Mä oon usein ihan pihalla, koska en tiedä kumpaan uskoa enemmän, ja kun sitä miettii, ne on vähän niinku vastakohtia. Astrologia sanoo, että sun kohtalo ja päämäärä on jo valmiiksi kirjoitettu planeettojen ja tähtien asennon mukaan syntymäpäivänäsi. Monet sanoo, että heidän astrologiset lukemiset on ollu tarkkoja.
Vetovoiman laki sanoo, että sä voit luoda sun kohtalon, oot sun omien olosuhteiden ja tapahtumien luoja.
Molemmat on täynnä todistuksia, jotka auttaa ihmisiä uskomaan niihin. Mä oon vaan ihan sekaisin.
Astrologia vs. Vetovoiman laki?
6
276
Vastaukset
- Anonyymi
Astrologia ei sano, että kohtalosi on ennalta kirjoitettu. Musta tuntuu, että astrologia on työkalu ymmärtää itseäsi ja muita ympärilläsi selkeämmin. Syntymäkartat ja lukemiset ovat tarkkoja kuvaamaan ihmistä ja sitä, miten he toimivat ja heidän tapansa. Astrologia on mun mielestä kiistattomia faktoja ihmisen persoonallisuudesta. Vetovoiman laki on uskomusjärjestelmä.
- Anonyymi
Tässä blogikirjoituksessa on kerrottu Raamatusta muutamia kohtia, joissa Jeesus ja myös hänen opetuslapsensa opettavat vetovoiman lakia.
https://www.lily.fi/blogit/sina-olet-luoja/jeesus-nasaretilainen-ja-vetovoiman-laki/- Anonyymi
No nyt voi puhua jo luovasta tulkinnasta
- Anonyymi
Musta tuntuu, että ne kulkee käsi kädessä. Monesti mun horoskooppi sanoo juttuja, kuten 'jatka eteenpäin ja unelmasi toteutuvat' tai 'kokeile eri taktiikkaa ja asiat alkavat liikkua'. Mä en pidä niitä kovin 'tämä on se, miten sun elämä menee' vaan enemmän 'tätä planeetat tekee nyt, tässä on sun mahdollisuus tehdä näitä juttuja/välttää näitä juttuja'.
- Anonyymi
Ei sinun tarvitse valita näiden väliltä kumpaan uskoa, se ei oikein ole järkevää eikä tarkoituksenmukaista tai tarpeellistakaan.
- Anonyymi
Astrologia ei määrää kenenkään kohtaloa, vaan kertoo tietyistä teemoista ja energioista, joiden kanssa voi tietoisesti työskennellä. Mainitsemaasi riistiriitaa ei siis välttämättä ole olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"234774Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1394585Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset513689Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m753350Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään63067Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta422837- 262784
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä312555Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv862482Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html232480