Kaikkien mielestä koirat eivät ole kuin ihmislapset, joille lällätellään ja joita hyysätään Karmeaa kuunnella, kun koiralle puhutaan kuin lapselle, mamma sitä ja mamma tätä. Koulutuksesta ei tietoakaan.
Vapaan koiran pitäisi saada tappaa
4
136
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ole julma. Meidän pikku hauveli niin tykkää haukkua ihmisiä ja hyökkäillä niiden kimppuun.
- Anonyymi
Kenet sen vapaan koiran pitäisi saada tappaa? Naapurisi, anoppisi exäsi?
- Anonyymi
Kuka ehtii.
- Anonyymi
Myös päällekäyvät ihmiset saisi lopettaa, etenkin tappajat ja murhaajat, raiskaajat etupäässä, koska samanlaista loppuelämän ahdistusta ja pelkoa kaikki vastaavat tilanteet aiheuttavat sen kyseisen tilanteen kokeneessa uhrissa. Mutta Suomessa murhasta selviää tappo-surma linjalla, ensikertalaisalennukset päälle, koirahyökkäys ei ole kuin pienet sakot, kun kukaan ei kuollut. vahinko oli vain, että koira pääsi ovesta ulos. Plus narkeille extra-alennukset kaikesta, siltä tuntuu. Tuokaan koiran kuukauden omistanut tuskin saa eläintenpitokieltoa (tai sitä koiran tuolle myynyttä tutkitakaan). kohta on taas uusi sesse vaikka halvalla ulkomailta ilahduttamassa ympäristöä taas Raisiossakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846014KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3185096Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1081471
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191392