Katsoin areenasta, olikohan "Itseasiassa kuultuna", haastateltu loppuvuonna häntä.
Ei ollut aiemmin oikein mitään kuvaa persoonasta, ainakaan positiivista.
Yllätyin, siis myönteisesti.
Jorma Uotinen
13
210
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä, ihmisiin kannattaa tutustua ennenkuin tekee heistä päätelmiä ja luo mielikuvia. Jo pintapuolinen tutustuminen(kin) auttaa hahmottamaan, minkälainen ihminen on kyseessä, jotta käsitys ei ole pelkästään oman mielikuvituksen ja luulon tuotetta.
- Anonyymi
Kiitos kommentista 🤗.. ohittaisin myös varmaan tuon avauksen¦ helpostikin, otsikon perusteella.
En tiedä mitä muut telkusta katsoo, jos mitään.
Jotenkin se tuli vastaan, jos löytyy mielenkiintoinen henkilö.. Tellervo Koivisto nyt viimeksi :)
- Anonyymi
Ihminen keittyy henkisesti. Jorma Uotinen on kypsynyt ihmisenä ajan saatossa. Nyt kertoilee, lähes papparamaisesti menneisyydestään lapsuuden köyhyydestä yksinhuoltajaäidin poikana avioliitostaankin Helenan kanssa. Hänestä näkyy että on hyväksynyt itsensä.
Hän oli nuorena koppavampi eikä kertonut itsestään oikein mitään, pysyi salaperäisenä. Oisko niin ettei halunnut kertoa menneisyydestään ja kovetti sen koppavuuden taakse, en tiedä.
Aloittajan yllätys on perusteltua. Itse olen aina tykännyt hänen tanssistaan ja seurannut sitä. Siinä nautinnossa ei ole merkitystä sillä millainen taitelija on, vain se taito ja osaaminen merkitsee.- Anonyymi
Kiits pyrskähdyksestä: kyllä hän on varmasti keittynyt monessa liemessä, kun jopa meikäläinen on. Ja kyllä niissä keitoksissa on tullut varmaan myös vähän kypsyttyä. Heh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiits pyrskähdyksestä: kyllä hän on varmasti keittynyt monessa liemessä, kun jopa meikäläinen on. Ja kyllä niissä keitoksissa on tullut varmaan myös vähän kypsyttyä. Heh.
Hyvä että ymmärsit, oot aika nokkela. Just tuota tarkoitin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että ymmärsit, oot aika nokkela. Just tuota tarkoitin.
Hyvähän se. Sitten tahdon myös sanoa, että se ei johdu koppavuudesta, että joku ihminen ei halua / tahdo kertoa omista, henkilökohtaisista asioistaan. Kenenkään ei tarvitsekaan ja jos kertoo, se on aivan oma ja vapaa valinta.
- Anonyymi
Onhan Jorma Uotinen aina ollu tavallista FIKSUMPI tyyppi
hieno taiteija kun on sieluaan myöten !- Anonyymi
Siili25 kirjoitti:
Samoin kuin Seela Sella jota olin tänään kuuntelemassa. Arvostan!
Seela Sella onkin ihana, miten ihminen voikin olla. Uotisen tanssia olen nähnyt livenä joskus Oopperatalon Don Quijote -baletissa.
Anonyymi kirjoitti:
Seela Sella onkin ihana, miten ihminen voikin olla. Uotisen tanssia olen nähnyt livenä joskus Oopperatalon Don Quijote -baletissa.
Olen ollut katsomassa myös Jorma Uotisen haastattelua ja esiintymistä muutoin kuin tanssijana.
Upeita syvällisiä persoonia ja taiteilijoita molemmat.
- Anonyymi
Ei huono. Imitoijat ovat suurelta osin tuoneet Uotisen enemmän julkisuuteen. Ei olisi läheskään niin tunnettu, jos sitä ei jatkuvasti matkittaisi joka paikassa. Taittaa joku imitoija olla enemmän Uotinen, kuin hän itse on.
- Anonyymi
Tuskin ja ei todellakaan. Hölmö ajatus(kin).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Seksuuaalivinksataneiden toimintaa rahoitetaan valtion varoilla.
Setan toimintaa rahoitetaan valtionavustuksilla, joilla mm kierretään kouluissa haalimassa alaikäisiä mukaan perverssii194529Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie1243923Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta293667Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1392641Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten812523Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom92413Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole252400Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin652277Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt431924Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html1411715