Sohaistaan tuleeko keskustelua 😏...asia on pieni, vähän niinkuin, näppylä perskannikoiden välissä. Liikun paljon kävellen ja olen huomannut, että jatkuvasti saa väistellä ihmisiä, kummalta puolen ohitetaan tai kummalla puolen ajoväylää kävellään..koulussa opetettiin joskus, että jos ei ole kevyen liikenteen väylää erikseen, niin kävellään tien vasenta reunaa...perustelut oli että, jos auto tulee vastaan ja kohti esim humalainen kuski, auto on liusussa, kuljettajalla sairauskohtaus tai joku mielenhäiriöinen vaan haluaa ajaa päälle tms, niin on edes teoreettiset mahdollisuudet yrittää väistää. Jos kävelee oikeaa reunaa ja joku ajaa päälle, niin et kerkeä tehdä mitään, muutakuin pilven reunalta katella. Kevyenliikenteen väylälläkin voisi olla oikeanpuoleinen liikenne, liikuttiin joko kävellen tai pyöräillen..nopeemmat mdnee vasemmalta ohi...ja joo, kyllä mulla on muutakin elämää 🚶😏..kävelen paljon reppureissuissa ulkomaillakin.
Luetuimmat keskustelut
- 1811475
- 831306
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7676Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.99586Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557