Sen Facen postauksista näkee jo sokea Reettakin että, että jätkä on syvällä psykoottisissa harhoissaan.
Joita muutama muu yhtä harhainen ja sekaisin oleva henkilö kommentoi.
Näyttökerroista miltei kaikki on siitä, että porukka käy kattomassa sen videoita ja nauraa poppareita syöden. Ei kukaan ota todellakaan tätä hullua tosissaan.
Suikeron postaukset netissä
15
513
Vastaukset 15
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
Jonkun sankari ja esikuva hän on jos tännekin hänestä pitää tehdä oma aloitus.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Ei, vaan sen takia kun Suikero kuvittelee porukan ottavan todesta hänen psykoottiset julkaisunsa.
Tässä message Suikerolle, että turhaan hän niitä videoitaan julkaisee, kun niiden ainoa painoarvo on porukan huudattaminen! 😂😂😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan sen takia kun Suikero kuvittelee porukan ottavan todesta hänen psykoottiset julkaisunsa.
Tässä message Suikerolle, että turhaan hän niitä videoitaan julkaisee, kun niiden ainoa painoarvo on porukan huudattaminen! 😂😂😂No se on hänen ongelmansa jos niin kuvittelee. Siulla taitaa olla pakkomielle tästä herrasta? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on hänen ongelmansa jos niin kuvittelee. Siulla taitaa olla pakkomielle tästä herrasta? :D
Täh!!
Miten pakkomielle korreloi tämän ketjun tosiasiallisen avauksen kanssa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on hänen ongelmansa jos niin kuvittelee. Siulla taitaa olla pakkomielle tästä herrasta? :D
Suikkanen heräs kommentoimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suikkanen heräs kommentoimaan.
Heräsin puol tuntii sit. Yövuorot menossa Ovakolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs kommentti se tämä oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärä mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärä mies?
On. En ole Suikkanen niin kuin tuo eräs kuvitteli.
- Anonyymi
"Nimetön osallistuja"
- Anonyymi
Jätkä on ihan laitoskamaa!
- Anonyymi
Suikkanen on siirtänyt maalittamisen ja muun perseilynsä Minfoon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961912
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo139991En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213738- 62678
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25676- 135666
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578