Uusi sääntö tanssiin?

Anonyymi-ap

Jos tanssipari ei kiinnosta tai ei osaa tanssi, niin voit jättää hänet lavalle seisomaan ja ihmettelemään!!

13

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämän wcs ja sossulattareissa jo hyväksytty toimintamalli voisi tulla nuorten mukana myös lavatansseihin !

• Anonyymi

Muutama tätihenkilö tätä ajaa itsekkäistä syistä ja nuorten naisten "suojelemiseksi".
      Lattialle voi jättää vain aikuisen miehen, ketään muuta jättämisen salliminen ei koske.

Jos nuoren jättää juuri tuosta syystä ettei osaa tanssia niin alkaa välitön nillitys siitä miten se on yksilölle paha asia.

• Anonyymi

No ei se ihan noi mene, minä tanssi 15v mummojen kanssa 40-50 v kanssa. Ja saan tanssittaa ketä halua ja vuodessa on noin 5-10 vanhempaa varattua etsimässä varattua seuraa, jotka kieltäytyy. MI

• Anonyymi

Tää mikään uusi sääntö ole, sitä vaan ei kaikki tollukat ole tienneet tai älynneet.

• Anonyymi

No nyt tyhmätkin tajuavat. Tosin kohteliaampaa on sanoa parille että veisi hänet takaisin riviin ja sanoisi kuitenkin "kiitos".

• Anonyymi

Minä olen kyllä kieltäytynyt tanssimasta naisen kanssa naaman perusteella, ja katson yleensä kuka osaa tanssia ja kuka ei.

• Anonyymi

Täytyy sanoa että jätin daamini pari kertaa parketille.
      Olin ottamassa ensiaskeleita paritanssin saralla, daamini oli aika paha viemään ja pikkuisen eturytmiin.
      Itse en saanut rytmistä kiinni ja daami veti ja tinkasi että siitä vain niin se lähtee, ei uskonut kun sanoin ettei onnistu ja suunataan pois parketilta.
      Sen jälkeen oppi että kun sanoin ettei suju niin silloin lopetetaan.
      Toisinaan teen niin etä kun daamilla iskee vienti päälle että minä menen sinne minne olen suunnitellut ja löysään otteen, jolloin daamini menee omaan suuntaa ja minä omaan, aika pian kyllä tulee sinne minne minäkin menen.
      Polkka on haastavaa kun toinen menee eturytmiin ja myös valssi kun daami ei malta "nousta ylös" ja lähteä sieltä rauhalliseti laskeutumaan vaan rybtää seuravalle rytmille.
      Jenkka on myös mahdoton jos daami vetää eturytmiin.

Muutenhan siinä ei olisi ongelmaa mutta jos itse alan menemään eturytmiin niin en saa sitten rytmiä sopimaan askeliin ja tanssista tulee täysin irrallista rytmiin nähden.

Omat taitoni ovat sen verran kehittyneet että voin fiilistellä melodian mukana ja palata sitten rytmiin.

Mutta se siitä, mielestäni daamin voi jättää parketille jos ei kuuntele ja menee oman pään mukaan.

• Anonyymi

Jenkkaa voi tanssia rytmitanssina eikä hyppien kuten kaikki muut tanssii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jenkkaa voi tanssia rytmitanssina eikä hyppien kuten kaikki muut tanssii.

Juu rytmi tanssina, eli pitää tanssia rytmiin.

• Anonyymi

Jos daami kopeloi tanssin aikana viejän munaskuja silloin saa jättää parketille kesken tanssin.

• Anonyymi

Yleensä ne on olleet auton avaimet jotka painaa tanssin aikana.
        Hienovaraisesti on mainittu ja tilanne korjattu.
        😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä ne on olleet auton avaimet jotka painaa tanssin aikana.
        Hienovaraisesti on mainittu ja tilanne korjattu.
        😉

Kas kun ei kännykkä :D

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2127
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2070
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1835
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1360
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1251
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1060
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1003
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      936
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      282
      895
    Aihe