Uusi sääntö tanssiin?

Anonyymi-ap

Jos tanssipari ei kiinnosta tai ei osaa tanssi, niin voit jättää hänet lavalle seisomaan ja ihmettelemään!!

12

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämän wcs ja sossulattareissa jo hyväksytty toimintamalli voisi tulla nuorten mukana myös lavatansseihin !

• Anonyymi

Muutama tätihenkilö tätä ajaa itsekkäistä syistä ja nuorten naisten "suojelemiseksi".
      Lattialle voi jättää vain aikuisen miehen, ketään muuta jättämisen salliminen ei koske.

Jos nuoren jättää juuri tuosta syystä ettei osaa tanssia niin alkaa välitön nillitys siitä miten se on yksilölle paha asia.

• Anonyymi

No ei se ihan noi mene, minä tanssi 15v mummojen kanssa 40-50 v kanssa. Ja saan tanssittaa ketä halua ja vuodessa on noin 5-10 vanhempaa varattua etsimässä varattua seuraa, jotka kieltäytyy. MI

• Anonyymi

Tää mikään uusi sääntö ole, sitä vaan ei kaikki tollukat ole tienneet tai älynneet.

• Anonyymi

No nyt tyhmätkin tajuavat. Tosin kohteliaampaa on sanoa parille että veisi hänet takaisin riviin ja sanoisi kuitenkin "kiitos".

• Anonyymi

Minä olen kyllä kieltäytynyt tanssimasta naisen kanssa naaman perusteella, ja katson yleensä kuka osaa tanssia ja kuka ei.

• Anonyymi

Täytyy sanoa että jätin daamini pari kertaa parketille.
      Olin ottamassa ensiaskeleita paritanssin saralla, daamini oli aika paha viemään ja pikkuisen eturytmiin.
      Itse en saanut rytmistä kiinni ja daami veti ja tinkasi että siitä vain niin se lähtee, ei uskonut kun sanoin ettei onnistu ja suunataan pois parketilta.
      Sen jälkeen oppi että kun sanoin ettei suju niin silloin lopetetaan.
      Toisinaan teen niin etä kun daamilla iskee vienti päälle että minä menen sinne minne olen suunnitellut ja löysään otteen, jolloin daamini menee omaan suuntaa ja minä omaan, aika pian kyllä tulee sinne minne minäkin menen.
      Polkka on haastavaa kun toinen menee eturytmiin ja myös valssi kun daami ei malta "nousta ylös" ja lähteä sieltä rauhalliseti laskeutumaan vaan rybtää seuravalle rytmille.
      Jenkka on myös mahdoton jos daami vetää eturytmiin.

Muutenhan siinä ei olisi ongelmaa mutta jos itse alan menemään eturytmiin niin en saa sitten rytmiä sopimaan askeliin ja tanssista tulee täysin irrallista rytmiin nähden.

Omat taitoni ovat sen verran kehittyneet että voin fiilistellä melodian mukana ja palata sitten rytmiin.

Mutta se siitä, mielestäni daamin voi jättää parketille jos ei kuuntele ja menee oman pään mukaan.

• Anonyymi

Jenkkaa voi tanssia rytmitanssina eikä hyppien kuten kaikki muut tanssii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jenkkaa voi tanssia rytmitanssina eikä hyppien kuten kaikki muut tanssii.

Juu rytmi tanssina, eli pitää tanssia rytmiin.

• Anonyymi

Jos daami kopeloi tanssin aikana viejän munaskuja silloin saa jättää parketille kesken tanssin.

• Anonyymi

Yleensä ne on olleet auton avaimet jotka painaa tanssin aikana.
        Hienovaraisesti on mainittu ja tilanne korjattu.
        😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä ne on olleet auton avaimet jotka painaa tanssin aikana.
        Hienovaraisesti on mainittu ja tilanne korjattu.
        😉

Kas kun ei kännykkä :D

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      202
      9642
    2. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      31
      4407
    3. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      119
      3975
    4. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      100
      3841
    5. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      204
      3438
    6. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      19
      2864
    7. Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle

Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos
      Ikävä
      126
      1398
    8. Mihin rakastuin sinussa?

Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its
      Ikävä
      73
      1386
    9. Mistä tietää että mies on kiinnostunut?

Millaisista merkeistä olette huomanneet?
      Ikävä
      90
      1184
    10. Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!

Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1161
    Aihe