Astrologia vs. Vetovoiman laki?

Anonyymi-ap

Mä oon usein ihan pihalla, koska en tiedä kumpaan uskoa enemmän, ja kun sitä miettii, ne on vähän niinku vastakohtia. Astrologia sanoo, että sun kohtalo ja päämäärä on jo valmiiksi kirjoitettu planeettojen ja tähtien asennon mukaan syntymäpäivänäsi. Monet sanoo, että heidän astrologiset lukemiset on ollu tarkkoja.

Vetovoiman laki sanoo, että sä voit luoda sun kohtalon, oot sun omien olosuhteiden ja tapahtumien luoja.

Molemmat on täynnä todistuksia, jotka auttaa ihmisiä uskomaan niihin. Mä oon vaan ihan sekaisin.

6

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Astrologia ei sano, että kohtalosi on ennalta kirjoitettu. Musta tuntuu, että astrologia on työkalu ymmärtää itseäsi ja muita ympärilläsi selkeämmin. Syntymäkartat ja lukemiset ovat tarkkoja kuvaamaan ihmistä ja sitä, miten he toimivat ja heidän tapansa. Astrologia on mun mielestä kiistattomia faktoja ihmisen persoonallisuudesta. Vetovoiman laki on uskomusjärjestelmä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

No nyt voi puhua jo luovasta tulkinnasta

• Anonyymi

Musta tuntuu, että ne kulkee käsi kädessä. Monesti mun horoskooppi sanoo juttuja, kuten 'jatka eteenpäin ja unelmasi toteutuvat' tai 'kokeile eri taktiikkaa ja asiat alkavat liikkua'. Mä en pidä niitä kovin 'tämä on se, miten sun elämä menee' vaan enemmän 'tätä planeetat tekee nyt, tässä on sun mahdollisuus tehdä näitä juttuja/välttää näitä juttuja'.

• Anonyymi

Ei sinun tarvitse valita näiden väliltä kumpaan uskoa, se ei oikein ole järkevää eikä tarkoituksenmukaista tai tarpeellistakaan.

• Anonyymi

Astrologia ei määrää kenenkään kohtaloa, vaan kertoo tietyistä teemoista ja energioista, joiden kanssa voi tietoisesti työskennellä. Mainitsemaasi riistiriitaa ei siis välttämättä ole olemassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      140
      6321
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      71
      5249
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3685
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3280
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      117
      2457
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      71
      2286
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2028
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      27
      1618
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      17
      1338
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      81
      1198
    Aihe