Rakkaus ei ole enää minussa. Sen lämpö ei enää helli mun ajatuksia.
Rakkaus ei enää turvaa selustaani. Olen yksin. Surullinen. Rakastanut.
Rakkaus ei lähesty minua päivittäin hellin sanoineen. Olen alaston.
Mutt jos Sinä tulisit, kertoisit, miten kaipaat minua, miten haluat olla kanssani,
Rakkaus rupeis laulaa ylistyslaulujaan kaikilla latinankielisillä sanoillaan.
Tummanpunaisine ruusuineen,
silkkikäsinein,
satiinilakanoin.
Rakkaus ei asu täällä
14
550
Vastaukset 14
Minä tiedän, että minä rakastaisin Sinua loppuelämäni. Mutt enhän minä sitä tiedä, luulen uskon toivon näin. Mutt Tiedän että se on mahdotonta. Sinä olet sitä/suntätä, ja etenkin sitä :) - ei voi sinua väkiseltään itselleen muokata. Eihän !!
Vaikka onhan tässä mennyt useampi vuosi jo, että omituinen tarina tämä on, kaikkinensa, hyvin nykyaikainen ja intensiivinen, intiimikin. Sinänsä Lahja elämältä, että sain Sinut , sellaisena kuin olet, se ei vaadi mitään =) eikä myöskään anna mitään.
Silti me olemme #wetoo- Anonyymi
Enhän osaa elää, vain leikkiä elämää
Rakastaa ja kasvaa.- Anonyymi
OutoIintu kirjoitti:
Enkä minä osaa rakastaa,
Haluan vain omistaa.
Kaiken
Tai #eimitään.
The End ❤️Rakkaudesta
Saatkin
Omistaa antajatkin
- Anonyymi
Pää ei oikeasti kestä näitä taideteoksia. Voikaa hyvin
- Anonyymi
Miksi tulet tänne niitä lukemaan? Pysy poissa. Hus, hus.
Ei minunkaan pääni tunnu kestävän näitä tunteita, silti kirjoittelen niistä tuntumuksistani. Olen pahoillani jos tunnet kestämättömyyttä.
Voidaan hyvin,
kaikki 🌻🌻Sinä myös- Anonyymi
OutoIintu kirjoitti:
Ei minunkaan pääni tunnu kestävän näitä tunteita, silti kirjoittelen niistä tuntumuksistani. Olen pahoillani jos tunnet kestämättömyyttä.
Voidaan hyvin,
kaikki 🌻🌻Sinä myösSytytä kynttilä
Palaako tuli
Elääkö liekki
Tuleeko valoa
Entä jos minut?
- Anonyymi
Elämä ei ole silkkiä eikä samettia,
se on rikkinäisessä säkkikankaassa rouskuvaa hiekkaa.
- inhorealistinen vanhus sivusta - Anonyymi
On outoa jos ei ole outoutta
Ei me oudot vaadita muilta meidän outoutta- Anonyymi00008
Ois outoa ellei mikään olis outoa. SE vasta typerää ois.
- Anonyymi00009
naisia on aina tullut, ollut ja mennyt.
rakastunut olen ollut kaksi viikkoa.
ehkä seuraavassa elämässä sitten enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S58800- 34785
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125736- 88663
- 30600
- 40537
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.71496Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞9492Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle63489- 40464
- 45426
- 57419
Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee24410Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.23398- 38394
Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev102394- 72393
- 39393
- 33391
- 35387