Mä oon usein ihan pihalla, koska en tiedä kumpaan uskoa enemmän, ja kun sitä miettii, ne on vähän niinku vastakohtia. Astrologia sanoo, että sun kohtalo ja päämäärä on jo valmiiksi kirjoitettu planeettojen ja tähtien asennon mukaan syntymäpäivänäsi. Monet sanoo, että heidän astrologiset lukemiset on ollu tarkkoja.
Vetovoiman laki sanoo, että sä voit luoda sun kohtalon, oot sun omien olosuhteiden ja tapahtumien luoja.
Molemmat on täynnä todistuksia, jotka auttaa ihmisiä uskomaan niihin. Mä oon vaan ihan sekaisin.
Astrologia vs. Vetovoiman laki?
6
322
Vastaukset
- Anonyymi
Astrologia ei sano, että kohtalosi on ennalta kirjoitettu. Musta tuntuu, että astrologia on työkalu ymmärtää itseäsi ja muita ympärilläsi selkeämmin. Syntymäkartat ja lukemiset ovat tarkkoja kuvaamaan ihmistä ja sitä, miten he toimivat ja heidän tapansa. Astrologia on mun mielestä kiistattomia faktoja ihmisen persoonallisuudesta. Vetovoiman laki on uskomusjärjestelmä.
- Anonyymi
Tässä blogikirjoituksessa on kerrottu Raamatusta muutamia kohtia, joissa Jeesus ja myös hänen opetuslapsensa opettavat vetovoiman lakia.
https://www.lily.fi/blogit/sina-olet-luoja/jeesus-nasaretilainen-ja-vetovoiman-laki/- Anonyymi
No nyt voi puhua jo luovasta tulkinnasta
- Anonyymi
Musta tuntuu, että ne kulkee käsi kädessä. Monesti mun horoskooppi sanoo juttuja, kuten 'jatka eteenpäin ja unelmasi toteutuvat' tai 'kokeile eri taktiikkaa ja asiat alkavat liikkua'. Mä en pidä niitä kovin 'tämä on se, miten sun elämä menee' vaan enemmän 'tätä planeetat tekee nyt, tässä on sun mahdollisuus tehdä näitä juttuja/välttää näitä juttuja'.
- Anonyymi
Ei sinun tarvitse valita näiden väliltä kumpaan uskoa, se ei oikein ole järkevää eikä tarkoituksenmukaista tai tarpeellistakaan.
- Anonyymi
Astrologia ei määrää kenenkään kohtaloa, vaan kertoo tietyistä teemoista ja energioista, joiden kanssa voi tietoisesti työskennellä. Mainitsemaasi riistiriitaa ei siis välttämättä ole olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1406321Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto715249Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143685Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213280Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1172457Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712286Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12028Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271618Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne171338- 811198