Kaveri vuokrasi tuollaisen ja itse olin omalla isolla harrikalla. Heitettiin pidempi lenkki ja kaveri sanoi että paras pyörä mitä on koskaan ajanut. Hänellä ei ole koskaan ollut omaa pyörää ja kokemuksia on kymmenistä eri malleista juuri vuokrauksen takia. Vuokrasi sellaisen kokemuksen vuoksi. Ei olisi saanut antaa muiden ajaa mutta hän vaati että kokeilen.
Olin hetkessä samaa mieltä että on paras pyörä mitä olen koskaan ajanut ja minullakin on ollut useampi kyykyistä customeihin ja matkapyöriin.
Sanottiin kyllä sitten kun oltiin liikkeessä että sori, kokeilin tuota ja nyt taitaa käydä niin että päästään hieromaan kauppoja skootterista.
Viikko meni ja harrikka vaihtui T-Maxiin. Omaan käyttöön todella hyvä. Mukava työmatkalle ja kaupunkiin kun ei ole vaihteita. Mutkapätkät myös mukava ajaa.
Katsotaan olenko vielä ensikesän jälkeen samaa mieltä mutta ainakin nyt tuntuu omalta ja oikealta valinnalta.
Moottoripyörästä skootteriin
8
366
Vastaukset
- Anonyymi
Sehan tässä moottoripyöräilyssä on kivaa, että on monta vaihtoehtoa joista valita. Hakee sellaisen laitteen joka tuntuu itsestä mukavalta, tai vaikka useamman erilaisen.
Makuja on yhtä monta kuin takapuoliakin, ei sama kaikille käy. - Anonyymi
Aika painava vekotin ja tehoa vähän.
Säädettävä tuulilasi varmasti mukava ja kahvalämmittimet.
Ilmeisesti uusi malli on parempi kuin vanhemmat eli 2022+ mallit kai ihan ok.
mites toi veto on ketjun sijasta jollain hihnalla. Miten kauan mahtaa hihna kestää?
Vakionopeuden säädin varmasti mukava. Näyttö on iso. Kuuluuko navigaattori jo vakiovarusteisiin vai haluuko Yamaha edelleen kk maksun siitä?
Keuliiks toi edes tehoputkella?- Anonyymi
Mulla oli bmw st 800 jossa hihna, vaihtoväli 40 tkm. Eihän ne ketjutkaan ikuisia ole, täytyy kait säätää ja kiristää? Aika pitkäkestoinen on matkapyörien kardaani ?
- Anonyymi
Sitten putosit sängystä ja heräsit. Vaihdoit kuivat lakanat ja päästit kissan ulos.
- Anonyymi
Skootteri talvirenkailla saattaa olla käytännöllisempi kuin moottoripyörä.
- Anonyymi
Mp ja skootteri,, on jotain samaa ja sitten erilaista
- skootteri lkatsaus ;
https://youtu.be/LXz85CN9eOU?si=vQ5QHwcaAzccdiUm - Anonyymi
Skootteri on lälläripyörä 🏍️
- Anonyymi
kootteri on kova.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5228840Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1566103Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3595145Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli664729Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s984341Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664043SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1843922- 911848
- 1031384
- 47949