Vanhaa porukkaa Saija esiintymässä, missä kaikki nuoret ihana tanssijat nuorelle miehelle? Polvet muussina ei edes kuntosali auta, nuori kaunis hoikka tyttö ei murra polvia. Minun viimeiset tanssit Kommari Pavilla.
Punaisten lyhtyjen Pavi
5
150
Vastaukset
- Anonyymi
Tyypillinen kapitalisti, joka valittaa siitä ja tästäkin kansan edullisesti kaikille järjestämästä kuten esimerkiksi sosiaaliturvasta vannoen, että vaikka hän tänään nautti täysin rinnoin hänelle kansa järjestämän sosiaaliturvan turvin edullisesti yhdellä eurolla suoman mijoonan euron pillerin, niin huomenna hän ostaa sen pillerin ite, jos kansa pakotetaan ostamaan lankomiehen terveyspalvelufirman osakkeita.
- Anonyymi
Nyt on syyskuu hyvä herra. Ei monet jaksa viikolla hillua Tuupaskan perässä kun on työt, koulut ja opiskelut enemmän mielessä.
Ne nuoret naiset ovat ensi perjantaina Kapakanmäellä ottamassa viikonloppua vastaan kun lauteilla on Taikakuu. - Anonyymi
Paville on turha mennä nuorten toivossa.
- Anonyymi
Grandma osasto juhlii pavin lyhtyjen alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746