Keski-ikä painaa päälle ja pitäisi virtaa saada jostain lisää. Elintapoja on jo korjattu ja liikuntaa lisätty ja painokin pudonnut mukavasti. Silti vielä haluaisin kokeilla miten testosteronia tukevat kauppojen valmisteet toimivat. Onko kenelläkään vinkkiä näistä?
Onko kokemusta miesten testosteronivalmisteista?
7
334
Vastaukset
- Anonyymi
Samojen asioiden kanssa on painittu. Olen testannut 4him T8 testobalancea ja se oli ihan hyvä, mutta tämä T-Max on nyt kyllä tuntunut olevan vielä parempi. Täällä oli vertailukin useasta erilaisesta: https://innostunutsonni.fi/paras-testosteroni-lisa/ . Olen kyllä ollut selvästi energisempi kun olen näihin perehtynyt 👍
- Anonyymi
Noi valmiit monivitamiinit voi olla ihan ok?
Huolehdi:
Unta ja fyysistä kuormitusta. Balanssia. Myös isompaa kuormaa.
Psyykkinen stressi pitkäkestoisena on haitaksi.
Vitamiinit ja mineraalit, sinkki erityisesti.
Ruokavalio, riittävästi myös eläinrasvoja. Lihaa monipuolisesti, kananmunat, yms.
Kasvikset! Paljon. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noi valmiit monivitamiinit voi olla ihan ok?
Huolehdi:
Unta ja fyysistä kuormitusta. Balanssia. Myös isompaa kuormaa.
Psyykkinen stressi pitkäkestoisena on haitaksi.
Vitamiinit ja mineraalit, sinkki erityisesti.
Ruokavalio, riittävästi myös eläinrasvoja. Lihaa monipuolisesti, kananmunat, yms.
Kasvikset! Paljon.Tuttavani, entinen huippupainija ja sittemmin vapaaottelijana lyhyen uran tehnyt heppu sanoi 6- kymppisenä kuntosalilla. Kun rauta kulkee niin k--pä seisoo.
Ei siedä savuttelua ja alkoilua vain harvoin ja kohtuullisesti.
- Anonyymi
Turhaa stressiä saat testosteronivalmisteista. Asiaa hyvin läheltä seuranneena sanoisin, että parasta on tottua iän tuomiin muutoksiin ja nauttia elämästä rauhallisesti. Joka iässä on omat hyvät puolensa.
- Anonyymi
Ei kannata kokeilla noita. Elintavat voi lisätä ajankanssa, ja lisää siis. Nopeeta keinoo ei oikein ole.
- Anonyymi
Syöpälääke auttaa tuohonkin..
- Anonyymi
Olin 65v ikäinen kun urheilulääkäri kirjoitti minulle reseptin testogeelille.
Syy-yhteys oli selvä. Pitääkseni verenpaineeni ja kolestrolini lääkkeettömässä tasossa niin minu oli jatkettava säännöllistä kuntoilua-
Kuiten samalla viikolla keskiviikkona rankka kyykkytreeni ja sunnuntaina kova maastaveto alkoivat palautumisen suhteen olla heikkenevässä kunnossa.
Viikon ainoa huilipäivä oli lauantai koska kyykky ja mave päivien välessä tein muita harjoitteita josta yksi oli napakka aerobinen tunti > puolitoista.
Näytin lekurille treenipäiväkirjani ja verenpaineen seuranna jossa oleelline osa oli ensimmäinen puoli vuotta treenini alussa jolloin pääsin lääkkeistä eroon.
Mieskunto ei ollut varsinainen ongelma mutta kyykky- ja mavepäivät eivät olleet otollisia seurustelupäiviä.
Täytän joulukuussa 82 vuotta. Minut passitettiin pari viikkoa sitten labrakokeisiin ja yhtenä kohteena oli testoarvoni. Lukema oli 16,7 kun miesten yleinen viitealue on 10 - 30.
Geelaus tapahtuu päivittäin joten labrakokeisiin oli aikaväliä 2 vuorokautta.
Geeli ei ole mikään "potkua antava ihmelääke" vaan minulle sen merkitys oli fyysisestä kuormituksesta palautumisen nopeutuminen. Geelauksen valmistelutoimet ja geelin tarkka hyödyntäminen on hyvä ajatella valmiiksi.
Tostraan pumppupullo on paljon kätevämpi käyttää.
Muutama tuttavani totesi geelin tehottomaksi ja siirtyivät muutaman viikon välein tapahtuvaan Nebido piikitykseen. Heppujen suurin ongelma oli haluttua heikompi mieskunto.
Jotkut piikkitavarat kuten decat ja sustat ovat varmaa tehokkaampia.
Pitkällinen parisuhteemme on, vaimoni terveyden tilasta johtuen tilanteessa jossa seurustelen muutaman kerran viikossa nyrkkikyllikin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 585040
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai544552Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1214482Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san2931617- 811301
- 2281298
- 681255
- 305988
- 199930
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.50810