Rakkaus ei ole enää minussa. Sen lämpö ei enää helli mun ajatuksia.
Rakkaus ei enää turvaa selustaani. Olen yksin. Surullinen. Rakastanut.
Rakkaus ei lähesty minua päivittäin hellin sanoineen. Olen alaston.
Mutt jos Sinä tulisit, kertoisit, miten kaipaat minua, miten haluat olla kanssani,
Rakkaus rupeis laulaa ylistyslaulujaan kaikilla latinankielisillä sanoillaan.
Tummanpunaisine ruusuineen,
silkkikäsinein,
satiinilakanoin.
Rakkaus ei asu täällä
14
519
Vastaukset
Minä tiedän, että minä rakastaisin Sinua loppuelämäni. Mutt enhän minä sitä tiedä, luulen uskon toivon näin. Mutt Tiedän että se on mahdotonta. Sinä olet sitä/suntätä, ja etenkin sitä :) - ei voi sinua väkiseltään itselleen muokata. Eihän !!
Vaikka onhan tässä mennyt useampi vuosi jo, että omituinen tarina tämä on, kaikkinensa, hyvin nykyaikainen ja intensiivinen, intiimikin. Sinänsä Lahja elämältä, että sain Sinut , sellaisena kuin olet, se ei vaadi mitään =) eikä myöskään anna mitään.
Silti me olemme #wetoo- Anonyymi
Enhän osaa elää, vain leikkiä elämää
Rakastaa ja kasvaa.- Anonyymi
OutoIintu kirjoitti:
Enkä minä osaa rakastaa,
Haluan vain omistaa.
Kaiken
Tai #eimitään.
The End ❤️Rakkaudesta
Saatkin
Omistaa antajatkin
- Anonyymi
Pää ei oikeasti kestä näitä taideteoksia. Voikaa hyvin
- Anonyymi
Miksi tulet tänne niitä lukemaan? Pysy poissa. Hus, hus.
Ei minunkaan pääni tunnu kestävän näitä tunteita, silti kirjoittelen niistä tuntumuksistani. Olen pahoillani jos tunnet kestämättömyyttä.
Voidaan hyvin,
kaikki 🌻🌻Sinä myös- Anonyymi
OutoIintu kirjoitti:
Ei minunkaan pääni tunnu kestävän näitä tunteita, silti kirjoittelen niistä tuntumuksistani. Olen pahoillani jos tunnet kestämättömyyttä.
Voidaan hyvin,
kaikki 🌻🌻Sinä myösSytytä kynttilä
Palaako tuli
Elääkö liekki
Tuleeko valoa
Entä jos minut?
- Anonyymi
Elämä ei ole silkkiä eikä samettia,
se on rikkinäisessä säkkikankaassa rouskuvaa hiekkaa.
- inhorealistinen vanhus sivusta - Anonyymi
On outoa jos ei ole outoutta
Ei me oudot vaadita muilta meidän outoutta- Anonyymi00008
Ois outoa ellei mikään olis outoa. SE vasta typerää ois.
- Anonyymi00009
naisia on aina tullut, ollut ja mennyt.
rakastunut olen ollut kaksi viikkoa.
ehkä seuraavassa elämässä sitten enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie1033746Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta163567Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1152439Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää532412Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten772401Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom52340Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1512180HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a364361977Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt411903Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin571902