Gmailin sähköpostiin kirjautuminen, viime viikolla rumpa, sampa alkoi ?

Anonyymi-ap

Minulla on kannettava läppäri, ja olin kotona olen monta vuotta pitänyt Googlen, G -mailin sähköpostia, koska se on monipuolinen, ja käytännöllinen sähköposti sinne tulee kaikki virkapostit, laskuista muistutus et olet saanut laskun jne.

Minulla on useampi G- mailin sähköposteje, joihin ystäväni kirjoittelevat, auton osien tilauksia ym,

Asiani: tännään eletään 11.9.25 ja viime viikolla kun olin kirjautumassa G- mailin sähköpostiini, laitoin ensin sähköpostiosoitteeni, Seuraava >>>> sitten laitoin Salasanani ja >>>> seuraava, >>>> sen jälkeen kuten aikaisemmin pääsin sähköpostini lukemaan, mutta nyt näin ei ollutkaan vaan avautui uusi sivu
Jossa luki

Henkilöllisyyden Vahvistaminen !

Kun yrität kirjautua sisään, Google haluaa varmistaa henkilöllisyytesi tilisi suojaamiseksi.

Ja hieman alempana

Numero XX
Tarkista Galaxy A54 5 G

Google on lähettänyt ilmoituksen näihin laitteisiin, Galaxy A54 5 G
Todenna henkilöllisyytesi valitsemalla ilmoituksesta " KYLLÄ " Ja valitsemalla sitten puhelimesta XX ron. Tilisi suojaamiseksi Lue Lisää

Kun teen kuten Google pyytää, näppäilen puhelimeeni saaman nro, niin sen jälkeen pääsen sähköpostiini kirjautumaan, luulin että Google välillä tarkastaa henkilöllisyyden, jos käyn samana päiväni useasti samalla sähköpostillani voin kirjautua normaalisesti.

Kun seuravana päivänä yritin kirjautua samaan sähköpostiini, EDESSÄ OLI SAMA RUMPA.

Nyt tiedustelisin on muilla samantyylisiä ongelmia kuin mulla ?

Tietäisikö joku, miten tuosta jokapäiväisestä riesasta pääsisi eroon ?

Itse en tunne kuitenkaan Googlen sähköpostin asetuksia niin hyvin että uskaltautuisin niitä muuttamaan.

Kiitän ennakkoon avusta, vihjeistä

10

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lopun alkua. Juuri samaisesta syystä lopetin kyseisen tilin käytön eli en halunnut antaa henkilötietoja monikansalliselle firmalle. Seurauksena meili, jossa luki muun muassa, että kaupalliset sitoumukset pätevät silti! En oikein ymmärtänyt mitkä? Koin sen lähinnä uhkailuna.

• Anonyymi

Jos siirtyisit käyttämään sähköpostiohjelmaa, vaikkapa Thunderbird ohjelmaa...?

• Anonyymi

Suksi kuuseen vapunen, sinun selainpostisi se vanhanaikainen on, Mozilla Thunderbird on TÄTÄ PÄIVÄÄ!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suksi kuuseen vapunen, sinun selainpostisi se vanhanaikainen on, Mozilla Thunderbird on TÄTÄ PÄIVÄÄ!!

Se on nostalgista!
        Se on mennyttä aikaa!
        Tahtoisin että muutkin sen ymmärtäisi!

Tervetuloa, ovet on avoinna
        Sähköposti-ohjelmamuseoon!
        On lupa katsella, on lupa muistella!

• Anonyymi

Sinulla todennäköisesti on älypuhelin ja siellä Androidin myötä google-tili.

Suorita tuo henkilöllisyyden vahvistaminen sen älylaitteen kautta. Saat sinne puhelinnumeroon koodiviestin ja muuta mahdollisesti tarvittavaa opastusta.

• Anonyymi

Jos kirjaudut aina ulos sähköpostista, niin sisäänkirjautuessa tulee tuo kysely. Tämä siksi, ettei joku muu pääse sun sähköpostiin käsiksi. Jos pidät kirjautumisen aktiivisena, niin sitä kyselyä ei tule.

• Anonyymi

Gmailin sähköpostiin kirjautuminen, viime viikolla rumpa, sampa alkoi ?

Aamupäiviä, eilen kun kävin sähköposteillani, minulla on niitä useampi kun aloin kirjautumaan muihin sähköposteihini, niin kylläpä alkoi kännykkääni tulemaan tekstiviestejä, ihan useampia minulla alkoi jo hieman sulake lämpenemään ja tein päätöksen et laitoin puhelimestani " Eston päälle " sen jälkeen ei enää tullut yhtään viestiä siitä numerosta.

Ja juuri alkoin kirjautuman useille sähköposteille, jostain syystä nyt ei tarvinnut tunnistautumista kertaakaan eri posteille.

Olikohan tämä Google mail, jokin ihme temppu, en tiedä.

Sitä myös ihmettelen kun mielestäni Gmail- varmaan on sen verran suuri yhtiö, et näkeeköhän he ip- osoitteen, jos näkisivät silloin he näkisivät et tuolta ip- osoitteeseen kirjaudutaan aika ajoin. senkin luulisi kertovan et sähköpostien omistaja on asialla.

• Anonyymi

Ota käyttöön kaksivaiheinen MFA-tunnistaminen ja lataa puhelimeen autentikaattorisovellus, kuten Googlen oma "Authenticator", joka löytyy Play-kaupasta.

Sitä käyttämällä saat jatkuvasti vaihtuvat 6-numeroiset koodit, joilla voi varmistua, ettei joku pääse kirjautumaan pelkän käyttäjätunnuksen tai salasanan tietämällä.

Sovellukseen voi liitää muitakin palveluja, joille arvotaan aina omat numerot. Jos käyttää vaikkapa salasanamanageria, niin sellaiseen kannattaa ehdottomasti lisätä MFA-tunnistaminen, koska managerin takana on kaikki muut salasanat.

• Anonyymi

Kyberturvallisuuskeskus varoittaa: Microsoft 365 -tilejä murretaan nyt kiihtyvällä tahdilla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      310
      2433
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      16
      1840
    3. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      65
      1773
    4. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      220
      1423
    5. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      97
      1419
    6. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      186
      1190
    7. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      1043
    8. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      20
      1010
    9. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      1003
    10. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      171
      986
    Aihe