Ainoa tarkoitus koko yhtiöllä on tietojen kerääminen käyttäjistä.
Lapsellista kuvitella muuta ja että tuokaan asetus olisi oikeasti käyttäjiäå vvarten vaan on pelkästään Whatappin tiedonkeräystä varten tehty_
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/6618df02-ce80-4df3-96b4-37d73ef7620d
Whatapp on vakoiluohjelms js perusominaisuudeltaankin hah.
Whatsapp kerää tietoja aina kosk tietojen keräysfirmahan on METAko se.
Anonyymi-ap
1
128
Vastaukset
- Anonyymi
Jakamasi uutinen on höpöä.
Kannattaa laittaa WhatsApin asetuksista keskustelujen varmuuskopioiden salaus päälle:
Asetukset/Keskustelut/Varmuuskopiointi
Koska varmuuskopiot tallentuvat Googlen palvelimille on hyvä kryptata viestit ensin. Myös jos puhelinnumerosi vaihtuu niin seuraava numeron haltija ei pysty palauttamaan keskusteluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen262728Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään402352Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621318Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3001234- 41996
- 42977
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh100944- 77904
Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup94828Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin177822