Moottoripyörästä skootteriin

Anonyymi-ap

Kaveri vuokrasi tuollaisen ja itse olin omalla isolla harrikalla. Heitettiin pidempi lenkki ja kaveri sanoi että paras pyörä mitä on koskaan ajanut. Hänellä ei ole koskaan ollut omaa pyörää ja kokemuksia on kymmenistä eri malleista juuri vuokrauksen takia. Vuokrasi sellaisen kokemuksen vuoksi. Ei olisi saanut antaa muiden ajaa mutta hän vaati että kokeilen.
Olin hetkessä samaa mieltä että on paras pyörä mitä olen koskaan ajanut ja minullakin on ollut useampi kyykyistä customeihin ja matkapyöriin.
Sanottiin kyllä sitten kun oltiin liikkeessä että sori, kokeilin tuota ja nyt taitaa käydä niin että päästään hieromaan kauppoja skootterista.
Viikko meni ja harrikka vaihtui T-Maxiin. Omaan käyttöön todella hyvä. Mukava työmatkalle ja kaupunkiin kun ei ole vaihteita. Mutkapätkät myös mukava ajaa.
Katsotaan olenko vielä ensikesän jälkeen samaa mieltä mutta ainakin nyt tuntuu omalta ja oikealta valinnalta.

8

515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sehan tässä moottoripyöräilyssä on kivaa, että on monta vaihtoehtoa joista valita. Hakee sellaisen laitteen joka tuntuu itsestä mukavalta, tai vaikka useamman erilaisen.

Makuja on yhtä monta kuin takapuoliakin, ei sama kaikille käy.

• Anonyymi

Aika painava vekotin ja tehoa vähän.
      Säädettävä tuulilasi varmasti mukava ja kahvalämmittimet.
      Ilmeisesti uusi malli on parempi kuin vanhemmat eli 2022+ mallit kai ihan ok.
      mites toi veto on ketjun sijasta jollain hihnalla. Miten kauan mahtaa hihna kestää?
      Vakionopeuden säädin varmasti mukava. Näyttö on iso. Kuuluuko navigaattori jo vakiovarusteisiin vai haluuko Yamaha edelleen kk maksun siitä?
      Keuliiks toi edes tehoputkella?

• Anonyymi

Mulla oli bmw st 800 jossa hihna, vaihtoväli 40 tkm. Eihän ne ketjutkaan ikuisia ole, täytyy kait säätää ja kiristää? Aika pitkäkestoinen on matkapyörien kardaani ?

• Anonyymi

Sitten putosit sängystä ja heräsit. Vaihdoit kuivat lakanat ja päästit kissan ulos.

• Anonyymi

Skootteri talvirenkailla saattaa olla käytännöllisempi kuin moottoripyörä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Skootteri on lälläripyörä 🏍️

• Anonyymi

kootteri on kova.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      337
      32680
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      63
      2573
    3. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      84
      2075
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      207
      1787
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      171
      1692
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      58
      1534
    7. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      99
      1274
    8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1078
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      103
      1031
    10. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      32
      1020
    Aihe