Nukutaan samas huonees mun pikkuveljen kaa 11v.. niin sillä on tapana ollu jo muutaman vuoden aina kun tulee nukkuun niin eka runkata peiton alla ja sit se nukahtaa. Ärsyttää ku sen kuulee mut oon jo tottunu siihen enkä oo koskaa sanonu sille mitään. Mietin vain että eikö se saa nukuttua muuten.
Veljen outo tapa öisin.
5
453
Vastaukset
- Anonyymi
Runkkaaminen voi rauhoittaa ja tuntua hyvältä ennen nukkumista. Voit myös ehkä kysyä että miksi se tekee sitä joka päivä.
- Anonyymi
oon 12v ja nukun mun veljen (11v) kaa samassa huoneessa. Vuos sit veli kysy multa että tiiänkö mitä on runkkaus ja miten sitä tehdään. Sit näytin sille ja nykyään molemmat runkataan lähes joka ilta.
- Anonyymi
Olisi enemmän outoa jos 11v poika ei runkkaisi, itse alotin 10v ja nyt 12v runkkaan päivittäin ja yleensä useamman kerran.
- AnonyymiUUSI
Runkkaus on terveellistä ja ihanaa tee sinäkin :)
- AnonyymiUUSI
Oletko tyttö vai poika? Miksi et itse runkkaa samalla ei se huomaa sitä kun touhuaa itse.
Minulla ei ole sisaruksia, mutta olen kuunnellut yökylässä kun kaverit runkkaa joskus myös itse samaan aikaan runkannut, kerran yksi kundi huomasi sen ja oltiin kahdestaan niin kaveri kysyi että voidaanko runkata toisiamme, no tiedätte miten siinä kävi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....23010172Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen604704Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1424174Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1424086- 2153889
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik463204Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL392455Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä12245Nuoret pois politiikasta!
Näillä 30-kymppisillä ei ole juuri mitään elämänkokemusta. Ja tällaiset raakileet saavat huseerata ja pilata Suomen!181779Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1601723