AI-yhteenveto
Tanssiin hakeminen tapahtuu kysymällä paria tanssimaan suoraan tai käyttämällä "hakuriviä". Vastaa myöntymällä ja ojentamalla kätesi. Jos "naisten haku" on päällä, naiset hakevat miehiä; muuten miehet hakevat naisia. Kieltäytymistä ei pidetä kohteliaana, ellei hakija ole epäsiisti tai humalassa, ja useimmiten tansseissa tanssitaan kaksi kappaletta saman parin kanssa.
Tanssiin kutsuminen
Etsi hakurivi: Odota naisten tai miesten hakuvuoroa. "Miesten haku" -kyltti kertoo, että miehet hakevat naisia, kun taas "naisten haku" -kyltti tarkoittaa, että naiset hakevat miehiä.
Kysy tanssimaan: Mene hakuriville ja kysy haluamaltasi henkilöltä: "Lähdetkö tanssimaan?" tai "Saanko luvan?".
Vastaa kutsuun: Vastaa kieltäytymällä tai myöntymällä. Jos myönnyt, ojennat hakijalle kätesi ja lähdet tanssilattialle.
Tanssietiketti
Kaksi kappaletta: Tansseissa tanssitaan yleensä kaksi kappaletta saman parin kanssa.
Parinvaihto: Toisen kappaleen jälkeen pari kiittää ja voi vaihtaa paria.
Kiitos: Jokaisen tanssiparin jälkeen on hyvä kiittää paria.
Sekahaku: Joissain tansseissa voi olla koko illan sekahaku, jossa kuka tahansa voi hakea ketä tahansa.
Kieltäytyminen: Kieltäytyminen on epäkohteliasta, ellei hakija ole humalassa tai muuten sopimaton.
Muut vinkit
Voit kysyä muilta tanssijoilta ohjeita, jos et ole varma, miten toimia.
Jos et osaa tanssia tai tunne tanssia, voit kieltäytyä tai yrittää opetella tanssilattialla. '''
TANSSIIN HAKEMINEN
Anonyymi-ap
3
145
Vastaukset
- Anonyymi
MINÄ PARKETTIEN SIISTEIN MIES JOKA EI TULE TANSSIMAAN ASUNTOPANOAUTOSTA.
- Anonyymi
Jos näin pitkään miettii tanssit ovat jo ohi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331411Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691125- 104984
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43983- 68805
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56779- 42766
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117765- 29675
Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.55615