Miksi työntekijät hakeutuvat pois kaupungintalolta??
Mikä siellä on pielessä?
Kuka kiusaa ketä?
Olisiko hyvä kierrättää vanhimmat työsuhteet kompostiin...usein ne / he kuvittelevat olevansa korvaamattomia, antavat kaiken, tekevät "parhaansa" jne. . kun ei muualle pääse on pakko pitää suojatyöpaikka.
Kyllä kaupungin on ajateltava että kehittyminen vaatii uutta virtaa ei tylsää vanhaa oksennusta...
Usein vanhat työntekijät kuvittelevat olevansa korvaamattomia, pah! kukaan ei ole. Aina selvitään ilman 20 vuotta papereita pyörittäneitä narsisteja. Kiertoon kiertoon kiertoon
max työsuhde 10 vuotta, muuten leipääntyy. Ei ole mitään annettavaa enää. Mieti Kalle ...ollut talossa 20v. mitä uutta on antaa? Ei
uusia innovaatioita ei mitään....
Käytä uutta vireää kouluttautunutta henkilökuntaa, mennyt on mennyttä Historiaa....nyt eletään innovoidaan uutta . Taloon vain max 10 vuotta olleet, muut pois. Uusin fakta on valtaa.
Kaupungintalon työntekijä kato
82
1056
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin vaihtoon ne eläkettä odottavat +60v suojatyössä olevat.
- Anonyymi
Ei heitä voi päästää pois heillä on arvokas tieto
Pitkät työurat pilaa tekemisen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkät työurat pilaa tekemisenYmpäristöpuolella pitää tuulettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ympäristöpuolella pitää tuulettaa.
Tilapuolelta kaikki yli 10 olleet pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkät työurat pilaa tekemisenPois vaan , nuorta lihaa peliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pois vaan , nuorta lihaa peliin
Aivoissa ei ole lihaksia. wtf?
- Anonyymi
Ihmiset rupeavat olemaan niin huonossa hapessa näistä rokotteista ...
- Anonyymi
Totta tämä rokotteet vaikuttaa etenkin Orimattilassa jossa on suku rutsausta paljon. Näkyy jo.
- Anonyymi
Kaupungin talolta saa kadotakin porukkaa ainakin puolet liikaa.
- Anonyymi
Hirvee orkanisaatio vieläkin vaikka sote hommat hoidetaan muuallla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirvee orkanisaatio vieläkin vaikka sote hommat hoidetaan muuallla.
Ja lisää tulee kokoajan. Mitä ihmettä siellä kaupungintalolla tapahtuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisää tulee kokoajan. Mitä ihmettä siellä kaupungintalolla tapahtuu?
Hallintojohtaja jakaa töitään laiskuuttaan
Elinvoimajohtaja migromanageeraa ja on epäpätevä, väärä valinta
Tilapuolelta puuttuu ammattitaitoinen johtaja
Rahat on loppu
Työntekijöitä ei arvosteta
Työntekijät urautuneita vanhaan tapaan toimia
Innovaattori puuttuu
Pyöritetään vanhaa kakkua..
Koko johtoryhmä uusiksi ei muutu muuten mikään ovat pystyyn paskannettuja matoja kaikki tyystin
Edelleen tiedotus paikallisjulkaisun kautta
Luottamus tosi matalalla
Myyn jo omaa asuntoa pois täältä,
Kunta yhdistyy pakolla pian naapuriin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallintojohtaja jakaa töitään laiskuuttaan
Elinvoimajohtaja migromanageeraa ja on epäpätevä, väärä valinta
Tilapuolelta puuttuu ammattitaitoinen johtaja
Rahat on loppu
Työntekijöitä ei arvosteta
Työntekijät urautuneita vanhaan tapaan toimia
Innovaattori puuttuu
Pyöritetään vanhaa kakkua..
Koko johtoryhmä uusiksi ei muutu muuten mikään ovat pystyyn paskannettuja matoja kaikki tyystin
Edelleen tiedotus paikallisjulkaisun kautta
Luottamus tosi matalalla
Myyn jo omaa asuntoa pois täältä,
Kunta yhdistyy pakolla pian naapuriin...Parasta näkemystä pitkään aikaan. Niin samaa mieltä täältä Kuivannoltakin.
- Anonyymi
Eiköhän kaupungintalolla ole liikaa porukkaa,suorittavalla alemmalla tasolla aivan liian vähän.Tuntuu kyllä että nuoremmat työntekijät vetää lonkkaa,minne ne 60v pääsisi enää töihin ja mistä saisi toimeentulon.Eiköhän kaupungintalolla ole jo vuosia olleet lähteneet,silti on huono ilmapiiri ilmeisesti.Liikaa tehdään uudistuksia, porukka väsyy ja uupuu.
- Anonyymi
Ns. Yrityskulttuuri on maanraossa, sitä ei ole, tai se on äärettömän surkea.
- Anonyymi
Ei niillä ole mitään yritys kulttuuria. Höpinää riittää Kallelta.
- Anonyymi
Kaipaan niin Osmon ja Aimon aikaa. Sillon oli rahaakin kassassa.
- Anonyymi
Sama täältä Pakaaltakin mieltä että Osmon aikaan oli kaikki hyvin. Hän aina iloisesti tervehti kun kävin maatalous toimistossa ja eteisessä nähtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täältä Pakaaltakin mieltä että Osmon aikaan oli kaikki hyvin. Hän aina iloisesti tervehti kun kävin maatalous toimistossa ja eteisessä nähtiin.
Samaa mieltä täälläkin.
Osmon aikana ei jatkuvia uutisia aluehallintovirastonon pättyvistä jutuista. Ei sekoilua hävinneiden s- postien vuoksi ja ilkkumista asukkaiden " murheille"
Porukkaa lähtee, uusia palkatasn johtoon enemmän kun tarpeeksi. Muulla ei ole väliä kunhan saadaan aurikovoimalat , datkaeskukset pyörimään asukkaista ei niin väliä.
Osmo vastasi S - posteihin aina ja asiallisesti. Jäi juttusille koiralenkillä jne.
Osmoa kaipillaan täälläkin.
Tuota nykyistä ei tuu ikävä.
- Anonyymi
Osmo tervehti aina kaupassa.
- Anonyymi
Niin tervehti kaupassa ja kadullakin. Harmi Orimattilan kannalta kun päästettiin hyvä mies pois.
- Anonyymi
Kyllä johtoporras näitä lukee, muttei tee mitään asian parantamisex oma etu on pääasia!
Riitta nyt näytä mistä kana pissii, laita johto ruotuun!!- Anonyymi
Riittaa viedään samoin kuin muitakin päättäjiä.
- Anonyymi
No nyt Aville valitys...
Kyllä saa Vilanderi ja Kalle lähtee ja pirun nopeesti- Anonyymi
Kyllä!!!
- Anonyymi
Jos tämä ihme tapahtuu niin se on skumpan paikka !
- Anonyymi
Kai ne itse ymmärtää lähteä.
Voi että on oksettavaa toimintaa, mutta ei suinkaan yllättävää- Anonyymi
Ei tietenkään itse ymmärrä lähteä. Justhan kalkkikärryn työntäjä Ville hankki Kallelle noin 500 euron palkankorotuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään itse ymmärrä lähteä. Justhan kalkkikärryn työntäjä Ville hankki Kallelle noin 500 euron palkankorotuksen.
Ja tilapäälliköltä viedään 🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tilapäälliköltä viedään 🙈
Perus olaa
- Anonyymi
On kyllä härskiä toimintaa. Jäävuorenhuippu vasta kuntaisilla tiedossa.
- Anonyymi
Julkisuuteen vaan ne touhut. Ei ne muuten korjaannu. Kenkää pahiksille.
- Anonyymi
Annetaan kuva , että osallistetaan asukkaita ja kaikkea muuta " hienoa"
Totuus on kuitenkin aikalailla toinen . Puheet ja teot ei täsmää mitenkään.- Anonyymi
Narsismia tämä.
- Anonyymi
Haetaan köyhäinapua...nostetaan pomojen palkkoja lisää!!! Palkataan pomoja lisää...kiristetään asukkaita ja suorittavaa porrasta.
Eikös talouspäällikkö keväällä sanonut lehdessä että jäi rahaa kassaan...palkat kuntoon Kallellekin. .voi helevetti mitä touhua- Anonyymi
Tätä peliä Orimattilassa ja jatkuu vaan vaikka päättäjätkin vaihtu.
- Anonyymi
Tällaista taisi meinki olla jo edelisessä paikasta. Logoja, brändiä huppareita , mukeja , kyniä jne Niihin riitti rahaa. Kun taas
lapsiperheiden tuki 150e kun vanhempi hoiti lapsia kotona oli poistolistalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaista taisi meinki olla jo edelisessä paikasta. Logoja, brändiä huppareita , mukeja , kyniä jne Niihin riitti rahaa. Kun taas
lapsiperheiden tuki 150e kun vanhempi hoiti lapsia kotona oli poistolistalla.Ihme kun Kalle saa häärätä mitä huvituttaa.
- Anonyymi
Miksi se super-Osmo katois kuvioista? Kertokaa siitä.
- Anonyymi
Ihan kun kuuluis kateellisen ulinaa
- Anonyymi
Osmo on älykkö. Hän oli liian paljon silloisille päättäjille. Ville oli hallituksen pj ja Jammu valtuuston pj.
- Anonyymi
Osmo oli oikeesti kiinnostunut asukkaista. Muistakin kun yrittäjistä.
Puhui asioista niin , että tavis tallaaja ymärsi mistä puhutaan.
Asiat oli julkisia eikä ympärillä pyörinyt jotain ihme delgaatiota jotka vuoronperään nostavat toistensa palkkoja ja ei tarvinnut kymmeniä konsultteja ja johtajia . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osmo oli oikeesti kiinnostunut asukkaista. Muistakin kun yrittäjistä.
Puhui asioista niin , että tavis tallaaja ymärsi mistä puhutaan.
Asiat oli julkisia eikä ympärillä pyörinyt jotain ihme delgaatiota jotka vuoronperään nostavat toistensa palkkoja ja ei tarvinnut kymmeniä konsultteja ja johtajia .Hienoja näkemyksiä. Osmo oli aivan omaa luokkaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoja näkemyksiä. Osmo oli aivan omaa luokkaansa.
Joku delegaatio voisi käydä Osmon luona kiittämässä. Hän johti sähläämättä Orimattilaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku delegaatio voisi käydä Osmon luona kiittämässä. Hän johti sähläämättä Orimattilaa.
Herra Ousmo ei tehnyt mitään, ajoi kylän tähän tilaan!
- Anonyymi
sai kai kenkää
- Anonyymi
Kuka on tilapäällikön kiusaaja?
Ainoa koulutettu
Esimieskö kiusaa...- Anonyymi
Perinteinen ajojahti taas päällä orimattilan malliin. Luultavasti esihenkilön vetämänä... jota johto tukee taustalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perinteinen ajojahti taas päällä orimattilan malliin. Luultavasti esihenkilön vetämänä... jota johto tukee taustalla.
Koko Orimattilan jphto uusiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko Orimattilan jphto uusiksi.
Kyllä ja Heti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ja Heti
Kyllä Villen ja Jammun porukat teki karhunpalveluksen Orimattilalle kun ovat valinneet nykysen johdon Orimattilaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ymmärrä näitä ajojahteja. Mitä niissä mukana olevat oikein LUULEVAT tekevänsä. Ei pitäisi puuttua asioihin, kun ei mitään tiedä. Nää hyppää täysin ventovieraan kimppuun!!!
Jos on ongelmaa, niin aina ottaa yhteyttä poliisiin. Usein kuulee kiukuteltavan että asioista voisi myös keskustella, mutta mä sanon omakohtaisesti että tässä on vuosiKYMMENIÄ keskusteltua asioista, jotka ei ikinä edes olleet minun vikani eikä minulla siis ole mitään syytä "keskustelle". Se on ihan ok aina kertoa viranomaisille. Ja ei, ne ei tee asialle mitään, ja minä minä silti jatkan, koska naapurin Penallekaan asia ei kuulu milläänlailla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ymmärrä näitä ajojahteja. Mitä niissä mukana olevat oikein LUULEVAT tekevänsä. Ei pitäisi puuttua asioihin, kun ei mitään tiedä. Nää hyppää täysin ventovieraan kimppuun!!!
Jos on ongelmaa, niin aina ottaa yhteyttä poliisiin. Usein kuulee kiukuteltavan että asioista voisi myös keskustella, mutta mä sanon omakohtaisesti että tässä on vuosiKYMMENIÄ keskusteltua asioista, jotka ei ikinä edes olleet minun vikani eikä minulla siis ole mitään syytä "keskustelle". Se on ihan ok aina kertoa viranomaisille. Ja ei, ne ei tee asialle mitään, ja minä minä silti jatkan, koska naapurin Penallekaan asia ei kuulu milläänlailla....Lukiossa kiusattiin yhtä tyttöä ja jos ei ollut siinä mukana, niin itsekin saattoi joutua kiusatuksi. Jaa-a. No, eipä h*ttoakaan kiinnosta. Oikeasti noi narisee siitä että JOKU ei nyt muka tykkää susta. No, huh huh!! Sä niinku käytät väkivaltaa eri muodoissa ja rikot lakia, jotta joku sulle niin h*lvetin tärkeä tyyppi nyt TYKKÄISI susta. Minua oksettaa. Mä en ikinä välitä pedofiilien ja muiden s**stojen tykkäämisistä!! Ootteko iljetykset koskaan ajatelleet sitä että MINÄ en ehkä tykkää teistä?
No, on tullut elettyä näin ihan koko elämäni enkä ole erilaillakaan siis elänyt. "Elä niinkuin opetat" sanotaan. Ja musta taitaa olemuksesta huokua se että olen!!! :DDDD Muo aina naurattaa, kun joku jeesustelee. Mä en usko nimittäin hetkeäkään että kukaan lakia noudattamalla pääsee hyviin virkoihin ja elää hyvää elämää. P*skat! Ja ainako sä muka kieltäydyt rikollisten ehdotuksista etkä taivu kiristyksen alla? Just joo! Ne hetket kun ne tulee, niin sitten nää AINA itse että niiden oli muka pakko. Häh?? No, jos sä kerran ET niin elä ja sun on PAKKO toimia toisin ja oletkin, niin miten sä v*tun s**sta sitten yhä kehtaat väittäväsi että elän hyvin? Kuulostaa valehtelulta, eikö?
Mieti nyt! Kuten ihminen, joka väittää ettei käytä huumeita, niin sitten käykin ilmi että no joo, kyllä se nyt "JOSKUS" käyttää, mutta vain jos on pakotettu ottamaan. Ja pah!!! Sä joko käytät tai et! Eikä mitään ihmeellistä pakkoa ole olemassakaan. Missä sä oikein elät? Kyllä ne nyt joissain olosuhteissa pakottaa ihmisiin huumeita, mutta ei sellaisille jotka ei edes huumeita/päihteitä käytä. Baareissa huumataan ihmisiä, mutta noi tilanteet on sellaisia (rikosasioita), joissa ei ihminen "vain silloin tällöin käytä huumeita, kun nyt on tullut huumatuksi baarissa". Varmaan kannattaa lopettaa se ryyppääminen, jos sut aina huumataan siellä, eikö? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Lukiossa kiusattiin yhtä tyttöä ja jos ei ollut siinä mukana, niin itsekin saattoi joutua kiusatuksi. Jaa-a. No, eipä h*ttoakaan kiinnosta. Oikeasti noi narisee siitä että JOKU ei nyt muka tykkää susta. No, huh huh!! Sä niinku käytät väkivaltaa eri muodoissa ja rikot lakia, jotta joku sulle niin h*lvetin tärkeä tyyppi nyt TYKKÄISI susta. Minua oksettaa. Mä en ikinä välitä pedofiilien ja muiden s**stojen tykkäämisistä!! Ootteko iljetykset koskaan ajatelleet sitä että MINÄ en ehkä tykkää teistä?
No, on tullut elettyä näin ihan koko elämäni enkä ole erilaillakaan siis elänyt. "Elä niinkuin opetat" sanotaan. Ja musta taitaa olemuksesta huokua se että olen!!! :DDDD Muo aina naurattaa, kun joku jeesustelee. Mä en usko nimittäin hetkeäkään että kukaan lakia noudattamalla pääsee hyviin virkoihin ja elää hyvää elämää. P*skat! Ja ainako sä muka kieltäydyt rikollisten ehdotuksista etkä taivu kiristyksen alla? Just joo! Ne hetket kun ne tulee, niin sitten nää AINA itse että niiden oli muka pakko. Häh?? No, jos sä kerran ET niin elä ja sun on PAKKO toimia toisin ja oletkin, niin miten sä v*tun s**sta sitten yhä kehtaat väittäväsi että elän hyvin? Kuulostaa valehtelulta, eikö?
Mieti nyt! Kuten ihminen, joka väittää ettei käytä huumeita, niin sitten käykin ilmi että no joo, kyllä se nyt "JOSKUS" käyttää, mutta vain jos on pakotettu ottamaan. Ja pah!!! Sä joko käytät tai et! Eikä mitään ihmeellistä pakkoa ole olemassakaan. Missä sä oikein elät? Kyllä ne nyt joissain olosuhteissa pakottaa ihmisiin huumeita, mutta ei sellaisille jotka ei edes huumeita/päihteitä käytä. Baareissa huumataan ihmisiä, mutta noi tilanteet on sellaisia (rikosasioita), joissa ei ihminen "vain silloin tällöin käytä huumeita, kun nyt on tullut huumatuksi baarissa". Varmaan kannattaa lopettaa se ryyppääminen, jos sut aina huumataan siellä, eikö?...Selitinpä sekavasti. Mutta jos joku muka käyttää vain silloin tällöin huumeita ja vain pakotettuna, niin ei toi tarkoita sitä että ihminen ei muka käyttäisi huumeita! Eikä tuollaista tilannetta edes ole olemassa että säännöllisesti joku muka väkisin sinuun huumeita laittaa!! Sehän maksaisi eikä kukaan siitä hyödy! Tuskimpa ne rikolliset ihan huvikseen tunkee huumeita ihmisiin!!!
Uutisissa kuulee siitä - ja se kai on ihan yleistäkin - että myydän "vain" kammabista ym. ja sitten siinä onkin seassa kovempaa. Ei ne silti "normaaleille" ihmisille tätä tee. Sä jo käytät päihteitä ja ne tekee susta kovempien aineiden käyttäjän. Just ton alfa-peen sanottiin levinneen niin ettei käyttäjälle kerrottu että mitä se on.
Selitän pitkästi, mutta on siis täysin mahdotonta että joku säännöllisesti tulisi huumatuksi PAKOSTA. Itse olen hengaillut huumeidenkäyttäjien kanssa ja oleillut samassa tilassa siis enkä tiedä koskaan tulleeni huumatuksi. Joskus tuli mietittyä sitä että tuleeko siitä jotain, kun on kuitenkin siinä savussa että joutuuko sitä minunkin keuhkoihin, mutten ole huomannut sitäkään että mulle olisi syntynyt mikään riippuvuus näihin huumeluoliin :DDDD Ei sitten ainakaan niin suuria pitoisuuksia ole tullut että niitä pitoisuuksia varten olisi tarvinnut sinne mennä hengailemaan :P
Pirtua olen lapsena vahingossa juonut tuopillisen (laimennettuna), mutta muutoin ei mulla ole tiedossa että minua olisi koskaan huumattu, vaikka kuinka pyörisin huume- ja alkoholistipiireissä. Ainostaan Abiristeilyllä mut salaa juotettiin känniin ja tämä oli itseasiassa ihan hirveä isku mun egolle! Ihmiset myös väittä että olisin p*nnut sitä tyyppiä, muttei moiset juorut minua haitannut. Mä vain mietin itseäni että wtf, miten toi ikinä pääsi tapahtumaan?!! Joo ja mä todellakin uudelleen ja uudelleen prosessoin sen läpi että pystyin kyllä sitten joo JÄLKIKÄTEEN analysoida että miten kaikki tapahtui, mutta silloin se yllätti. Ja se hävetti että minut pystyttiin yllättää. WTF??? Mä just nimenomaan hengailin huumeidenkäyttäjien kanssa ja tuli missälie oltua ja sitten joku kuvisluokan mammanpoika minut lopulta onnistuu huumaamaan!!! O.O Shokki! Mä olen yhä tosi häkeltynyt tästä, mutta sitä mä just silloinkin prosessoin että kun mä osaan jotain odottaa, niin mä olen pitänyt itsestäni huolta. Sen kuvisluokan mammanpojan kanssa mulla ei käynyt hetkeäkään mielessä!! En olisi edes uskonut että sillä on pili! Ei hetkeäkään käynyt moinen mielessä!
Ja kun kerran noin käy, niin kyllä mä siitä lähtien olen ne pilittömät mammampojatkin vahtinut!
Sitten kun mut raiskataan (?), niin se olikin sitten gynekologisen tutkimuksen yhteydessä. En tehnyt siinä mitään väärää. Enpä silti heihinkään enää luota, mutta onhan tää maailma nyt tosi sairas! Joo, mutta Lahdessa ei moista tapahtunut ja tuli noita alapääjuttuja sielläkin tutkitettua. Ei käynyt mielessäkään että minulle nyt terveydenHOIDON puolelta raiskattaisiin. Kaikkea sitä oppii. Ja just kun mietin minunkin taustoja, niin... en valehtele. Mä en siis vieläkään tajua yhtään että miksi te sadistisesti vainoatte minua. Just toikin että mut sitten raiskataan terveysasemalla. Wtf? Mä en ymmärrä. Miksi??? Te ootte nyt vain jotenkin erehtynyt tyypistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Selitinpä sekavasti. Mutta jos joku muka käyttää vain silloin tällöin huumeita ja vain pakotettuna, niin ei toi tarkoita sitä että ihminen ei muka käyttäisi huumeita! Eikä tuollaista tilannetta edes ole olemassa että säännöllisesti joku muka väkisin sinuun huumeita laittaa!! Sehän maksaisi eikä kukaan siitä hyödy! Tuskimpa ne rikolliset ihan huvikseen tunkee huumeita ihmisiin!!!
Uutisissa kuulee siitä - ja se kai on ihan yleistäkin - että myydän "vain" kammabista ym. ja sitten siinä onkin seassa kovempaa. Ei ne silti "normaaleille" ihmisille tätä tee. Sä jo käytät päihteitä ja ne tekee susta kovempien aineiden käyttäjän. Just ton alfa-peen sanottiin levinneen niin ettei käyttäjälle kerrottu että mitä se on.
Selitän pitkästi, mutta on siis täysin mahdotonta että joku säännöllisesti tulisi huumatuksi PAKOSTA. Itse olen hengaillut huumeidenkäyttäjien kanssa ja oleillut samassa tilassa siis enkä tiedä koskaan tulleeni huumatuksi. Joskus tuli mietittyä sitä että tuleeko siitä jotain, kun on kuitenkin siinä savussa että joutuuko sitä minunkin keuhkoihin, mutten ole huomannut sitäkään että mulle olisi syntynyt mikään riippuvuus näihin huumeluoliin :DDDD Ei sitten ainakaan niin suuria pitoisuuksia ole tullut että niitä pitoisuuksia varten olisi tarvinnut sinne mennä hengailemaan :P
Pirtua olen lapsena vahingossa juonut tuopillisen (laimennettuna), mutta muutoin ei mulla ole tiedossa että minua olisi koskaan huumattu, vaikka kuinka pyörisin huume- ja alkoholistipiireissä. Ainostaan Abiristeilyllä mut salaa juotettiin känniin ja tämä oli itseasiassa ihan hirveä isku mun egolle! Ihmiset myös väittä että olisin p*nnut sitä tyyppiä, muttei moiset juorut minua haitannut. Mä vain mietin itseäni että wtf, miten toi ikinä pääsi tapahtumaan?!! Joo ja mä todellakin uudelleen ja uudelleen prosessoin sen läpi että pystyin kyllä sitten joo JÄLKIKÄTEEN analysoida että miten kaikki tapahtui, mutta silloin se yllätti. Ja se hävetti että minut pystyttiin yllättää. WTF??? Mä just nimenomaan hengailin huumeidenkäyttäjien kanssa ja tuli missälie oltua ja sitten joku kuvisluokan mammanpoika minut lopulta onnistuu huumaamaan!!! O.O Shokki! Mä olen yhä tosi häkeltynyt tästä, mutta sitä mä just silloinkin prosessoin että kun mä osaan jotain odottaa, niin mä olen pitänyt itsestäni huolta. Sen kuvisluokan mammanpojan kanssa mulla ei käynyt hetkeäkään mielessä!! En olisi edes uskonut että sillä on pili! Ei hetkeäkään käynyt moinen mielessä!
Ja kun kerran noin käy, niin kyllä mä siitä lähtien olen ne pilittömät mammampojatkin vahtinut!
Sitten kun mut raiskataan (?), niin se olikin sitten gynekologisen tutkimuksen yhteydessä. En tehnyt siinä mitään väärää. Enpä silti heihinkään enää luota, mutta onhan tää maailma nyt tosi sairas! Joo, mutta Lahdessa ei moista tapahtunut ja tuli noita alapääjuttuja sielläkin tutkitettua. Ei käynyt mielessäkään että minulle nyt terveydenHOIDON puolelta raiskattaisiin. Kaikkea sitä oppii. Ja just kun mietin minunkin taustoja, niin... en valehtele. Mä en siis vieläkään tajua yhtään että miksi te sadistisesti vainoatte minua. Just toikin että mut sitten raiskataan terveysasemalla. Wtf? Mä en ymmärrä. Miksi??? Te ootte nyt vain jotenkin erehtynyt tyypistä."Pirtua olen lapsena vahingossa juonut tuopillisen (laimennettuna), mutta muutoin ei mulla ole tiedossa että minua olisi koskaan huumattu, ... Ainostaan Abiristeilyllä"
...Tarkoitan että vain kerran minut on HUUMATTU. Pirtu- ja huumemaailmoissa tätä en tiedä tapahtuneen. Se että join tuopillisen laimennettua pirtua oli vahinko. Se piti olla äidilleni, mutta minä sen sitten joinkin. Tää on ihan vahinko. Mä ymmärrän. Kaikki oli niin räkäkännissä ettei ne tajunneet ja olen paljon miettinyt sitä että tuskin kukaan siellä edes tietää tätä tapausta. Nyt vasta sen edes julkaisen. Terapeutilleni mä tuosta joskus kerroin.
Ja viestin loppuosassa tarkoitin sitä että kyllä mä osaan pitää itsestäni huolta. En mä p*rseile. Siksi on ihan älytöntä tää tilanne, mikä on kehittynyt. Mä tässä 10 vuotta asiaa ihmettelen enkä vieläkään ole keksinyt mitään järjellistä selistystä tälle. Mä olen 100% varma etten ole tehnyt mitään. Ihan älytöntä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Pirtua olen lapsena vahingossa juonut tuopillisen (laimennettuna), mutta muutoin ei mulla ole tiedossa että minua olisi koskaan huumattu, ... Ainostaan Abiristeilyllä"
...Tarkoitan että vain kerran minut on HUUMATTU. Pirtu- ja huumemaailmoissa tätä en tiedä tapahtuneen. Se että join tuopillisen laimennettua pirtua oli vahinko. Se piti olla äidilleni, mutta minä sen sitten joinkin. Tää on ihan vahinko. Mä ymmärrän. Kaikki oli niin räkäkännissä ettei ne tajunneet ja olen paljon miettinyt sitä että tuskin kukaan siellä edes tietää tätä tapausta. Nyt vasta sen edes julkaisen. Terapeutilleni mä tuosta joskus kerroin.
Ja viestin loppuosassa tarkoitin sitä että kyllä mä osaan pitää itsestäni huolta. En mä p*rseile. Siksi on ihan älytöntä tää tilanne, mikä on kehittynyt. Mä tässä 10 vuotta asiaa ihmettelen enkä vieläkään ole keksinyt mitään järjellistä selistystä tälle. Mä olen 100% varma etten ole tehnyt mitään. Ihan älytöntä."Mä olen 100% varma etten ole tehnyt mitään."
...Ja sitä kun sitten olen ihmetellyt että mikä minussa muka on sellaista että minun pelkkä olemassaoloni sitä aiheuttaisi ja vaino alkoi jo jopa ennen kuin muutin. Ne täysin pilasi mun muuton.
Se on jotenkin miten minut on jo profiloitu valmiiksi. Tässä on voinut tapahtua joku virhe. Tää on mun suosikki teoria. Ne seuloo Vuokrataloilla asukkaistaan potentiaaliset kuriirit ja muut "työvälineet" itselleen. Homma on selkeästi todella konemaista eikä ne huomanneet että homma oli menossa väärin. Tätä siellä nyt siis ainakin osa teki selkeän aidosti. Kyllä se nainen nalkutti ihan aidosti mulle olettaen ettei muka maksaisi vuookraani. Se luuli että olisin huono vuokralainen. Aidosti luuli.
Joku silti siellä on saattanut tarkoituksella (tai joo vahingossa) laittaa musta väärät tiedot sinne. Jokuhan tätä farssia pyörittää. Sitten mä muistelen sitä 20 vuoden takaista työkkärin h*oraa joka inttää ja väittää että käyttäisin huumeita. Sekin vaikutti aidolta eli se oikeasti luuli että muka käyttäisin. Ne siis tekee virheen, MUTTA... tää työkkärih*orakin on voinut minun kieltämisestä huolimatta laittaa sinne "rekisteriin" että olisin muka käyttäjä ja joku tällainen sitten saattaa lukea sille s**tanan Vuokratalojen tyypille joka minut otti vastaan vuoden 2016 alussa. Missä siis virhe on tapahtunut? Noi, kaksi h*oraa on silti olleet sen oloisia että mä jopa uskon että ne luulee toimivansa rehellisesti. Rikkovat silti lakia eikä mitään epävirallisia rekistereitä saa pitää ja tässä ehkä se hyvä selitys sille että miksei!
Kun maailma silti tuntuu kaatuvan aina niskaan, niin joku perisyy siellä pitää siis olla. Hoen paljon, mutta Lahdessa oli hyvää elämää (suhteessa mielenterveysongelmiini ja perheeseeni), mutta Orimattilassa on aina ollut ongelmia, Aina. Tää on siis Orimattilan korruption aiehuttama ongelma ja kun te todellakin porukallam systemaattisesti, konemaisesti vainoatte pefofilian uhreja, niin onhan se nyt mielenkiintoista.
On huomattavaa että sain hirveää kohtelua jo silloin kun olin nuorempi eikä ole mitään ulkoisessa olemuksessani selittävää. Minä sitä mietin. Eli siis se että siinä istun työkkärinkin toimistossa ja h*ora kohtelee minua kuin p*skaa. Poliisit ja järkkärit tuolla jeesustelee asiakkaiden OLEMUKSELLA, mutta hei!!? Mikä v*tun olemus. Mistä te idi**tit oikein puhutte? No, teidän olemus on just se et teillä on pieni pili.
- Anonyymi
Löytyykö ainesta AVI:lle, kiusatulla kyllä rahkeet riittää.
- Anonyymi
1000e pois palkasta ja mikään ei muutu:) mahdollista vain orimattilassa.
- Anonyymi
Ois kiva sellainen galuppi missä sais äänestää mitä mieltä nykysestä johdosta .Peukku ylös / alas ilman sen kummempia selityksiä.
Kaupungin omat tyytyväisyys kyselyt on ihan ..... - Anonyymi
Se yksi luottamushenkilö kaupungintalolla, läski, ei ainakaan aja kuin omaa asiaansa, kun ei sille pyrkyrille nyt ainakaan kukaan avautuisi
- Anonyymi
Persujen villen suurin polittinen saavutus on uusi iso latu kone.
- Anonyymi
Melko positiivisia uutisia pituri täynnä.
Kaupunki hakee köyhäinapua
Kaup.hallitus ei näe kaup.joht.sanomissa mitään väärää. Huono on asukkaan taistella yksin
kaup.johtoa ja sana -sanaa vastaan ,
Yhden kanssa väännetään palkasta makstaan ..eipäs makseta ..
Taitaa valkoisessa talossa olla muutama muukin jonka palkkaa vois hieman tarkistaa. - Anonyymi
Miten tämänkokoinen kaupunki on NÄIN sekaisin!!
HERÄTKÄÄÄ vaihtakaa johto heti!!
Tehkää työnne antakaa työrauha ja lopettakaa kiusaaminen helvetti!!
Eikö vieläkään uskalleta puuttua johtajien osaamattomuuteen johtamisessa?
Herätkää jo päättäjät, kiusaajat pois sinne mistä ovat tulleet
Työrauha valkoiseen taloon- Anonyymi
Just näin. Nyt päättäjät herätkää jo!!!! Orimattila on täysin sekasin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin. Nyt päättäjät herätkää jo!!!! Orimattila on täysin sekasin.
Mä olen tässä vuosia kehitellyt sellaista teoriaa että täällä on joku pedofiliakultti. Olen paikallinen ja kasvanut täällä ja minua kummastuttaa jo se teiniaikojen lasten-ja-nuortenpsykologi (jossain kai vuonna 2002-2003), joka ei päästänyt minua kertomaan asioista. Kun mietin näitä vuosiKYMMENIÄ, niin ihan omituisia ihmisiä täällä vainotaan ja vaikken tiedä ihmisistä mitään, niin aina vähän jää sellainen mielikuva että ne olisi pedofilian uhreja kuten minäkin. Selkeästi sellaiset samat "piirteen" altistaa täällä sadistiselle vainolle. Se mitä TÄSSÄ nyt painotan, on se että tätä selkeää vainoa tulee siis viranomaisten puolelta ja vaikka saisin yhden kaverin "nippuun", niin asiat ei koskaan etene. Sitä rupeaa miettimään että miten suojeltu se "psykologi" sielläkin oli ja miten sairasta se on että kaikki uhrit ohjataan hänelle ja hän sitten ne kaikki vaientaa. Sitä miettii todellakin että miten näitä tyyppejä tänne valitaan. Homma kun menee niin ettei mitkään asiat etene.
Olen paikallinen ja yritin itse tapella kaikenlaista ja on jopa maagista miten kaikki vedettiin aina maton alle. Asuin vajaa 10 vuotta Lahdessa toipumassa ja sitten vuonna 2016 palasin tänne tappalemaan ja sama VIRANOMAISTEN kanssa tappelu on taas jatkunut. Ne turvallisuusalan tyypit ja kaikki siellä "suojelevat" ihmiset on selkeästi ja tarkoituksmukaisesti hakkaamassa minua. Ei mitään järkeä edes!! Eikä mitään järjellistä syytä ole tälle löytynyt tässä 10 vuodenkaan aikana. Mitään ei ole vastattu, mutta nimenomaan minua nyt sitten sadistisesti vainotaan. Mitään perusteluja en ole saanut sille väkivallalle.
Sitä siis ihmettelen.
Aidosti luulin että nyt kun olen aikuisempi ja prosessoinut 10 vuoden ajan Lahdessa asioita, niin luulin että osaisin tällä kertaa selvittää asiat. Eihän tässä edes pitäisi olla mitään ongelmaa, mutta niitä ongelmia tarkoituksella luodaan!!! Ja uudelleen ja uudelleen niitä luodaan ja vaikka ne jo hyvin hoidan ja mitä korkeammalle tasolle ne taas vien, niin aina se solti torpataan. Sieltä tulee sitten todellakin KKV ja Poliisit ja KAIKKI lopulta päälle ja vartijakin ihan aidosti jo käy vain mun päälle, kun olen ruokakaupassa. Huom, en ole KOSKAAN eläissäni aiheuttainut mitään ongelmaa kaupassa, ikinä. Ei ole mitään järkeä siinä miten ne käytti väkivaltaa minuun. Wtf?? Ei ole ikinä ollut mitään.
Mä just tänään taas aloin miettiä tota. Ihan ilman mitään selitystä minua sadistisesti ja väkivaltaisesti vainotaan. Samaan aikaan näyttäisi siltä että todentotta me uhrit olemme aina sen oloisia että olemme pedofilian uhreja. Ei mitään järkeä alkaa sadistisesti vainota ihan kilttejä ihmisiä, täysin HARMITTOMIA ihmisiä.
- Anonyymi
Pari trollia täällä vastailee itselleen ja haukkuu kilpaa, kun ymmärrys ei riitä. Tosi on että turhaa porukkaa on kaupungintalolla, mutta Kalle ja Lilli on pistänyt ruotuun monta asiaa. Lisäksi nyt vasta on saatu vauhti, että kehitetään hommia niin että on jotain tulevaisuutta verokertymän ja menojen tasapainossa.
Hyvä että on päästy ajasta jolloin nähdäkseni Osmo ja Päivi kikkailivat tasearvoilla, niin että näyttää hyvältä, vaikka kuralla oltiin.
Ei muuta kuin vauhtia koneeseen ja työttömät töihin!- Anonyymi
Eihän nyt vaan osunu omaan nilkkaan
- Anonyymi
Just työttömät töihin ja narskut läskit kotiin
- Anonyymi
Ei auta Kallen tänne itte kirjottelut. Tilanne on kestämätön.
- Anonyymi
Ei tarvi kummonen trolli olla kun lukee Orimattilan sanomia sieltä löytyy kaikki kaupungin ihmeellisyydet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvi kummonen trolli olla kun lukee Orimattilan sanomia sieltä löytyy kaikki kaupungin ihmeellisyydet.
Hyvä kun pituri nostaa näkyviin näitä kallen koplan möhläyksii.
- Anonyymi
Voi kun Kaupungin henkilöstö jaksaisi olisihan se taas hyvää mainosta kun työntekijät näin valittaa johdon huonosta toiminnasta.
Kyllä tuon mikään alen ymmärtää...tahdotaan opiskellut ihminen pois talosta...
Hyvä kello kauas kuuluu jne...
Kyllä on törkeää toimintaa hallintojohtajalta törkeää on mutta ei voi kauhalla odottaa jos on lusikalla saanut. Voi voi- Anonyymi
Onko tämä hallintojohtaja muuttanut Riihimäeltä Orimattilaan? Minne maksaa palkastaan tuloveronsa? Täh?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä hallintojohtaja muuttanut Riihimäeltä Orimattilaan? Minne maksaa palkastaan tuloveronsa? Täh?
Kaikki johtajat asuu muualla! Eli meidän kaupunkiin ei verot tule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki johtajat asuu muualla! Eli meidän kaupunkiin ei verot tule.
Hävytöntä. Me maksamme niille liiankin kovaa palkkaa ja verot niistä menee muualle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hävytöntä. Me maksamme niille liiankin kovaa palkkaa ja verot niistä menee muualle.
Ja sitten ne on vielä etätyöläisiä monta päivää viikossa, nähty on
- Anonyymi
Että kaupungintalon talon ovet kiinni,kyllä pitäisi olla avoimempaa toimintaa,mitä salailtavaa siellä on???
- Anonyymi
Vissiin se kunnatalon keskus on lakkautettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vissiin se kunnatalon keskus on lakkautettu.
Mutta hallintojohtajan ystävät pysyy ja porskuttaa...
Voi voi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta hallintojohtajan ystävät pysyy ja porskuttaa...
Voi voiToivottavasti ei mene omat ja kunnan rahat sekaisin.
- Anonyymi
Olan junttila
- AnonyymiUUSI
Vieläkö se mäskisäkki tilapalveja siellä olassa pilaa.. ympärillä porukka vaihtuu ihmetellään miksi....no niinpä juuri
Onnea Orimattila HAH HAH
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163417Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003360