Joka päivä loppuu aika kesken.
Kaikki tauot jää pitämättä. Tai puolessa välissä työpäivää syön pikaisesti (10minuuttia) ja lähden heti jatkamaan. Muita taukoja ei ehdi pitämään. Silti puolen tunnin ruokatauko miinustetaan pois palkasta, piti taukoa tai ei.
Asiakkaat rupesivat valitttamaan, ettei ole siivottu tarpeeksi hyvin. Rupesin tekemään paremmin, aikaa menee enemmän mikä tarkoittaa että pitää tehdä joka päivä ilmaiseksi n. puoli tuntia.
Kohde on vaan liian iso ja vaatimukset liialliset yhdelle ihmiselle. 10 vuotta löytyy työkokemusta ja fyysinen hyvä kunto. Mutta kun ei riitä.
Minulla ollut useita kohteita ja tämä koulu kohde on ensimmäinen, missä aika ei riitä, vaikka olen kokeillut ja vaikka ja mitä.
MItä teen. Onko se sitten irtisnanoutuminen ja uusi työpaikka. On varmaan.
Aika ei vaan riitä. Mitä teen?
9
315
Vastaukset
- Anonyymi
sinuna vaatisin haastaviin kohteisiin vähintään toisen työntekijän tekemään puolet, sitten ehtinet pitämään sulle kuuluvan tauon haastavissakin kohteissa...
- Anonyymi
Näinkin, mutta ota nyt ihmeessä esimies yhteyttä. Hänen kautta tulee apuvoimia ehkä, ja vaadi esimies myös paikan päälle katsomaan millainen työmaa on yksin hoidettu.
Esimies monesti vain lukee näytöltä miten teoriassa on, mutta itse ei vahingossakaan pylly heilu kohteen suuntaan.
- Anonyymi
Kuka sulla on työnantajana?
- Anonyymi
Kuulostaa ihan iss directin touhulta
- Anonyymi
Normisettiä tänä päivänä. Itsekin samassa tilanteessa. Välillä meinaa itku tulla, kun asiakkaat tulee neuovomaan, "ikkunalaudalle on taa kertnyt pölyä" tjms. ä.
- Anonyymi
Asiakkaan tulee myös ymmärtää mitkä tilat likaantuu nopeasti, ja mitkä tilat kuten wc ym on pakko olla hyvässä kunnossa joka päivä.
- Anonyymi
Tehdäänkö teillä ns laatutestejä ?
- Anonyymi
Olet ajautunut ongelmiin lähtemällä kilpajuoksuun jossa et voi ikinä voittaa.
Työpaikan vaihto voi auttaa tai ei auta lainkaan. On tunnettava työantajat.
Sinun on ajateltava työasioitakin ihan uudella tavalla, Rauhoitat itsesi ja pudotat kierroksia. Silloin syntyy luovuutta ja opit asioita ja kehityt. Hidastamalla työntekosi tehostuu, Syömistä ja lyhyitä lepohetkiä ei saa koskaan jättää väliiin. Työnantajat ovat mitä ovat. Toiset umpihuonoja ja joukossa joku todella hyväkin. Älä juokse. Silloin häviät aina, - Anonyymi
Jos ruokatunti puoli tuntia vähennetään työajasta, niin silloin pidät tauon. Mutta tauon takia ei kannata alkaa juosta hullun lailla. Ilmoitat työnantajalle että kohteen työaika ei riitä. Juoksemalla saat itsesi rikottua. Pitää miettiä itseään, omaa terveyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3215155Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1101511
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191412Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393