Ollessani kolmentoista ikäinen, olin saanut kosketuksen tytön pilluun. Oltiin yhden Anun kanssa leikkimässä seksileikkejä kerrostalomme ullakkokomerossa. Anu oli samanikäinen kuin minäkin ja kovasti utelias tyttö. Tämä näytti minulle pillunsa, pyysi haistelemaan ja koittamaan sitä. Työntelin laihaa sormeani Anun piukkaakin piukemmassa pillussa ja vuoroon haistelin. Untuvamainen, miltei karvaton pikkuvittu ei mielestäni ollut kovin kiihottava, se oli liian lapsenomainen ja tyttömäinen. Työnsin sormeni vittuun, vedin sen ulos ja haistelin, ja taas sama uudelleen. Anun vitun haju oli se kiihotin joka nostatti kullini silloin pystyyn. Kun Anu oli saanut tarpeekseen, halusi tämä koittaa kyrpääni. Seisoimme seinän vieressä Anu kupeessani. Näin rinnakkain seisten tyttö runkkasi kulliani ja samalla kun nuuskin sormeani, vatkasi Anu laihaa siitintäni niin kauan että siemenet syöksähtivät sitkeinä panoksina Anun kätösen avulla komeron betoniseinään.
Mutta nyt minulla oli oikea nainen… Anne, Anne , Anne, Anne, Anne…
Tunsin sieraimissani naisen jalkahien suloisen tuoksun ja tuo lisäsi yhä kiihotustani. Nuolaisin kosteaa jalkapohjaa ja suuhuni siirtyi Annen suloisen, pienen ja siron jalan suolainen maku. Kyrpä teki omaa työtään Annen vitussa, kun Anne vei varpaansa huulilleni kuin vaivihkaa.
Otin söpöt punakyntiset varpaat suuhuni ja aloin pyynnöstä imeskellä. Annen toinen jalka hakeutui kohta palleihini ja kipristelevät varpaat rusensivat kireitä kellejäni kivun rajamailla. Siinä vaiheessa, kun molemmat jalat pumppasivat pallejani, ruiskahti limppi ulos kyrvästäni. Aloin nussia suunnattoman kiihkon vallassa ja tykytin kyrpääni Annen pilluun voimakkaasti pohjaan asti lykkien. Anne voihki ja päästeli suustaan kimeitä kiljahduksia.
- Nussi… vittu… anna mulle sitä häränkullia… pane vitun sojokyrpä, Anne yltyi ja olin hetken hämilläni voimakkaasta replikoinnista. Pökin Annea yhä lujemmin ja annoin kaipaukseni virrata paksuina laavaryöppyinä Annen halukkaaseen kiimapilluun, pilluun jota aviomies Timo oli kirnunnut taatusti satoja ja taas satoja kertoja, pilluun jonka lihakset olivat vieläkin piukat ja sitkeät miehensä jättikyrvän pumppaamisista huolimatta, pilluun joka oli karvaisista karvaisin, rumista rumin ja kauneimmista kaunein; mustakarvainen pikkuhansikas pulleine häpyhuulineen.
Anne lähti suihkuun ja minuun iski uupumus; nukahdin…
Olin torkahtanut hetkeksi ja havahduin hiustenkuivaajan hiukan ärsyttävään surraukseen. Loin silmäyksen eteisen puolelle ja huomasin Annen siellä suuren kokovartalopeilin edessä.
Halusin teeskennellä nukkuvaa ja tirkistelin silmät puolisuljettuina Annea tämän kuivatessa pitkiä ruskeita hiuksiaan. Saisinkohan vielä sänkyyn tuon söpöliinin suihkunraikkaanakin, mietin.
Ihailin Annen täydellistä vartaloa, suoraan takaa ja peilin välityksellä edestä. Kun hiukset oli kuivattu, vei Anne yllätyksekseni kuivaajan navan alapuolelle. Silmät ympyräisinä katsoin, kun Anne alkoi harjaa apuna käyttäen kuivata pimppansa karvoitusta. Massiivinen karva kohosi tuuheaksi pensaaksi Annen pöyhkeyttäessä alapäätään kevyellä föönillä. Karvapeite huojui kevyessä tuulessa Annen viedessä föönin jalkoväliinsä. Föönausoperaatio toistui ja nyt tuo suurenmoinen pehko näytti entistäkin tuuheammalta. Harja kiertyi karvanipun ympärille, Anne pyöritti valitun erän pyöreän harjansa ympärille ja föönasi. Uskomatonta. Kun pensaikko oli pöyhitty, harjasi Anne tuuheuttavan viimeistelyharjauksen ja puhalsi päälle päätteeksi pelkällä föönillä karvansa viimeiseen asetukseensa. Se ei ollut karvakolmio, vaan tuhti ja paksukarvainen matto, tiheä kuin kissan turkki, vitun viivasta kohti napaa vain pikkuisen harveten. Navan yläpuolelta alkoi parin sentin levyinen karvoitusvana joka kaventuvana ja ohentuvana jatkui kappaleen matkaa pulleiden rintojen suuntaan. Tuota karvapyllyä haluan vielä nuolla, ajattelin, katsoessani takaapäin haarukkaan jossa pörhöttävä, puhdas ja hoidettu karvoitus tuuheutti piukkaakin piukempaa Anne-Rouvan vittua, tuota vittua haluaisin vielä nuolla. Vilkaisin kelloa, se oli vähän vaille kymmenen. Aikaa olisi.
- No niin Kristian, nyt kuule tuut kuumaan kylpyyn, kuulin Annen huutavan ja havahduin ihastuneesta huomioinnista jollaista en juuri koskaan ollut osakseni saanut. Anne laitteli minut ammeeseen hellästi ja huolehtivaisesti. Kuuma vaahtokylpy teki hyvää tyydytetylle mielelle ja vartalolle ja kun Anne oli tuonut minulle kylmän oluenkin alkavaa krapulaa parantamaan, oli olotilani liki täydellinen. Omasta pullosta kaljaa siemaillessaan, Anne katseli minua hymyillen ja silminnähden tyytyväisen oloisena. Olin kai onnistunut antamaan tälle jonkun asteisen tyydytyksen. Katselin ihastuneena tuota söpöä Anne-rouvaa, kuinka kauniit kasvot hänellä olikaan, ajattelin, silmäillessäni samalla upeaa amatsonimaista vartaloa, joka oli nyt verhottu punaisella löysällä teepaidalla, joka ulottui juuri ja juuri pyöreän pyllynpäälle. Anne maisteli oluttaan ja harjasi pitkiä ruskeita hiuksiaan peilin edessä pää voimakkaasti takakenoon riiputettuna. Selkä oli taivutettuna jyrkälle kaarelle ja tuossa asennossa pyöreä ja paksuhko, patukkamainen pylly työntyi mulattimaisesti takajättöiseksi. Halusin Annea vielä ainakin kerran.
Kun hiukset oli hoidettu, kääntyi Anne puoleeni hymyillen, vei kätensä veden alle ja sieltä haarojeni väliin. Muna oli täysin löysä ja minua hävetti. Anne katsoi syvälle silmiini ja puristeli pallejani rauhalliseen tahtiin.
- Kristian, sä oot ollu ihana… haluutko sä vielä mua… mulla olis vielä yks haave toteuttamatta.
- Tietysti, vastasin hiljaa, sillä laihako siittimeni oli jo taipunut reiden kupeeseen lievään erektioon, Annen puserrellessa kellejäni nyt jo molemmin käsin. Liukkaat pallit muljahtelivat Annen kämmenissä ja elimeni jäykistyi jo kohta käyttökelpoiseen kovuusasteeseen.
Anne alkoi huohottaa ja vakavoitui silmin nähden kiivetessään kylpyammeen reunoille seisomaan.
- Mun pimppa… kai sä oot huomannutkin, on vähän erikoinen… on niin hirveesti karvoja. Ei kai se sua haittaa, Anne söpötti, ikään kuin ujostellen, seisoessaan pilluineen kasvojeni yläpuolella, -mun mies ei tykkää yhtään siitä, pitäis aina ajaa paljaaksi mut mä en haluu, kun se sitte kutiaa.
Kyrpäni, joka aiemmin oli ollut vaahtoavassa vedessä, oli nyt työntynyt veden pinnan yläpuolelle, kun jälleen kerran Anne tunsi ilmeistä tarvetta ylpeästi esitellä vartalonsa kiharakarvaisinta kohtaa. Nyt Anne oli kyykistynyt syvään kyykkyyn ja näin ollen, kun jalat olivat ammeen levyisessä haara-asennossa, paljasti karvapillu itsensä näyttävämmin kuin koskaan aiemmin minulle oli paljastanut. Olisin halunnut tarttua elimeeni ja runkata, koska Anne ei siihen ylettynyt, mutta sitä en iljennyt tehdä. Koska olin kuitenkin vielä hyvin neitseellinen vaalean, laihan ja käyrän kyrpäni kanssa, minä häkellyin suunnattomasti, kun Anne hivutti sormensa häpykummun alle ja karvoja sivuun siirtäen asetteli sormensa klitoriksensa päälle. En voinut muuta kuin katsoa suoraan Annen vittuun, kun tämä alkoi sivellä nappulaansa etusormellaan hyvin hellävaraisesti. Vaivihkaa vein käteni kalulleni ja aloin hypistellä esinahkaa, katse nauliintuneena vittuun ja sormen alla olevaan nappulaan, joka suureni pikkuhiljaa Annen huohotuksen voimistuessa. Näytti siltä, että Anne halusi esittää minulle runkkausta ja nautti siitä ilmiselvästi. Kohta pillussa oli kaksi kättä. Toisen käden sormillaan Anne levitti turpeat häpyhuulensa erilleen toisistaan ja toisella kädellä jatkoi pillun sivelyä. Vitivalkoiset häpyhuulet muodostivat irvokkaan kontrastin pikimustaan, pörhöllään olevaan kiharaiseen karvoitukseen. Kun Anne avasi pillunsa, paljastui punertava lihainen vittu sisimpine salaisuuksineen. Tämä kolmivärinen vittu valutti sisästään kirkasta ja limaista nestettä, sormen lipsuttaessa yhä nöpökkää klitorista.
Tajusin kohta Annen olevan jo lähellä, kun tämä laskeutui vielä alemmas, tuoden uhkeakarvaisen vittunsa lähemmäs, hyvin lähelle kasvojani.
- Kristian… anna anteeksi.
Ehdin vain kuulla nuo kolme sanaa, kun äkkiä lämmin suihku ryöpsähti Annen vitusta. Vaistonvaraisesti sukelsin veden alle, mutta palasin pintaan yhtä nopeasti. Anne pissasi! Anne pissasi häpeämättömästi vasten kasvojani. Etusormi vatkasi litisevää pillua ja jostain klitoriksen alta suihkusi tyttömäisen terävä ja pistävä pissasuihku naamalleni. Annen voihkinta yhtyi lorisevaan ääneen, kun laskin kasvojani osittain veden pinnan alle. Kuitenkin kohta huomasin haluavani Annen pissaa ja kohottauduinkin ylemmäs. Lämpöinen suihku sohotti sihisten naamalleni, Annen ohjatessa kädellään pissasuihkun suuntaa. Ammeen tulppa oli jossakin vaiheessa auennut ja tajusin kohta olevani pelkän pissisuihkun alla. Anne oli kai vienyt nopean orgasminsa loppuun, koska oli taivuttautunut ylävartalollaan takakenoon, ottaen tukea käsilleenkin ammeen reunoista. Kullini oli täysin huomiota vailla, Annen päästäessä yhä antaumuksella pissasuihkua kasvoilleni tuuhean pensaikkonsa uumenista. Kun vittu ei nyt ollut enää auki, ruiskutti pillu pissaa ulos runsaiden karvojen hajottaessa suihkun vesiletkumaisiksi ruiskautuksiksi. Rakon tyhjentyessä viimeiset suihkeet pysähtyivät pillun karvoihin. Anne nojasi yhä vaikeassa asennossaan, pissatippojen valuessa kiharaisten karvojen kiehkuraisista päistä. Vein nenäni lähelle ja haistelin vittua. Pikku Anu muistui mieleeni. Kellarileikit ikätoverini Anun kanssa palasivat aina joskus mieleeni. Anun sileä, koskematon pillu oli haissut neitseelliselle kiimalle, tyttömäiselle raikkaudelle ja uskomattoman puhtaalle, mutta Annen pillu haisi huoramaiselle vitulle, se tuoksui tuoreelle pissalle ja irvokkaalle kiimalle. Pissapisarat kimaltelivat pikimustassa karvassa kauniisti ja rumasti. Kaksi pienehköä vanaa valui pakaroita myöten pyllyn vakoon, yhtyen siellä yhdeksi ja samaksi pikkupuroksi, päätyen pikkuruiseen, nykerömäiseen pyllynreikään, josta pissa valui noroina rintakehälleni. Olisin halunnut nussia Annen heti, mutta se ei asennosta johtuen ollut nyt mahdollista. Tartuin kaksin käsin uhkeisiin pakaroihin ja vein huuleni Annen vittuun. Imin aluksi vitun pissiasia karvoja ja sen jälkeen nuolin kiimasta sekaisena pillua huolellisen tarkkaavaisesti, saadakseni sen putipuhtaaksi. Kun imeskelin vittua ja siirryin siitä nuolemaan pyllynreikää, tahtoi Anne jo pois hankalasta asemastaan.
- Mennään sängylle, jooko… anna anteeksi, mutta… saat jatkaa siellä.
Kohottauduin ylös ammeesta kulli kireässä virityksessä, enkä malttanut enää sängylle asti.
- Suuhun Anne… ota suuhun, pyysin, asettuessani seisomaan vessan pöntön viereen. Anne kiepsahti kuin tottuneena pöntön toiselle puolelle, asettui siihen polvilleen pää arabialaisen yläpuolelle ja avasi odottaen suunsa. Työnsin laihan ja pitkän kyrpäni Annen suuhun. Taas kerran olin hallitsematon. Anne nyökytti päätään, palleistani samanaikaisesti pumpaten ja sai esinahan nopeasti rytmikkääseen liikkeeseen. Suussani maistui Annen pissa ja kohta Annen suussa maistui sitkeä mäihä. Turpeat huulet tekivät omaa työtään esinahan reunassa, kun järisyttävä orgasmi vei poikaa. Tutisin koko vartalollani, mäihän ruiskutessa Annen osaavaan suuhun. Aloin nussia suuta nykyttävin pikkuliikkein ja pumppasin Annen nieluun valtavan määrän siemennestettä, määrän joka tursui ulos naiseni suupielistä, valuen siitä siroa leukaa pitkin sitkoisina limppeinä suoraan alla olevaan vessan pönttöön. Anne tiesi mitä tehdä, eikä päästänyt siitintäni suustaan, vaan lutsutti sitä suussaan kunnes se hitaasti löystyi puolikovan kautta löysäksi pikkumulkuksi, niin pieneksi että se pullahti lopulta itsestään ulos Annen pehmoisesta ja sulautuvasta suukista, jättäen viimeiset talmat kauniskasvoisen Anne rouvan suupieliin. Anne laskeutui pöntölle ja valutti hiukan yskien suunsa sisällön siististi sinne minne se kuulukin.
Vihdoinkin jotain uutta...
John
2
2649
Vastaukset
- ... odottaa
Lämmin kiitos, "John"! Toteutit toiveeni yli odotusten.
Vielä kerran - kiitos.- John
Hyvä kun oli mieleinen. Kohta jossa Anne pissaa... on aika pervoa, mutta ei ainakaan vielä ole sensuroitu. Lisää toiveita Annesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452313- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis351365Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj601348- 1331309
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989