Rakkaus ei ole enää minussa. Sen lämpö ei enää helli mun ajatuksia.
Rakkaus ei enää turvaa selustaani. Olen yksin. Surullinen. Rakastanut.
Rakkaus ei lähesty minua päivittäin hellin sanoineen. Olen alaston.
Mutt jos Sinä tulisit, kertoisit, miten kaipaat minua, miten haluat olla kanssani,
Rakkaus rupeis laulaa ylistyslaulujaan kaikilla latinankielisillä sanoillaan.
Tummanpunaisine ruusuineen,
silkkikäsinein,
satiinilakanoin.
Rakkaus ei asu täällä
11
364
Vastaukset
Minä tiedän, että minä rakastaisin Sinua loppuelämäni. Mutt enhän minä sitä tiedä, luulen uskon toivon näin. Mutt Tiedän että se on mahdotonta. Sinä olet sitä/suntätä, ja etenkin sitä :) - ei voi sinua väkiseltään itselleen muokata. Eihän !!
Vaikka onhan tässä mennyt useampi vuosi jo, että omituinen tarina tämä on, kaikkinensa, hyvin nykyaikainen ja intensiivinen, intiimikin. Sinänsä Lahja elämältä, että sain Sinut , sellaisena kuin olet, se ei vaadi mitään =) eikä myöskään anna mitään.
Silti me olemme #wetoo- Anonyymi
Enhän osaa elää, vain leikkiä elämää
Rakastaa ja kasvaa.- Anonyymi
OutoIintu kirjoitti:
Enkä minä osaa rakastaa,
Haluan vain omistaa.
Kaiken
Tai #eimitään.
The End ❤️Rakkaudesta
Saatkin
Omistaa antajatkin
- Anonyymi
Pää ei oikeasti kestä näitä taideteoksia. Voikaa hyvin
- Anonyymi
Miksi tulet tänne niitä lukemaan? Pysy poissa. Hus, hus.
Ei minunkaan pääni tunnu kestävän näitä tunteita, silti kirjoittelen niistä tuntumuksistani. Olen pahoillani jos tunnet kestämättömyyttä.
Voidaan hyvin,
kaikki 🌻🌻Sinä myös- Anonyymi
OutoIintu kirjoitti:
Ei minunkaan pääni tunnu kestävän näitä tunteita, silti kirjoittelen niistä tuntumuksistani. Olen pahoillani jos tunnet kestämättömyyttä.
Voidaan hyvin,
kaikki 🌻🌻Sinä myösSytytä kynttilä
Palaako tuli
Elääkö liekki
Tuleeko valoa
Entä jos minut?
- Anonyymi
Elämä ei ole silkkiä eikä samettia,
se on rikkinäisessä säkkikankaassa rouskuvaa hiekkaa.
- inhorealistinen vanhus sivusta - Anonyymi
On outoa jos ei ole outoutta
Ei me oudot vaadita muilta meidän outoutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku775436Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353015Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1232335HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1201955Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v191895- 1111810
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2971415Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.691402Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma531294- 941187