Työpaikkojen haku.

Anonyymi-ap

Mitä tehdä näille "Ahkerille " työtähakeville joille ei ole työtä tarjolla?
Tuntuu siltä että näitä "ahkeria" työntekijöitä työllistetäisiin,näissä vain on ongelma?
Palkat eivät yhteisymmärryksessä yrittäjien kanssa kohtaa.?
Yrittäjät yrittävät polkea,haku tilanteissa työnhakijalle maksettaa palkkaa.
TES- määrää palkan pienintä sopimusta noudattaen,suosien vuokrafirmojen toimintaa.Koulutus hyvin pitkälle sanelee työn kuvan.
Kotitalouksien kannattaa ottaa,palvelu mielessä hetkelisiin kuukausi tai pitemmäksi aikaa palkaamalla tekijöitä.,Pienestäkin palvelusta työtön voi kerätä päiviä,esim. Kaupassa-käymisestä/avustamisesta viikottain.Omakotien kunnossa pito,saattaa olla vanhuksille jopa onkelma/Talvisin/Kesäisin.Nämä työt eivät tule työtömille kotioville,näitä tulee etsiä.Sosiaalihuolto ei näitä tarjoa,ei edes "AHKERILLE"
Kannattaa hinnoitta palvelunsa,jopa kilometrilleen.

14

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaetaanko heille seteleitä? Mitenkä!
      Saksalaisiin seteleihin sota-aikana pyyhittiin junien liikuessa persettä.
      Näitä sitten ratojen varsilta ,Laihialaiset pesi ja kuivatteli pyykkinaruillaan,näiden ollessa vielä arvossaan."Ahkerille" jaetut setelit saatavat tuottaa,saman tuloksen.

• Anonyymi

......

• Anonyymi

Itse on keksittävä mitä tekee, jos töitä ei löydy. Opiskelumahdollisuuksia on jne.

• Anonyymi

Joo näin on! Löysin ihan kivan paikan 30 vuotta vanhemman herrasmiehen. Varakaankin.
        Opiskelukin sujuu/Mielenterveys sairauskin parani. On tullut turvallinen tunne elää.!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo näin on! Löysin ihan kivan paikan 30 vuotta vanhemman herrasmiehen. Varakaankin.
        Opiskelukin sujuu/Mielenterveys sairauskin parani. On tullut turvallinen tunne elää.!

Mulla menny hyvin kun en työpaikkoja hakenut. Olen siis vihervas ja aikoinaan työtä tehnyt menit kuppi siis sekaisin. No joo ei siis pakotettu töihin te/kela ja oon siis ihan eläkkeellä oikeesti 23v ja autismi diagnoosi ja elän ihan normaalisti ja koskaan enään töihin.Kiitos helsinki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla menny hyvin kun en työpaikkoja hakenut. Olen siis vihervas ja aikoinaan työtä tehnyt menit kuppi siis sekaisin. No joo ei siis pakotettu töihin te/kela ja oon siis ihan eläkkeellä oikeesti 23v ja autismi diagnoosi ja elän ihan normaalisti ja koskaan enään töihin.Kiitos helsinki.

Jäi laittamatta 2349e kuukaudessa -verot ja olen 23v jee.Ei ikinä töitä kun lääkäri sen todistuksen kirjoitti.

• Anonyymi

Olisi hyvä että Työkkäri toimisi! Työtömien turvaksi. Nyt nämä Työkkärit pitävät Työttömiin yhteyttä , Etä-yhteydellä eikä tästäkään mitään apua ole työllistämiseen.
      Sitä keskustellaan 30-1h,pohdiskellaan mahdollisuuksia johonkin uuden ammatin koulutukseen,työtömän omin varoin.! 40 v on jo tutkintoja ja ammateja ja vieläpä näitä yli vuoden työstä syntyneitä ammateja työtodistuksin. Yksinkertainen syy työtömyyteen on: Haamu-työpaikat ovat vallaneet Työvoimatoimistot,kaupataan työntekijälle työtä jota ei edes ole olemassa.Tutkia pitäisi Hyvä-Veli virkamies ja työnantaja verkosto,jotta saataisiin Mafiat pois työmarkkinoiltakin.

• Anonyymi

ONKO NÄMÄ HYVINVOINTIALUEET TÄYTTÄ HAJOIT/HALITSE,EUROITAJIEN
      TOIMINTAA?

• Anonyymi

Tarjoako hallitus näille ,alle ja yli 18 vuotiaille seteleitä.
      Paljonko niitä jaetaan,neitsytmatkalaiselle työelämään kuukaudessa.
      Asuntoja/Työtä tässä tarvitaan,paljonko setelin arvo vie asuntotuesta.
      Pitääkö tästä "palkkiosetelistä"maksaa kunnalis/valtion vero?
      Kokeilumielessä maksettaisiin/moneksiko vuodeksi,vai putoaako kyydistä
      heti.lähtötasolle. Onko teini jo yli 20 vuotias liian vanha saamaan "seteleitä"?
      Maksaako setelit KELA.Kaupunkin maksamista sakko euroista nuorten työlistämiseksi. Viimeksi kun kunnat työllisti näitä nuoria koululaisia palkka oli 4.50e/h työnantajille maksettiin loput TES-miniimi,eli kunalle itseleen.
      Samoin tehdää BIO-jätteille.

• Anonyymi

Ahkerasti olen hakenut työpaikkoja mutta koska työttömäksi joutuneena olin jo hieman alle 60v ja nyt jo useita vuosia ollut työtön niin vaikka töitä haen ei pääse edes haastatteluihin.
      Olisin kuitenkin teknisesti yleiskätevä ja jopa monikielitaitoinen.

• Anonyymi

Ale ja yli 60v voinee hakea ennenaikaiselle eläkeelle,päästyään voinee hakea lisäverokortin
        ja hakeutua pätkätöihin. Aivan kuin muutkin eläkeläiset,ei siitä haettu Työeläke/Varhennettu Kansaneläke pienen.päin vastoin 68 vuotiaaksi kasvaa.Näitä 68 vuotiaita näkee Turistipussien
        kuskeina/Omaishoitajina/Siivoojina/Ravinto/liike työntekijöinä.
        Kotia ei työ tule,Omaishoitotyö saattaa tullakin.

• Anonyymi

Tässä olisi mukava etätyö mahdollisuus, jos olet kyllästynyt työttömyyteen tai haluat lisäansioita, niin tämän avulla onnistuu, tätä voi tehdä missä ja milloin vain itselle sopii

Tehtävänä on vastailla asiakkaiden viesteihin, mahdollisuus tienata satoja euroja viikossa, itsekin olen pitkän työttömyyden jälkeen tienannut tässä tosi mukavasti lisää säästöjä, hyvin rentoa ja mukavaa puuhaa, nyt olisi uusille tekijöille tarvetta

Palkkio maksetaan viikoittain, ja juuri nyt olisi tarjolla paljon bonuksia joihin osallistumalla voi korottaa palkkiota huomattavasti, suosittelen todellakin jos kukkaro kaipaa lihotusta, hae nyt https://asiakas-palvelut.com/ref/FI2566659

• Anonyymi

Kyllä näitä puhelinmyyjiä on Satoja/Tuhansia vastailemassa asiakkaille,nämä jotka näistä jotain tienaavatkin ovat Elisa ja Osakeomistajat/Tämä hyvä-veli järjestö on saanut taaksensa jo kiakki terveysalan toimijatkin(Jos haluat Suomeksi paina 1 jos 2)olet jonossa jopa kymmeniä minuuteja. Täyttä rosvousta kansa maksaa.

• Anonyymi

Lipsahti jo työkkärin karenssi julkisuuteen,eläkkeiden"kevyt"lasku palkollisten lapsilisiin tulee muutos. ja se suuri:::toimeentulotuki jonka kärki kympin viimeistä sijaa pitää se maa jonka pitäisi olla ainut??? tämä on kyllä suomen sirkus sariola hallituksen koko hallitusaikojen alta lipan pahiten vedetty kansaa .kaupungissa missä asun tulee joka päivä ruokapussien kanssa suomiseurakunnasta,keidas.se,helluntai,yms kahden pussin kanssa??? no on ihme ettei suomipojalla jää kun pillimehu
      suosittelisin jotakin mitä tähän ei voi kirjoittaa.mutta härmän laki pitäisi ottaa käyttöön edes vuodeksi näin aluksi:kiitos ja anteeksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 164
      4027
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      94
      3374
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      99
      2730
    4. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      288
      2595
    5. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2326
    6. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      152
      2063
    7. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      6
      1684
    8. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      1120
    9. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      1069
    10. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      1038
    Aihe