Hiukan jonninjoutava aihe, mutta tuntuuko sinusta, ettei ole mitään sopivaa päällepantavaa,

Anonyymi-ap

vaikka kaapissa on paljon vaatteita ? Mikään ei tunnu sopivan päälle.
Ei sovi väri tai malli. Vain, kun lähtee asioillekin vaihtaa asua toiseen eikä mikään tunnu mukavalta. Johtuukohan se vartalon muuttumisesta vai mistä ?
Haluaisi käyttää hyviä vaatteitaan, mutta siellä ne ovat henkarissa
käyttöä vailla. Poiskaan ei raaski heittää.

13

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei vanhat vaatteet istu enää. Kroppa muuttuu. Vaatteet eivät näytä enää
      "omilta", omaan vartaloon ostetuilta. Puseroitten ja takkien olkapäät
      roikkuvat, koska luusto on mennyt kasaan. Ei ole enää hartioita.
      Ne ovat muuttuneet pullonkaulan muotoiseksi.
      Itse olen pituudesta mennyt kasaan 5,5 cm, laihtunut tai kuihtunut,
      mutta maha on kasvanut. Omituista. Miksei sekin pienene ?

• Anonyymi

Kaikki vanhana valahtaa maata kohti, niin naama kuin kroppa. Olen ostanut olkatoppauksia, minullakin hartiat tulleet luisuiksi. Pituus on 3 senttiä lyhentynyt, ei siis kovin paljoa. Minulla on paljon neuleita, ne joustaa. Mustat siistit pitkät housut ja erilasia tunikoita käytän paljon. Arkisin gollegehousuja ja trikoopaitoja.

• Anonyymi

Ennen oli jonkunnäköinen, kun pukeutui (omasta mielestään)
      tyylikkäästi ja se tuotti jonkunlaista iloa. Nyt ei ole enää minkäännäköinen,
      vetäisi mitä hyvänsä päällensä. Siirsin kokovartalopeilin komeroon.

• Anonyymi

Musta paita, mustat housut, mustat sukat ja kengät. Aina. Näitä on kaikkia useita kappaleita.

• Anonyymi

Oletko nainen vai mies ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko nainen vai mies ?

Mies, tietääkseni..

• Anonyymi

Ei ole vuosiin juuri ollut tarvetta pukeutua oikein. Kun ei käy kuin pakollisia asioita harvoin tarvitsee kaupassa ja ruokaa tilaan kotiin tuotuna.
      Apteekki ja lääkäri joskus. Köviisn mutta kun taksi tilanne on huonontunut. Asun keskustassa niin silti. EI voi luottaa saako kyydin takasi tavaroiden kanssa. Hampaiden hoito on nykyisin kamalaa esim poistoja ei tehdä omassa vaan mentävä taksilla Novaan. Paikata pitäisi montakin omassa hoitolassa ja sitä vain odottaa että vaiva pahenee ja menee sitten.
      Mukavat vaattet,päällä kotona, leggingsit puuvillaa ja tunika tai pusero j viileällä villatakki, tossut matalat pistokkaat.

• Anonyymi

Kotona pärjää hyvin mukavimmissa vaatteissa, ei ole väliä miltä näyttää.
      Muut vaatteet ei oikein istu enää minullkaan enkä halua ostaa uutta
      enää, kun voi olla, että huomenna en niitä enää tarvitse.
      Nyt syksyllä voi laittaa ulsterin päälle. Se peittää muun,
      vaikka sekin roikkuu, mutta roikkukoon.

• Anonyymi

Ihan niin!vaatteita on. Komerot täynnä ja ei sitten mikään kiinnosta tai sovi väärä malli, väri,kangas joten mustia pitkiksiä minulla monet niitä pesen ja niihin sopivia toppeja . Muut vaatteet jatkaa komerossa roikkumista , kunnes tulee inspiraatio poistaa ne sieltä
      Kävin toki viimeviikolla ostamassa pari takkia , kun tuntui että ne vanhat ovat jotenkin virttyneitä. Ostin ,sellaisen jokapäivän takin , ja sitten vähän paremman kun menee asioille kaupungille . , en varmaan ole takkejaan ostellut ainakaan kymmeneen vuoteen niin että oli jo aikakin uusia

• Anonyymi

Montako paitapuseroa roikkuu hengareissa?

Työkaverin eukolla oli ollut 44 kpl, ukkonsa laskujen jälkeen, miehen tuskastuttua naisen valittamiseen.
      Tyypillistä naisoletetuille.

• Anonyymi
      UUSI

Tuntui, ei tunnu enää. Olin aikoinani pahasti koukussa shoppailuun ja vaatteita oli laidasta laitaan ja tuntui ettei koskaan ole sopivaa päällepantavaa.

Nyt olen viime vuodesta lähtien lahjoittanut tai myynyt vaatteita pois. Nyt on sekä vaatekaapeissa että vaatehuoneessa tyhjiä hyllyjä- ihanaa! Ja aina löytyy oikea vaate kulloiseenkin tilaisuuteen ja samaa hyvää vaatetta voi tietenkin pitää monta kertaa !

• Anonyymi
      UUSI

Kun näen jonkin vaatekappaleen, ostan pois. Viimeksi valkoisen villahameen, eikä ollut kallis. Yleensä kaapista löytyy siihen sopiva pusero tai toppi ja polero, niin kävi nytkin. Siinä taas koko syksyksi menovaate, pikkujoulut ja muut kissanristiäiset.
      Joo on se kumma kun vyötärö paksunee, tulee maha jota ei saa enää vedetyksi sisään, löysää yltympäriinsä vaikka vaaka ei näytä enempää. Painavamman lihaksen tilalle tulee kevyempää läskiä. Ei muuten auta vatsalihasliikkeetkään, roikkuu mikä roikkuu. Pitää vain hämätä vaatteella, vähän paksumpaa kangasta. Mutta en sitä kumminkaan kovin paljon mieti, se että vielä pääseen rientämään, on tärkeintä.

• Anonyymi
      UUSI

Olen säilyttänyt laadukkaita vaatteitani vaikka tiedän että en tule niitä enää käyttämään.
      Ne ovat menneet pois muodista, joten ei niitä kukaan osta.
      Pitää ilmeisesti laittaa ne UFF: n keräyslaatikkoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      31
      3596
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      96
      3283
    3. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      91
      3142
    4. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      77
      3088
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      68
      2993
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2728
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2530
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      67
      2432
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      43
      2298
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      88
      2062
    Aihe