Uusi sääntö tanssiin?

Anonyymi-ap

Jos tanssipari ei kiinnosta tai ei osaa tanssi, niin voit jättää hänet lavalle seisomaan ja ihmettelemään!!

13

362

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämän wcs ja sossulattareissa jo hyväksytty toimintamalli voisi tulla nuorten mukana myös lavatansseihin !

• Anonyymi

Muutama tätihenkilö tätä ajaa itsekkäistä syistä ja nuorten naisten "suojelemiseksi".
      Lattialle voi jättää vain aikuisen miehen, ketään muuta jättämisen salliminen ei koske.

Jos nuoren jättää juuri tuosta syystä ettei osaa tanssia niin alkaa välitön nillitys siitä miten se on yksilölle paha asia.

• Anonyymi

No ei se ihan noi mene, minä tanssi 15v mummojen kanssa 40-50 v kanssa. Ja saan tanssittaa ketä halua ja vuodessa on noin 5-10 vanhempaa varattua etsimässä varattua seuraa, jotka kieltäytyy. MI

• Anonyymi

Tää mikään uusi sääntö ole, sitä vaan ei kaikki tollukat ole tienneet tai älynneet.

• Anonyymi

No nyt tyhmätkin tajuavat. Tosin kohteliaampaa on sanoa parille että veisi hänet takaisin riviin ja sanoisi kuitenkin "kiitos".

• Anonyymi

Minä olen kyllä kieltäytynyt tanssimasta naisen kanssa naaman perusteella, ja katson yleensä kuka osaa tanssia ja kuka ei.

• Anonyymi

Täytyy sanoa että jätin daamini pari kertaa parketille.
      Olin ottamassa ensiaskeleita paritanssin saralla, daamini oli aika paha viemään ja pikkuisen eturytmiin.
      Itse en saanut rytmistä kiinni ja daami veti ja tinkasi että siitä vain niin se lähtee, ei uskonut kun sanoin ettei onnistu ja suunataan pois parketilta.
      Sen jälkeen oppi että kun sanoin ettei suju niin silloin lopetetaan.
      Toisinaan teen niin etä kun daamilla iskee vienti päälle että minä menen sinne minne olen suunnitellut ja löysään otteen, jolloin daamini menee omaan suuntaa ja minä omaan, aika pian kyllä tulee sinne minne minäkin menen.
      Polkka on haastavaa kun toinen menee eturytmiin ja myös valssi kun daami ei malta "nousta ylös" ja lähteä sieltä rauhalliseti laskeutumaan vaan rybtää seuravalle rytmille.
      Jenkka on myös mahdoton jos daami vetää eturytmiin.

Muutenhan siinä ei olisi ongelmaa mutta jos itse alan menemään eturytmiin niin en saa sitten rytmiä sopimaan askeliin ja tanssista tulee täysin irrallista rytmiin nähden.

Omat taitoni ovat sen verran kehittyneet että voin fiilistellä melodian mukana ja palata sitten rytmiin.

Mutta se siitä, mielestäni daamin voi jättää parketille jos ei kuuntele ja menee oman pään mukaan.

• Anonyymi

Jenkkaa voi tanssia rytmitanssina eikä hyppien kuten kaikki muut tanssii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jenkkaa voi tanssia rytmitanssina eikä hyppien kuten kaikki muut tanssii.

Juu rytmi tanssina, eli pitää tanssia rytmiin.

• Anonyymi

Jos daami kopeloi tanssin aikana viejän munaskuja silloin saa jättää parketille kesken tanssin.

• Anonyymi

Yleensä ne on olleet auton avaimet jotka painaa tanssin aikana.
        Hienovaraisesti on mainittu ja tilanne korjattu.
        😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä ne on olleet auton avaimet jotka painaa tanssin aikana.
        Hienovaraisesti on mainittu ja tilanne korjattu.
        😉

Kas kun ei kännykkä :D

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      120
      2542
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1842
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1250
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      108
      1042
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      72
      1028
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      986
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      905
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      874
    9. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      101
      862
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      34
      791
    Aihe