Jos en menekään jatkolennolle vaan jään välillä pois pitäisikö siitä ilmoittaa ennakkoon ja minne? Ruumalaukkuja ei ole.
Matkan keskeyttäminen.
9
576
Vastaukset
- Anonyymi
On hyvä ilmoittaa koska muuten saattavat turhaan odotella sinua ja kaikkien muiden matka viivästyy. Jörkevintä olisi perua hyvissä ajoin jatkolento.
- Anonyymi
Joo, yleensä puuttuvia matkustajia odotellaan kaksi tuntia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, yleensä puuttuvia matkustajia odotellaan kaksi tuntia.
Hyvä vastaus odotteluun. Miksi ilmoitettaisiin portin sulkemisaika jos puuttuvia odoteltaisiin tai etsittäisiin pitkin kenttää. Ei ole yksi ja ainut kerta että jatkolento on unohtunut baarissa kun on tavannut yllättäen viehkeän seurustelukumppanin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä vastaus odotteluun. Miksi ilmoitettaisiin portin sulkemisaika jos puuttuvia odoteltaisiin tai etsittäisiin pitkin kenttää. Ei ole yksi ja ainut kerta että jatkolento on unohtunut baarissa kun on tavannut yllättäen viehkeän seurustelukumppanin.
Ensinnä, jos tiedät ettet mene jatkolennolle, mikset peru sitä samantien? Toiseksi, miksi alunperin varasit jatkolennon? Kolmanneksi, lento voi hetken odottaa myöhässä olevaa mutta ei kauaa. Toisinaan kone voi lähteä hieman etuajassa kun kaikki matkustajat kyydissä. Isommilma kentillä yleensä ei, pienemmillä kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnä, jos tiedät ettet mene jatkolennolle, mikset peru sitä samantien? Toiseksi, miksi alunperin varasit jatkolennon? Kolmanneksi, lento voi hetken odottaa myöhässä olevaa mutta ei kauaa. Toisinaan kone voi lähteä hieman etuajassa kun kaikki matkustajat kyydissä. Isommilma kentillä yleensä ei, pienemmillä kyllä.
Yhteystietojen löytyminen perumiseen on oma tieteenalansa. Toiseksi liput ostettu helmikuussa joten syyskuuhun mennessä voi tulla esteitä jatkaa määränpäähän. Tapauksessamme kävi niin ettemme lähteneet ollenkaan. En tiedä miten kauan lienevät odotelleet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteystietojen löytyminen perumiseen on oma tieteenalansa. Toiseksi liput ostettu helmikuussa joten syyskuuhun mennessä voi tulla esteitä jatkaa määränpäähän. Tapauksessamme kävi niin ettemme lähteneet ollenkaan. En tiedä miten kauan lienevät odotelleet.
Lippuja ostettaessa annetaan aina yhteystiedot mitä kauttaa muuttaa tai perua varauksen koska on ymmärrettävää että muutoksia voi tulla jos liput varattu hyvissä ajoin. Ei ole lentoyhtiön etu odotella tai metsästää puuttuvia matkustajia. Todella hölmöä toimintaa jättää perumatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lippuja ostettaessa annetaan aina yhteystiedot mitä kauttaa muuttaa tai perua varauksen koska on ymmärrettävää että muutoksia voi tulla jos liput varattu hyvissä ajoin. Ei ole lentoyhtiön etu odotella tai metsästää puuttuvia matkustajia. Todella hölmöä toimintaa jättää perumatta.
Light-lipuilla ei ole perumis, siirto eikä mitään muitakaan oikeuksia. Ei niiden ostamisen yhteydessä näy mitään yhteystietoja.
- Anonyymi
Taas finnair mokasi kun kone oli siivottu väärillä pesuaineilla. Hihhh siivoojat ei osaa lukea näin käy kun idiootteja palkataan tietysti mamut siivonneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550