Luovin Viereisessä luokassa on monta ärsyttävää ja röyhkeää oppilasta jotka kiroilee ja karjuu ja ei oo ees äänieristystä ja luokassani on yksi ärsyttävä tyyppi joka joko röyhtäilee tai piereskelee, mulla on yksi läski apuope joka on niin töykeä ja tiuskii joka kerta jos teen jonkun asian väärin tai oon liian hidas autismin takia ja tuo läski sika ja kaikki ilkeät oppilaat on se syy että vihaan sitä koko murjua ja ees ruokalassa ei saa istua yksin vaan aina on pakko istua jonkun ärsyttävän apuopen kanssa sillä en saa olla yksin että en vaikka tee mitaan väärää ja oon liian väsynyt tähän paskaan ja oon ollut vasta kuukauden siellä. Onko mitään keinoa joka ei oo vaikea että pääsen pois sieltä sillä mulle tulee aina kovin herkästi masennus ja haluan pois sieltä sillä ei oo siellä mitään kavereita.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Ompas hankala tilanne. Puhu opettajallesi tai rehtorille.
- Anonyymi
Elämä ei helpotu amiksen jälkeen, mutta toi sun tilanne on kieltämättä harvinaisen ärsyttävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493