Meneekö firmalla huonosti vai miksi nyt viime aikoina on kovasti mainostettu mollaamalla muita saman alan paikallisia toimijoita? Tämän päiväinen (vai eilinen?) päivitys Kellarissa järjestettävään tapahtumaan liittyen oli kyllä fiasko. Aiemminkin on itseä nostettu esille suoranaisesti haukkumalla muita. Ilmeisesti jotain palautetta on tullut kun tämä viimeisin päivitys oli poistunut, vai liekö ymmärtäneet itse että oli kyllä suorastaan järkyttävä postaus... Eikö he kuitenkin käsittääkseni tee ihan julkisesti muka yhteistyötä näiden muiden kanssa?
Kahvibaarin omistajien päivittely
9
615
Vastaukset
- Anonyymi
On raivostuttavaa käytöstä, kertoo omistajan todellisen luonteen.
- Anonyymi
Jaa...meidän tuontipersu täällä taas kehumassa paikallisia yrityksiä
- Anonyymi
Kommunisti heti aktivoitu. Mee töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunisti heti aktivoitu. Mee töihin.
Se älähtää jne. Olen ihan työssä käyvä ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se älähtää jne. Olen ihan työssä käyvä ihminen
Mee töihin luuseri.
- AnonyymiUUSI
En ole koskaan hänen moittivat mitään yritystä. Kaikki Perussuomalaiset halutaan viedä eteenpäin paikallisia yrityksi ja yritystoimintaa. Hän moitti paikallisia valtuutettuja tehottomuudesta. Heti kaupunginjohtajakin vastasi että yritystoimintaa tulossa mm. Biolaitos ja jos vetyasiaa Saatais eteenpäin.
- Anonyymi
Olin järkyttynyt siitä päivityksestä. Ajattelin että nyt on baariyrittäjien välit tulehtuneet.
- Anonyymi
Sama pisti silmään. Jo aiemmin herätti ihmetystä viittailu muihin baareihin ja ajattelin että kai ne on keskenään sopinut että tuommoinen mainostaminen on ok mutta tämä poistettu päivitys antoi ymmärtää ettei näin ehkä sittenkään ole. Lisäksi tiktokissa tämä nainen jonka juhliin viitattiin kertoi asiasta vähän siihen sävyyn että ei ollut hänenkään mieleen se "mainos"
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023591
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472559- 972342
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣401904Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu221517- 271492
Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et181404- 221278
Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81211Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?671165