Olen siis ihastunut erääseen mukavaan tanssijamieheen ja tuntuu siltä että kiinnostus voisi olla molemminpuolista. Ongelma on se että mies on todella taitava tanssija ja moni muukin daami hänen kanssaan haluaa tanssia. Joskus jopa puolet illasta hän on tanssinut toisen daamin kanssa. En ole tästä hänelle mitään maininnut mutta se on pilannut tanssi-iltani kun olen jäänyt vähemmälle huomiolle tai suoraan sanoen olen ollut mustasukkainen. Mitään romanttista en ole kuitenkaan heidän välillään huomannut.
Kertokaapa tanssisiskot pitäisikö itse olla aktiivinen ja kertoa omista fiiliksistä? Vai odottaa miehen tekevän aloitteen.
Tanssijamieheen ihastuminen
17
342
Vastaukset
- Anonyymi
Sen täytyy olla homo kun tosi Mies ei tanssi.Tanssiminen on homojen hommaa.
- Anonyymi
Raaka Arska tanssi ainakin jossain elokuvassa.
- Anonyymi
Ketään tanssimiestä ei kannata ottaa vakavasti. Tanssi tanssipaikoilla on vain mukavaa leikkiä ei sen kummempaa. Ota rennosti vaan. Tuohon mieheen on varmasti moni muukin ihastunut.
- Anonyymi
Tanssimies hakee naisen ihan toisesta paikasta. dt
- Anonyymi
No niin näin viestit kiinnostuksesi:
Pyydät tuplat tai triplat.
Puristat häntä kädestä ihan pikkasen liian kauan ja hieman lujemmin kuin olisi sopivaa.
Sylitansseissa painat pääsi hänen päätään varten ja ehkä sivelet kevyesti hänen niskaa.
Voit jutella hieman tuhmia tanssin lomassa.
Jos herra tuntuu lämpenevän voit reilusti puskea sylitansseissa lantiotasi vasten viejän etumusta. Reilusti, röyhkeästi, määrätietoisesti ja pitkäkestoisesti.
Jos herra edelleen lämpenee voit taputella pakaroille ja jopa käydä käsiksi genitaaleihin.
Sinullahan ei ole mitään hävittävää.
Tee peliliikkeesi siellä missä hämärää ja/tai tungosta.- Anonyymi
Lopeta lääpimiset...
Pyydä kahvipöytään ja jatka normi keskusteluja siellä.
Jos herra ei lähde niin siitä tietää ettei ole kiinnostusta. - Anonyymi
Pavilta saa mies aina jos haluaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta lääpimiset...
Pyydä kahvipöytään ja jatka normi keskusteluja siellä.
Jos herra ei lähde niin siitä tietää ettei ole kiinnostusta.Yleensä daamin ei tarvitse pyytää kahvipöytään, ei ainakaan minun. Se on herrojen hommaa ja hyvä niin.
- Anonyymi
Ja ton kun tekee ja mies onkin kiinnostunut vain tanssimaan kanssasi, niin haut loppuu siihen. Onnea matkaan!
- Anonyymi
Taitavalla tanssimiehellä on laaja tanssidaamihaaremi, joten saattaa olla että ei ole helppoa kesyyttää miestä pysyvästi. Eka mökötyksestä on jo jossain toisella lavalla tanssimassa.
- Anonyymi
Ei tanssimiehistä kannata olla mustasukkainen. Ne nyt pörrää parketilla ja lakanoissa vaikka kenen kanssa. Nauti yhteisistä tanssihetkistä ja yritä jättää mustasukkaisuus pois. Lisäksi sä et tunne miestä muuta kuin tanssin kautta: entä jos hän on ihan luonnevikainen sekopää muuten? Tanssi johtaa helposti harhaan, on helppo rakastua kun tanssin huuma vie mennessään.
Jos nyt olet oikein todella tosissaan rakastunut, kysele tuttavilta miehestä ja selvitä vähän taustoja. Jos kaikki vaikuttaa normaalilta, niin kerro miehelle tunteistasi. Voi olla että tulee pakit, voi olla että ei.- Anonyymi
Totuus voi olla hieman arkisempi nimittäin syy siihen, että mies joutuu kiertoon, on lääketieteellispsygosomaattisesti arkasteltuna käytännössä aina siinä, että nainen lopulta (kokeneimmat jo heti ekana iltana) tuskastuu miehen erektiohäiriön johdosta. Mitä kokemattomampi nainen on, sitä useammin hän kuitenkin aluksi projisoi miehen erektiohäiriön juurisyyn itseensä: minä en ole tarpeeksi viehättävä enkä pantavan näköinen, koska ne muut naiset ovat olleet paljon pantavemman ja viehättävemmän näköisiä, minkä takia hän ei nyt minun kanssani vaan pääse naimamoodiin eli saa pippeliään pystyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus voi olla hieman arkisempi nimittäin syy siihen, että mies joutuu kiertoon, on lääketieteellispsygosomaattisesti arkasteltuna käytännössä aina siinä, että nainen lopulta (kokeneimmat jo heti ekana iltana) tuskastuu miehen erektiohäiriön johdosta. Mitä kokemattomampi nainen on, sitä useammin hän kuitenkin aluksi projisoi miehen erektiohäiriön juurisyyn itseensä: minä en ole tarpeeksi viehättävä enkä pantavan näköinen, koska ne muut naiset ovat olleet paljon pantavemman ja viehättävemmän näköisiä, minkä takia hän ei nyt minun kanssani vaan pääse naimamoodiin eli saa pippeliään pystyyn.
No ei kun homo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilleriä vaan purkista, niin lähtee häiriöt.
- Anonyymi
Säästetään ne taitavat tanssimiehet, kun niitä on niin vähän. Miehiä nyt löytyy muualtakin parisuhteeseen.
- Anonyymi
Niin mistä löytyy....
Kännykät kädessä näkyy miehet kulkevan ei ympärille nähdä.
Ja jos joku kiinnostaa tansseissa ja kerrot niin huomaat et äijä häipyy kesken illan 👞👞
⛔ - Anonyymi
Taitavaan tanssimieheen ei voi milloinkaan luottaa, vientiä riittää.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on14052- 453933
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai803271Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist303055Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1632811En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛142787- 252349
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?42140Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141778Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231707