Mä oon usein ihan pihalla, koska en tiedä kumpaan uskoa enemmän, ja kun sitä miettii, ne on vähän niinku vastakohtia. Astrologia sanoo, että sun kohtalo ja päämäärä on jo valmiiksi kirjoitettu planeettojen ja tähtien asennon mukaan syntymäpäivänäsi. Monet sanoo, että heidän astrologiset lukemiset on ollu tarkkoja.
Vetovoiman laki sanoo, että sä voit luoda sun kohtalon, oot sun omien olosuhteiden ja tapahtumien luoja.
Molemmat on täynnä todistuksia, jotka auttaa ihmisiä uskomaan niihin. Mä oon vaan ihan sekaisin.
Astrologia vs. Vetovoiman laki?
7
338
Vastaukset
- Anonyymi
Astrologia ei sano, että kohtalosi on ennalta kirjoitettu. Musta tuntuu, että astrologia on työkalu ymmärtää itseäsi ja muita ympärilläsi selkeämmin. Syntymäkartat ja lukemiset ovat tarkkoja kuvaamaan ihmistä ja sitä, miten he toimivat ja heidän tapansa. Astrologia on mun mielestä kiistattomia faktoja ihmisen persoonallisuudesta. Vetovoiman laki on uskomusjärjestelmä.
- Anonyymi
Tässä blogikirjoituksessa on kerrottu Raamatusta muutamia kohtia, joissa Jeesus ja myös hänen opetuslapsensa opettavat vetovoiman lakia.
https://www.lily.fi/blogit/sina-olet-luoja/jeesus-nasaretilainen-ja-vetovoiman-laki/- Anonyymi
No nyt voi puhua jo luovasta tulkinnasta
- Anonyymi
Musta tuntuu, että ne kulkee käsi kädessä. Monesti mun horoskooppi sanoo juttuja, kuten 'jatka eteenpäin ja unelmasi toteutuvat' tai 'kokeile eri taktiikkaa ja asiat alkavat liikkua'. Mä en pidä niitä kovin 'tämä on se, miten sun elämä menee' vaan enemmän 'tätä planeetat tekee nyt, tässä on sun mahdollisuus tehdä näitä juttuja/välttää näitä juttuja'.
- Anonyymi
Ei sinun tarvitse valita näiden väliltä kumpaan uskoa, se ei oikein ole järkevää eikä tarkoituksenmukaista tai tarpeellistakaan.
- Anonyymi
Astrologia ei määrää kenenkään kohtaloa, vaan kertoo tietyistä teemoista ja energioista, joiden kanssa voi tietoisesti työskennellä. Mainitsemaasi riistiriitaa ei siis välttämättä ole olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1873686Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301172
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1491117- 511024
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914