Strapon yllätti.

Anonyymi-ap

Olen siis ihan tavallinen 24v Lesbo-nainen Helsingistä, ja seurustelen iteäni vanhemman 33v Lesbon kanssa. Harrastamme omasta mielestä aika paljon ja monipuolista seksiä eli noin 4krt viikossa. Eilen illalla istuimme iltaa kaikessa rauhassa ja päätimme laittaa saunan lämpenemään, mikä tietysti tiesi että rakastelemme myöhemmin ja niinhän siinä kävi että kun tulin saunasta pois minua odotettiin jo vuoteella. Aloimme suudella ja hyväillä toistemme vartaloita kunnes minut kaadettiin sängylle ja sain hyväilyä ympäri kehoa mikä tuntui todella kiihottavalta, olin jo aivan kiimaisena kun kuulin kysymyksen että haluatko nähdä yllätyksen? Vastasin että toki haluan ja niin yöpöydän laatikosta otettiin sängylle strapon vyö melko isolla tekokalulla, kysyin että mikä toi on ja samalla minut käännettiin polviasentoon ja nostettiin peppu pystyyn mitään sanomatta, sain upeaa kielikylpyä jonka jälkeen kuulin että nyt on uudwn lelun aika.. liukkaripullon napsahdus kävi ja kohta tunsin tuon tekokalun pilluni huulilla kiusoittelemassa, kunnes se työntyi hitaasti sisään. Ajattelin että halkean seuraavaksi mutta mitä vielä, kalu painui pohjaan kerta toisen jälkeen ja tahti alkoi kiihtyä, lopuksi minua naitiin todella voimmakkaasti ja olin aivan hulluuden partaalla ennen orgasmia kunnes vauhti loppui yhtäkkiä pieneen taukoon, sitten tunsin pillussani uskomatonta värinää eli dildossa oli lisänä vibra toiminto, hyvä jumala huokaisin ja taas sain voimallisia työntöjä ja tuntui että valun patjan märäksi, sain lopuksi aivan järisyttävän orgasmin ja vielä ihanaa nuolemista ennenkuin päädyimme pesuille ja nukkumaan. Nyt sovittiin että seuraavaksi minä otan ohjat käsiin.. T. Tyytyväiset lesbot.

16

4479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No nyt tiedät että kulli sen olla pittää. Onnea vaan lepakkotouhuillenne...

• Anonyymi

En usko, että lespolle se oikea kulli olisi mieleen. Mutta kun sen tekee nainen, niin se antaa erilaisen säväyksen. Eihän homokaan halua naisen sitä tekevän, vaan vaatii miehen kosketusta.

• Anonyymi

No sinähän se teikäläisten menon tiiät. Mitäs tuota täällä toistelet kyllähän sinunlaisesi hinuri täällä jo tiedetään.

• Anonyymi

myös mies nauttii isosta straponista pepussa ja nainen jaksaa saa aikaan mahtavan anaali orkun

• Anonyymi

Siitä ei kokemusta, mutta naisen sormesta kylläkin ja samaten pienestä hieromasauvasts, sekä -anustapista.
        Viimeksi eilen sain kylläkin omissa oloissa erittäin rajun orgasmin.

• Anonyymi

Vaimo pelehti ystävättärensä kanssa isolla straponilla vuorotellen. En ole vielä mitään parempaa nähnyt elämässäni.

• Anonyymi

Ketoon sanoi Strap on!

• Anonyymi00011

Minulla 19v seksikumppani (itse siis 38v) Lesbonainen ja tapaillaan säännöllisesti luonani. Kastun jo ajatuksesta kun ajattelen tuota hoikkaa pientä 19v vartaloa mikä tarjoutuu eteeni takaapäin hyvien esileikkien jälkeen ja saan työntää jonkun yhdessä valitsemamme strapin tytön sisään, naidaan noin 2krt viikossa ja kehitellään aina jotain uutta mitä kokeilla vuoteessa, tyttö nauttii suunnattomasti squirttailusta ja haluaa strappia aina mahdollisimman pitkään kiusoittelevasti kunnes pillu on nussittu aivan kosketus araksi, Ollaan todella hyvin samalla aaltopituudella ja nautitaan seksistä täysin rinnoin mutta vietetään myös seksivapaata yhteistä aikaa esim kaupungilla jne. Jos Mia lukisi tämän niin varmasti tunnnistaisi itsensä ilman nimeäkin.. ❤️

• Anonyymi00016

Jep jep ja lehmät lentää

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Jep jep ja lehmät lentää

Jep jep.. Kannattaa sinunkin Pasi hankkia oma seksielämä..

• kyllä lebot voisivat panna minun pyllyäni myös tuolla strapolla 😋

• Anonyymi00019

Onko kokemusta n+n seksistä? :)

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Onko kokemusta n n seksistä? :)

ei olen enemmän on M+M seksistä

• Anonyymi00020
        kullityttö kirjoitti:

ei olen enemmän on M M seksistä

Kyllä. Tarkistin profiilidi, ei kiitos.

• Anonyymi00021

Minullakin oli naapurissa itseäni reilusti vanhempi lesbo-nainen kun olin 20v ja juuri muuttanut omilleni. Itsekkin olin jo useasti harrastanut tyttörakkautta silloin mutta vanhemmasta naisesta ei ollut todellakaan kokemusta, aivan uskomattoman ihanaa seksiä kun kokenut nainen tietää tasan tarkkaan mistä nuori nainen kiihottuu. Sain elämäni parhaimpia orgasmeja tuolta ihanalta naiselta ja erityisesti jäi mieleen hänen pitkä taitava kieli mikä kävi pillun joka sopukassa seksin aikana. Sain aivan taivaallisia orgasmeja ja olin jokaisen seksikerran jälkeen suunnilleen jalaton kun kroppa tärisi orgasmin voimasta. Harmittaa vieläkin tosi paljon kun tiemme erkanivat elämän myötä.

• Anonyymi00022

Tutustuin pilates tunnilla erääseen yh-äitiin ja käytiin aluksi vain kahvilla treenien jälkeen mutta suhde läheni melko nopeasti ilman konkreettisempia merkkejä, mutta molemmin tiesimme mihin juttu vielä johtaa. Tuli kerta kun haastoin Jaanan (46v) luokseni (24v)kahville mutta ei siinä kahvia ehditty keittää kun olimme jo toisissamme kiinni, Jaana hyväili ihanasti kroppaani ja suuteli korvia/kaulaa kun seisottiin vielä keittiössä, siirryttiin siitä makuuhuoneeseeni ja koko kävelymatkan Jaana hyväili takamustani ja lantiota takaapäin tuupaten minut sängylle pylly pystyssä, löysät olohousuni vedettiin samantien alas ja pikkuhousuja taitettiin sivuun jonka jälkeen tunsin kun kuuma kieli alkoi kulkea pillussani pitkin vedoin, vartaloni tärisi kiimasta samalla kun häpyhuuliani vedettiin hellästi leveämmälle ja kieli nussi ihanasti pilluani uskomattoman syvältä. Sain ensimmäisen orgasmini hetkessä kunnes minut käännettiin selin sängylle Jaanan poistaessaan housujaan jalasta nyt tullen päälleni missä vielä suudeltiin ihanasti. Jaana nousi ylös ja asettui naamani päälle hajareisin kunnes aloitin tuon ihanna siistiksi ajellun pillun nuolemisen, Jaana piti käsin käsin sängypäädystä kiinni voihkien ja minä nuolin tuota ihanasti tuoksuvaa pillua niillä taidoilla mitä osasin.. Jaana oli laukeamassa kunnes kääntyi päälläni toisinpäin ja nosti lantioni jaloistani ilmaan ja antoi jälleen uskomatonta kielihoitoa jo herkäksi nuoltuu pilluuni. Laukesin jälleen ja nyt sain Jaanan pillun taas nuoltavaksi takaapäin, nyt annoin hänellekkin kielellä orgasmin mikä tuntui myös olevan ihanan voimakas. Lysähdettiin lopuksi vierekkäin makuulle ja taidettiin ottaa pienet päiväunet raukeina. Ollaan tapailtu vuosi ja seksi on todella ihanaa.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      152
      3416
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2401
    3. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      115
      1204
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      13
      1203
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      9
      993
    6. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      48
      947
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      874
    8. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      19
      870
    9. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      37
      726
    10. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      198
      674
    Aihe