Hei! Minua puri koira nilkkaan housujen läpi noin 3kk sitten Suomessa. Koira oli minulle tuntematon enkä tiedä yhtään onko rokotettu tai mitään. Sen tiedän että naaraskoira ja oli juuri saanut pentuja. Lueskelin netistä rabieksesta ja alkoi taas stressaamaan että mitä jos tarttuisinkin siihen koska itämisaika voi olla jopa vuosia. Onko tässä vaaraa??? Purema kohdasta tapahtuma hetkellä ei valunut verta mutta kotiin kun pääsin ja pesin nii silloin tuli vähän. Ja tiedän että suomi on vuodesta -91 rabiesvapaa maa, mutta ahdistaa/stressaa silti :/
Puremakohdassa oli alussa n. 1.5kk ajan tunto vähän lähtenyt ja pieni kovapatti ihonalla. kudosvaurio????. Nyt 3kk jälkeen pattia ei juuri ole ja tunto hieman tullu takaisin.
KUOLENKSMÄ?? Fiksui vastauksii kiiiiitos!
Onko rabies vaaraa?
Anonyymi-ap
1
106
Vastaukset
- Anonyymi
Et kuole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.873545Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,753125SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.822586Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52386Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2122220Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302121- 41900
- 95898
- 52796
Haapaveille jotain uutta!
Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.16760