Matkan keskeyttäminen.

Anonyymi-ap

Jos en menekään jatkolennolle vaan jään välillä pois pitäisikö siitä ilmoittaa ennakkoon ja minne? Ruumalaukkuja ei ole.

9

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On hyvä ilmoittaa koska muuten saattavat turhaan odotella sinua ja kaikkien muiden matka viivästyy. Jörkevintä olisi perua hyvissä ajoin jatkolento.

      • Anonyymi

        Joo, yleensä puuttuvia matkustajia odotellaan kaksi tuntia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, yleensä puuttuvia matkustajia odotellaan kaksi tuntia.

        Hyvä vastaus odotteluun. Miksi ilmoitettaisiin portin sulkemisaika jos puuttuvia odoteltaisiin tai etsittäisiin pitkin kenttää. Ei ole yksi ja ainut kerta että jatkolento on unohtunut baarissa kun on tavannut yllättäen viehkeän seurustelukumppanin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vastaus odotteluun. Miksi ilmoitettaisiin portin sulkemisaika jos puuttuvia odoteltaisiin tai etsittäisiin pitkin kenttää. Ei ole yksi ja ainut kerta että jatkolento on unohtunut baarissa kun on tavannut yllättäen viehkeän seurustelukumppanin.

        Ensinnä, jos tiedät ettet mene jatkolennolle, mikset peru sitä samantien? Toiseksi, miksi alunperin varasit jatkolennon? Kolmanneksi, lento voi hetken odottaa myöhässä olevaa mutta ei kauaa. Toisinaan kone voi lähteä hieman etuajassa kun kaikki matkustajat kyydissä. Isommilma kentillä yleensä ei, pienemmillä kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensinnä, jos tiedät ettet mene jatkolennolle, mikset peru sitä samantien? Toiseksi, miksi alunperin varasit jatkolennon? Kolmanneksi, lento voi hetken odottaa myöhässä olevaa mutta ei kauaa. Toisinaan kone voi lähteä hieman etuajassa kun kaikki matkustajat kyydissä. Isommilma kentillä yleensä ei, pienemmillä kyllä.

        Yhteystietojen löytyminen perumiseen on oma tieteenalansa. Toiseksi liput ostettu helmikuussa joten syyskuuhun mennessä voi tulla esteitä jatkaa määränpäähän. Tapauksessamme kävi niin ettemme lähteneet ollenkaan. En tiedä miten kauan lienevät odotelleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteystietojen löytyminen perumiseen on oma tieteenalansa. Toiseksi liput ostettu helmikuussa joten syyskuuhun mennessä voi tulla esteitä jatkaa määränpäähän. Tapauksessamme kävi niin ettemme lähteneet ollenkaan. En tiedä miten kauan lienevät odotelleet.

        Lippuja ostettaessa annetaan aina yhteystiedot mitä kauttaa muuttaa tai perua varauksen koska on ymmärrettävää että muutoksia voi tulla jos liput varattu hyvissä ajoin. Ei ole lentoyhtiön etu odotella tai metsästää puuttuvia matkustajia. Todella hölmöä toimintaa jättää perumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lippuja ostettaessa annetaan aina yhteystiedot mitä kauttaa muuttaa tai perua varauksen koska on ymmärrettävää että muutoksia voi tulla jos liput varattu hyvissä ajoin. Ei ole lentoyhtiön etu odotella tai metsästää puuttuvia matkustajia. Todella hölmöä toimintaa jättää perumatta.

        Light-lipuilla ei ole perumis, siirto eikä mitään muitakaan oikeuksia. Ei niiden ostamisen yhteydessä näy mitään yhteystietoja.


      • Anonyymi

        Taas finnair mokasi kun kone oli siivottu väärillä pesuaineilla. Hihhh siivoojat ei osaa lukea näin käy kun idiootteja palkataan tietysti mamut siivonneet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe