Sohaistaan tuleeko keskustelua 😏...asia on pieni, vähän niinkuin, näppylä perskannikoiden välissä. Liikun paljon kävellen ja olen huomannut, että jatkuvasti saa väistellä ihmisiä, kummalta puolen ohitetaan tai kummalla puolen ajoväylää kävellään..koulussa opetettiin joskus, että jos ei ole kevyen liikenteen väylää erikseen, niin kävellään tien vasenta reunaa...perustelut oli että, jos auto tulee vastaan ja kohti esim humalainen kuski, auto on liusussa, kuljettajalla sairauskohtaus tai joku mielenhäiriöinen vaan haluaa ajaa päälle tms, niin on edes teoreettiset mahdollisuudet yrittää väistää. Jos kävelee oikeaa reunaa ja joku ajaa päälle, niin et kerkeä tehdä mitään, muutakuin pilven reunalta katella. Kevyenliikenteen väylälläkin voisi olla oikeanpuoleinen liikenne, liikuttiin joko kävellen tai pyöräillen..nopeemmat mdnee vasemmalta ohi...ja joo, kyllä mulla on muutakin elämää 🚶😏..kävelen paljon reppureissuissa ulkomaillakin.
Jalankulku
Anonyymi-ap
1
62
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102908
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25485
- 43482
- 44469