[Tapahtumat ovat parin kymmenen vuoden muistigäpin jälkeen kutakuinkin sellaiset, kuin alla kerron. Mitä tarkalleen sanottii, en tietenkään muista, mutta kuvittelen, että puhuimme noin. *Nimet on tietenkin muutettu.]
Oltiin siinä parikymmentä, kun sukurakas poikaystäväni keksi järjestää serkusmökin. Kum meidät puolisot otettaisiin mukaan, niin jengiä tulisi kymmenkunta. Vähän epäilin ideaa, kun en itse tuntenut yhtäkään hänen serkuistaan. No kun halusi järjestää, niin järjestäköön!
Siinähän kävi juuri odotetusti. Pari serkkua ilmoitti heti, että heillä on buukattuna huipputärkeät kissanristiäiset, yksi ghostasi koko tapahtuman ja neljäs perui edellisenä päivänä. Paikalle mopoili vain nuorin serkku *Kaapo, jolla ei ollut kesätöitä ja joka oli aika epätoivoinen kesätekemisten suhteen. Oli silloin 17-vuotias finninaamainen amispoika.
Päivä eteni meidän kannalta ihan mukavasti, kiehnättiin poikaystävän kanssa lähekkäin ja välillä käytiin "päikkäreillä". Kaapo oli aika kiusaantunut, mutta piti kohteliaan naamarin. Lopulta hän rupesi viettämään aikaa puupinolla, joka muuten oli appiukonkin lempipaikka tällaisina hetkinä. Saunassa käytiin komistaan, kun eihän kolmea voi oikein jakaakaan. Poikaystävä istui keskimmäisenä lauteella, ja välillä Kaapo vilkaisi nopeasti minua rinnankorkeudelta hänen ohitseen. Sitten kai taas ahatteli mummoa ja piti alapäänsä peruslukemilla.
Nukkumaan mentiin aikaisin, kun eipä siinä ollut oikein luontevaa tekemistäkään. Se hyvä puoli väestöräjähdyksestä oli, että Kaapolle oli tarjota oma saunakamari rannasta. Sängyssä menin poikkiksen kainaloon kuvitellen että iltapanot ja nukkumaan. Siinä vaiheessa jätkä rupesikin hyväksi isännäksi.
"Tais vähä mennä pieleen tää serkuskokoontuminen." Katsoin vain mitäs minä sanoin -silmillä.
"Tolle Kaapolle pitäs järjestää jotain kivaa. Voisitsä?"
"Häh?"
"Niin siis voisitsä vähä piristää sitä? Kyl sä näit miten se vilkuili sua saunas."
"Sä oot tosi ihana nainen. Saat miehen onnelliseks." Nyt poikkiksella oli koiranpilmät.
Mulla oli varmasti aika mitä vittua -ilme.
"En mä siis tarkottanu et panisit sitä. Mut ottasit viekkuun niinku nyt mun kans. Jos se haluis ni vaik hanf job?"
Tilanne oli absurdi silloisen elämäni rakkaus oli parittamassa minua alaikäiselle serkulleen. En sanonut mitään. Lähdin ulos miettimään raivoanko vai nauranko.
Jotenkin päädyin rantaan. Katselin tyynelle järvelle. Pian huomasin, että joku katseli minua. Kaapo oli vielä käynyt iltauinnilla ja kuivaili itseään saunan terassilla.
"Mitäs sulla?" Kaapo kysyi.
"Vähän kränää *Juhon kans." Kävelin lähemmäksi ja huomasin, ettei Kaapolla ollut yllään kuin pyyhe . Poika oli oikeastaan aika kivan näköinen. Laihassa kropassa lihakset erottuivat selvästi. Samassa tulin kovin itsetietoiseksi siitä, ettei minullakaan ollut kuin kevyt yöpaita, jonka läpi nännieni täytyi erottua. Molemmat taisivat tehdä saman havainnon. Emme sanoneet mitään. Ei tehnyt mieli paetakaan.
[Jatkuu kun jaksan.]
Serkusmökin ainoa nainen
Anonyymi-ap
3
3634
Vastaukset
- Anonyymi
Pöllitty tarina
- Anonyymi
Ei kyllä ollu kun puhelimella sen just kirjotin, typoineen päivineen. Aihe toki voi olla kulunut, mutta teki silti mieli jakaa tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä ollu kun puhelimella sen just kirjotin, typoineen päivineen. Aihe toki voi olla kulunut, mutta teki silti mieli jakaa tämä.
Jatkoa tulemaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem322628- 111302
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3361037- 45932
- 45874
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20849Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61764- 44750
- 44736
- 46666