Jorma Uotinen

Anonyymi-ap

Katsoin areenasta, olikohan "Itseasiassa kuultuna", haastateltu loppuvuonna häntä.
Ei ollut aiemmin oikein mitään kuvaa persoonasta, ainakaan positiivista.
Yllätyin, siis myönteisesti.

13

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinpä, ihmisiin kannattaa tutustua ennenkuin tekee heistä päätelmiä ja luo mielikuvia. Jo pintapuolinen tutustuminen(kin) auttaa hahmottamaan, minkälainen ihminen on kyseessä, jotta käsitys ei ole pelkästään oman mielikuvituksen ja luulon tuotetta.

• Anonyymi

Kiitos kommentista 🤗.. ohittaisin myös varmaan tuon avauksen¦ helpostikin, otsikon perusteella.
        En tiedä mitä muut telkusta katsoo, jos mitään.
        Jotenkin se tuli vastaan, jos löytyy mielenkiintoinen henkilö.. Tellervo Koivisto nyt viimeksi :)

• Anonyymi

Ihminen keittyy henkisesti. Jorma Uotinen on kypsynyt ihmisenä ajan saatossa. Nyt kertoilee, lähes papparamaisesti menneisyydestään lapsuuden köyhyydestä yksinhuoltajaäidin poikana avioliitostaankin Helenan kanssa. Hänestä näkyy että on hyväksynyt itsensä.
      Hän oli nuorena koppavampi eikä kertonut itsestään oikein mitään, pysyi salaperäisenä. Oisko niin ettei halunnut kertoa menneisyydestään ja kovetti sen koppavuuden taakse, en tiedä.
      Aloittajan yllätys on perusteltua. Itse olen aina tykännyt hänen tanssistaan ja seurannut sitä. Siinä nautinnossa ei ole merkitystä sillä millainen taitelija on, vain se taito ja osaaminen merkitsee.

• Anonyymi

Kiits pyrskähdyksestä: kyllä hän on varmasti keittynyt monessa liemessä, kun jopa meikäläinen on. Ja kyllä niissä keitoksissa on tullut varmaan myös vähän kypsyttyä. Heh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiits pyrskähdyksestä: kyllä hän on varmasti keittynyt monessa liemessä, kun jopa meikäläinen on. Ja kyllä niissä keitoksissa on tullut varmaan myös vähän kypsyttyä. Heh.

Hyvä että ymmärsit, oot aika nokkela. Just tuota tarkoitin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että ymmärsit, oot aika nokkela. Just tuota tarkoitin.

Hyvähän se. Sitten tahdon myös sanoa, että se ei johdu koppavuudesta, että joku ihminen ei halua / tahdo kertoa omista, henkilökohtaisista asioistaan. Kenenkään ei tarvitsekaan ja jos kertoo, se on aivan oma ja vapaa valinta.

• Anonyymi

Onhan Jorma Uotinen aina ollu tavallista FIKSUMPI tyyppi

hieno taiteija kun on sieluaan myöten !

• Samoin kuin Seela Sella jota olin tänään kuuntelemassa. Arvostan!

• Anonyymi
        Siili25 kirjoitti:

Samoin kuin Seela Sella jota olin tänään kuuntelemassa. Arvostan!

Seela Sella onkin ihana, miten ihminen voikin olla. Uotisen tanssia olen nähnyt livenä joskus Oopperatalon Don Quijote -baletissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Seela Sella onkin ihana, miten ihminen voikin olla. Uotisen tanssia olen nähnyt livenä joskus Oopperatalon Don Quijote -baletissa.

Olen ollut katsomassa myös Jorma Uotisen haastattelua ja esiintymistä muutoin kuin tanssijana.

Upeita syvällisiä persoonia ja taiteilijoita molemmat.

• Anonyymi

Ei huono. Imitoijat ovat suurelta osin tuoneet Uotisen enemmän julkisuuteen. Ei olisi läheskään niin tunnettu, jos sitä ei jatkuvasti matkittaisi joka paikassa. Taittaa joku imitoija olla enemmän Uotinen, kuin hän itse on.

• Anonyymi

Tuskin ja ei todellakaan. Hölmö ajatus(kin).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      58
      751
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      109
      742
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      626
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      201
      532
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      516
    6. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      70
      496
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      50
      494
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      484
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      82
      453
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      36
      450
    Aihe