https://www.aamuposti.fi/paikalliset/8838930
Uimalassa saattaa näköjään törmätä höyrysaunahomoihin, ja metsässäkin voi kulkija törmätä irvokkaaseen näkymään. Metsähallituksen pitää varmaan koirien vapaana juoksettamisen ja maastopyöräilyn lisäksi kieltää myös homoilu Vahteriston ls-alueella.
Riihimäen homostelupaikat
28
468
Vastaukset
- Anonyymi
Täällähän näitä alkaa olemaan joka toinen mies nykyään... Mitäs niissä rokotteissa oli ?
- Anonyymi
Vehkeet kovettuu toisista miehistä xD
- Anonyymi
Se ego on vähä semmonen xD
- Anonyymi
Haluaa dikkiä huiviin
- Anonyymi
Ei yllätä. Riihimäkihän tunnetaan Suomen pervokaupunkina. Lesbo-Liisat ja Homppeli-Hessut alkavat muodostaa enemmistön asujissa. Lepakko-Leenoja ja panaaninravistaja Pateja piisaa. Ensi kesäksi suunnitellaan priden jatkoksi kaksipäiväisiä Pervo festareita ,näin tieto kertoo.
- Anonyymi
Oletko jo varannut rasvapurkin itsellesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko jo varannut rasvapurkin itsellesi?
Ei tarvetta, mutta hanki itsellesi mustaa grafiittivassua, jos sattuisit saamaan mustaa miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvetta, mutta hanki itsellesi mustaa grafiittivassua, jos sattuisit saamaan mustaa miestä.
Aivan.Tynkkynen rouvineen tulee seuraavaan prideen.Voitte harrastaa kimppakivaa.
- Anonyymi
Hienoa mennä poimimaan marjoja tai sieniä Vahteristoon, kun puskan takaa löytyykin mustikka-apajan sijaan kaksi ukkoa ähisemässä.
- Anonyymi
Voihan siellä on kaksi naistakin ähisemässä tavarat levällään ja klitorikset kuin puoliksi syödyt mustat makkarat puolukkahillon kera.
- Anonyymi
Miemala meni kiinni niin piti uusi paikka löytyä.
Heteroita näyttäis häiriivän- Anonyymi
Joo, häiritsee kun julkisia paikkoja käytetään panemiseen. Vai kuuluuko se kulttuuriin, että pitää hässiä julkisissa vessoissa ja pusikoissa, kuten ennen vanhaan kun homoilu oli laitonta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, häiritsee kun julkisia paikkoja käytetään panemiseen. Vai kuuluuko se kulttuuriin, että pitää hässiä julkisissa vessoissa ja pusikoissa, kuten ennen vanhaan kun homoilu oli laitonta?
Paplari on niiden kohtaamispaikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauttikoot vai ujostuttaako sua katsella.
Mua se kiihottaa kun on ”tirkistelijöitä” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauttikoot vai ujostuttaako sua katsella.
Mua se kiihottaa kun on ”tirkistelijöitä”Tirkistely on sinun oma fetissisi (olla katseen kohteena). Valtaosaa väestöstä tuskin kiinnostanee olla se vahingossa tirkistelijä, oli sitten kyse homoilusta tai heterojen yhdynnästä jossain lenkkipolulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tirkistely on sinun oma fetissisi (olla katseen kohteena). Valtaosaa väestöstä tuskin kiinnostanee olla se vahingossa tirkistelijä, oli sitten kyse homoilusta tai heterojen yhdynnästä jossain lenkkipolulla.
Hyvinkään Sonninmäessä pariskunta hoiteli hommia lenkkipolulla.Paikalle sattui Aamupostin naispuolinen toimittaja joka joutui nousemaan ison kiven päälle kunnolla nähdäkseen,joten häntä ainakin kiinnosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinkään Sonninmäessä pariskunta hoiteli hommia lenkkipolulla.Paikalle sattui Aamupostin naispuolinen toimittaja joka joutui nousemaan ison kiven päälle kunnolla nähdäkseen,joten häntä ainakin kiinnosti.
Just tämä. Jännä että tietoisesti mennään ”pelipaikalle” pahoittamaan mielensä.
Noh, kai ne laittaa naaman mieleen ja painuu kulman taa runkkailemaan
- Anonyymi
Ahhhh
- Anonyymi
Voisin lisätä tähän Peltosaaren kosteikkoalueen ( noin rutikuivan tällä hetkellä.)
- Anonyymi
Onhan näitä ”paikkoja” täällä.
Harmi ettei satunnaiset vieraat pääse enää niin helposti matkakeskuksen parkkiin iltaisin ja öisin.
Siellä oli mukavia hetkiä ottaa toisesta hellästi kiinni ja nautiskella.
Tosin, cruising map kertoo kyllä paikan minne mennä jos ovet on kiinni.
https://cruisingmap.net/- Anonyymi
Heh, tuo onkin kätevä. Voisi kartan perusteella mennä kuvaamaan homostelijoita ja sitten julkaisisi fotot jossain alustalla. Siinä olisi monen "kunnollisen perheenisän" kotona selittelemistä! :D
- Anonyymi
Lehdessä oli yllättävä juttu kera kuvan Uramonmäen kerrostalosta /1/3. Nimitettiin Uramonmäen IDYLLIKSI tätä tienoota. Asukas syytti, että koululaiset unohdettu. Asukas ilmoitti näkevänsä kaiken. Asunee 4:ssä kerroksessa.Poliisi vastaili jotenkin, että tapauskohtaisesti reagoidaan.
Että tämä vielä puuttui, huutaa riksunvainottu väsyneenä.- Anonyymi
Siis riksun vainottu ei ole lepakko eikä muukaan välimuoto. Olen entinen hetero, nykyään aseksuaalinen finaaliin rääkätty mummun rääpäle, edelleen rankasti vainottu.
Minua helpotti tästä ketjusta saatu tieto eli se, että olen ulkoillut kameran kanssa joillakin samoilla alueilla kuin homot tapaavat toisiaan "Olen ajellut" autolla luontopoluille, uimarannoille, ym. - Ja äskettäin ajelut ja valokuvaamiset kärjistyivät kimppuun käymiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis riksun vainottu ei ole lepakko eikä muukaan välimuoto. Olen entinen hetero, nykyään aseksuaalinen finaaliin rääkätty mummun rääpäle, edelleen rankasti vainottu.
Minua helpotti tästä ketjusta saatu tieto eli se, että olen ulkoillut kameran kanssa joillakin samoilla alueilla kuin homot tapaavat toisiaan "Olen ajellut" autolla luontopoluille, uimarannoille, ym. - Ja äskettäin ajelut ja valokuvaamiset kärjistyivät kimppuun käymiseen.Minun puolesta jokainen voi tulla autuaaksi omalla uskollaan, ideologiallaan ja seksisuuntautumisellaan, MUTTA ANTAKAA MINUN OLLA RAUHASSA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun puolesta jokainen voi tulla autuaaksi omalla uskollaan, ideologiallaan ja seksisuuntautumisellaan, MUTTA ANTAKAA MINUN OLLA RAUHASSA.
Olen ihmetellyt, että missäs nyt ulkoilen. No joo, homopaikoissa tietenkin.Voin jättää kameran autoon enkä mene poluille kävelemään. Ovat niin innostuneita toisistaan, etteivät välitä stalkata. JEES
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua helpotti tästä ketjusta saatu tieto eli se, että olen ulkoillut kameran kanssa joillakin samoilla alueilla kuin homot tapaavat toisiaan "Olen ajellut" autolla luontopoluille, uimarannoille, ym. - Ja äskettäin ajelut ja valokuvaamiset kärjistyivät kimppuun käymiseen.miksi niissä miesporukoissa on niin paljon kokemusasiantuntioita ja vertaistukia antavia miehiä?
- Anonyymi
Eikös sinne ole asutettu suuret määrät ukrainalaisia sotilaskarkureita elämään ilmaiseksi?
Hiv leviää jostain syystä venäläisten kansojen keskuudessa. - Anonyymi
Yllättääkö? Tällaisenhan piti olla "ylpeyden" aihe. Kysykää vaikka Rmk kirkkoherralta, tai kirjastosta.
Muistan hyvin, kun tuollaista pidettiin poikkeavana käytöksenä. Siitä ei ole kovinkaan kauaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk487505Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin127222Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va667166Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html1606757Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta386550Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.185658Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k715652Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1015425Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi215372Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas1065045