Hei, nyt voisin kertoa hieman juttuja hevostalli tapahtumista lyhyesti, kun sitä ei enää ole olemassa ja missä ei 16 v tytön ei oikeestaan olis pitänyt olla, mutta kun olin.
No vaikka perjantai päivästä, silloin lämpisi sauna päivän päätteeksi, sitä ennen tapahtui kaikenlaista - erittäin kiihottavia juttuja.
Tallilla oli 1 orihevonen, jolla "seisoi" hyvin usein, sen näkeminenkin itsessäänkin oli jo jännää, mutta ennen saunaa siltä otettiin spermaa, se tapahtui niin, että tallin omistajarouva istui pallille orin alle ja laittoi käteensä tummelia ja otti kiinni siitä ulos tulleesta elimestä samalla liikuttaen kättään ylös alas, ensin nopeammin ja sitten liikettä hidastaen, hevonen alkoi öristä, köyristeli selkäänsä ja teki ihme naamaliikkeitä, lopulta spermaa alkoi ruiskahtelemaan ja sitä tuli paljon, kyllä siinä joka tytön housuissa tykytteli.
Kaikki paikalla olleet lähtivät saunaan, myös rouva, joka pukuhuoneessa tarjosi jokaiselle pienet lasilliset minttusuklaata ja sitten alastomana löylyihin, lauteilla rouva alkoi miltei heti tyydyttämään itseään ja nautti siitä silminnähden paljon, meni aika nopeesti pesuhuoneeseen, lähtiessään sanoi, että jatkakaa tytöt siitä.
Oli aina hetken hiljaisuus, että kuka aloittaisi, lopulta joku oli se rohkein joka vei sormensa jalkoväliin ja pian muutkin aloittivat matkansa sinne nautintojen ruusutarhaan.
Meitä oli yleensä 3-4 tyttöä jotka halusivat olla paikalla aina perjantaisin.
Hevontalleilla tapahtui
15
9486
Vastaukset
- Anonyymi
Kerrothan näistä lisääkin.
M43 - Anonyymi
HEVONTALLEILLA? Kas kun ei hevonvitussa!
- Anonyymi
Tää on tosi juttu: Olin hämeessä isolla tilalla kesärenkinä ja siellä oli myös ratsastusta jota innokkaat tytöt harrastivat innoissaan ja kerran iltasella kaikkin olivat jo lähteneet kotiin, kunnes kuulin tallista hirnahtelua ja hevosen malttamatona kavioiden kopsahtelua.
Menin talliin ja katsoin yhteen pilttuuseen jossa yksi noin 17 vuotias heppatyttö oli myös ja ei nähnyt mua kun oli hevosen toisella puolella, mutta sitten näin jotain outoa.
Hevosen kalu oli täydessä seisokissa ja tyttö runkkasi sitä toisella kädellänsä ja toinen käsi oli ratsastushousujen sisällä, heroi nuorta pimperoansa kiimaisena.
Se oli melkoisen kiihoittaa ja kalunihan alkoi ottamaan kovuutta välittömästi ja kuulin kuinka tyttö huohotti kiimaisena, varmaan orkkua alkoi tulla sormettamisesta.
Hevonen hirnahteli ja kupisteli kaviollaan takajalkoja lattialle, tyttö puristeli kalua ja alkoi vatvaamaan sitä kiihtyvään tahtiin, kunnes hevoselta alkoi tulemaan, ensin pikkuinen ruiskaus, sitten koko lasti lensi lattialle jonne melkoinen lammikko tulikin.
Tyttö oli melkoisen nolon näköinen kun huomasi lopulta mut astuessaan pilttuusta ulos ja ujona kyseli etten kertoisi tästä mitään toisille ja sanoi, teen mitä vain jos et kerro.
Mulla oli verkkarihousut jalassa ja seisova kullihan näkyi niistä hyvin, tyttö hiveli etmustani ja aneli,,,ethän kerro, ethän.
Vein käteni tytön ratsastusousujen haarakiilaan, sehän oli aivan märkänä kiimaliemestä ja kävelimme kohtI rehuvarastoa jossa tyttö meni polvillensa yhden säkin päälle ja samantien riisui peppunsa paljaaksi.
"Ota minut, ota" , sanoi ja eihän mua tarvinnut toista kertaa käskeä, riisuin verkkarit polviin ja kokeilin varovasti tytön herkkua, sehän oli aivan märkänä, kalunihan tuosta koveni äärimmilleen ja työnsin sen samatien heti sisään, tyttö parkaisi ja alkoi heti huohottaen antamaan vastapotkuja.
Tyttöhän alkoi melkein heti saamaan orgasmia ja oli melkoinen työ mulla, kun koitin pitkittää omaani, että tyttö pääsee ensiksi perille.
En voinut enää pitkittää ja aloin laskemaan lastiani tiukkaan teinipilluun, sinne meni koko lasti ja sitten vasta tuli kumi mieleeni, ei haittaa tyttö sanoi kun pyytelin anteeksi ja liäsi vielä, että olin ensimmäinen jonka oli päästänyt laukeamaan sisäänsä.
Kuulin auton torven tööttäyksen ulkoa, tytön äiti oli tullut hakemaan likkaa kotiin, Eikä nämä sessiomme jääneetkään tähän ja
aina kun tyttö tuli iltaratsastamaan, oli kaluni kovana koko iltapäivän, kun se tiesi kohta saavansa tiukkaa teinipillua, nam.- Anonyymi00006
Sain kanssa eräältä teini-ikäiseltä tallitytöltä pillua, kun satuin käryttämään hänet vahingossa touhuamassa yhden oriin kanssa.
Olin itse tuolloin jotain 18-20v välillä ja tämä pimu mua reilu vuoden nuorempi.
Ihan mukava tytsy muutenkin, olin tuntenut hänet jo pidempäänkin, tuli kyllä vähän yllätyksenä tämä hänen suuntauksensa. Vai oliko sitten vain niin seksinhimoinen, että halusi saada seksikokemuksia sitten orihevosen kalun avulla vai mitä..
Vaikka ei sen puoleen, kyllä muakin kiihotti jossain määrin astutukset ym.
Ja hitto, miten mä kiihotuin siitä, kun näin hänet käsittelemässä orin kalua, sai sen laukeamaankin vielä ja samalla hyväili itseään melkeinpä raivoisasti saaden itsekin orkun.
Muistan vieläkin sen näyn, kun piti orin kalua kädessään, mikä sykki spermaa terska turvonneena pitkin tallikäytävän lattiaa samalla, kun itse oli jo polvillaan housut alas pudotettuna ja käsi haaroissaan voihkien itsekin orkun kourissa.
Odotin sen aikaa itsekin melkeinpä räjähtämispisteessä, kun sai asiansa loppuun ja orin takaisin pilttuuseen, kun menin sinne ja hän näki minut.
Meni tulipunaiseksi kasvoiltaan, arvasi kaiketi ilmeestäni, että tiesin hänen touhunneen jotain ja hän sitten kysyikin multa varoen, kaunako mä olin ollut siellä ja olinko ehkä nähnyt jotain.
Punehtui entisestään ehkä lisää, kun sanoin olleeni siellä riittävän kauan.
Touhusi jotain vielä ja ajattelin itse, että mun on pakko saada helpotusta omaan himooni, joten hiippailin hänen taakseen ja otin hänet hellän varovaisesti syleilyyni ja kysyin, saisinko mäkin edes vähän jotain..?
Katsoi mua ja sitten painautui mua vasten hieroen takapuoltaan mun housujeni läpi mun erektiota vasten ihanan kiusoittelevasti ja kysyi, ethän sä kerro kenellekään, mitä sä näit äsken..?
En kerro, mutta mäkin haluaisin saada, jos sopii, vastasin ja aloin hyväilemään hänen häpykumpuaan, mikä pullotti ihanasti ratsastushousujen läpi ja tunsinkin, kuinka hän kostui uudestaan ja kunnolla, kosteus tuli housujenkin lävitse.
Hän otti mua tiukasti kädestä kiinni ja lähti taluttaman kiireesti tilaan, minne oli pinottu heinäpaaleja valmiiksi käyttöönottoa varten.
Hän teki yheen kohtaan sopivan korkuisen tason meille, heitti kiireesti loimen päälle ja asettui selälleen makuulle riisuen alapäänsä paljaaksi levittäen jalkansa, jolloin hänen pillunsa tuli kauniisti esille ihailtavakseni. Kaunis, vaaleakarvainen pillu mitä kauneimmilla häpyhuulilla, minkä olen nähnyt.
Otin itsekin kiireesti housuni pois, jolloin erektioni ponnahti vapaaksi heilahdellen ja hän alkoi katselemaan sitä pillu valmiiksi jo kosteana.
Sullahan on yhtä komea seisokki kuin tuolla orillakin.., hän totesi hymyillen ja asetti itseään paremmin paalien päälle. "Tule ja astu mut", hän kuiskasi vähän ilkikurinen ilme kasvoillaan ja mä melkeinpä syöksyin hänen päälleen ja sain sohaistua kaluni melkeinpä kertaheitolla kohdillen, hän avitti hieman kädellään sitä oikeaan kohtaan. Olimme niin valmiita, ettei lämmittelyä tosiaan tarvinnut.
Hän kietoi vielä jalkansa tukevasti jalkojeni ympärille saaden mut pysymään hyvin aloillani ja hän alkoi voihkimaan kovaan ääneen työntöjeni tahtiin. Painoi vielä jotenkin lantioitaan mua vasten paremmin tuntuen vieläkin tiukemmalta kuin mitä hän oli ja mä työntelin kiihkoissani nauttien hänen pillustaan ja siitä, millaisia säväreitä se sai aikaan alapäässäni.
En kestänyt kauaakaan valitettavasti, kun tunsin jo orkun olevan lähellä ja mitään ajatelematta aloin survomaan kovemmin kaluani hänen sisällään edestakaisin ja hän yhtäkkiä jähmettyi aloilleen melkeinpä ulisten, mistä tajusin hänen saavan orgasmin ja sitten tunsinkin siemensyöksyn alkavan, jolloin painauduin niin tiukasti häntä vasten kuin pystyin mulkkuni upoten juurta myöden häneen ja samalla sekunnilla kullini alkoikin sykkimään ja ruiskautteli spermat runsaina ryöppyinä hänen sisäänsä. Tunsin oikein terskallanikin, kuinka ryöpsähdykset levisivät hänen sisälleen, enkä pystynyt muuta kuin makaamaan huohottaen aloillani, kunnes viimeinenkin sykähdys oli ohitse.
Makasimme siinä aloillamme sylikkäin aikamme, kunnes olin rauhoittunut tarpeeksi ja tohdin katsoa häntä. Hän vastasi hymyillen katseeseeni todeten, että sähän olit innokas poika....
Mun vuoro oli punastua, totesin vain, että oli niin kiihottava näky jo nähdä hänet tuon oriin kanssa ja sitten se oli viimeinen niitti, kun asettui eteeni paljastaen pillunsa mulle.
Totesin, että mulle ei kyllä tullut ehkäisy mieleenkään, mutta totesi sen olevan ihan ok ja halusikin mun päästävän sisään. Oli vielä nauttinut siitä suunnattomasti, kun oli tuntenut mun kaluni jäykistelevän sisällään ja oli saanut orkkunsakin siiä hyvästä, kun tajusi mun ruikkivan spermojani häneen.
Vetäydyin hänestä ulos ja nousin hänen päältään jonkin ajan kuluttua ja huomasin, kuinka loimikin oli tahriintunut seksimme jäljiltä. Mutta hän heitti sen pesuun menevien sekaan ja totesi, että tuskin ny tuosta kukaan hoksaa, mitä täällä on touhuttu.
Sainkin häneltä jälkeenkin päin vielä aika pitkään ja useinkin. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sain kanssa eräältä teini-ikäiseltä tallitytöltä pillua, kun satuin käryttämään hänet vahingossa touhuamassa yhden oriin kanssa.
Olin itse tuolloin jotain 18-20v välillä ja tämä pimu mua reilu vuoden nuorempi.
Ihan mukava tytsy muutenkin, olin tuntenut hänet jo pidempäänkin, tuli kyllä vähän yllätyksenä tämä hänen suuntauksensa. Vai oliko sitten vain niin seksinhimoinen, että halusi saada seksikokemuksia sitten orihevosen kalun avulla vai mitä..
Vaikka ei sen puoleen, kyllä muakin kiihotti jossain määrin astutukset ym.
Ja hitto, miten mä kiihotuin siitä, kun näin hänet käsittelemässä orin kalua, sai sen laukeamaankin vielä ja samalla hyväili itseään melkeinpä raivoisasti saaden itsekin orkun.
Muistan vieläkin sen näyn, kun piti orin kalua kädessään, mikä sykki spermaa terska turvonneena pitkin tallikäytävän lattiaa samalla, kun itse oli jo polvillaan housut alas pudotettuna ja käsi haaroissaan voihkien itsekin orkun kourissa.
Odotin sen aikaa itsekin melkeinpä räjähtämispisteessä, kun sai asiansa loppuun ja orin takaisin pilttuuseen, kun menin sinne ja hän näki minut.
Meni tulipunaiseksi kasvoiltaan, arvasi kaiketi ilmeestäni, että tiesin hänen touhunneen jotain ja hän sitten kysyikin multa varoen, kaunako mä olin ollut siellä ja olinko ehkä nähnyt jotain.
Punehtui entisestään ehkä lisää, kun sanoin olleeni siellä riittävän kauan.
Touhusi jotain vielä ja ajattelin itse, että mun on pakko saada helpotusta omaan himooni, joten hiippailin hänen taakseen ja otin hänet hellän varovaisesti syleilyyni ja kysyin, saisinko mäkin edes vähän jotain..?
Katsoi mua ja sitten painautui mua vasten hieroen takapuoltaan mun housujeni läpi mun erektiota vasten ihanan kiusoittelevasti ja kysyi, ethän sä kerro kenellekään, mitä sä näit äsken..?
En kerro, mutta mäkin haluaisin saada, jos sopii, vastasin ja aloin hyväilemään hänen häpykumpuaan, mikä pullotti ihanasti ratsastushousujen läpi ja tunsinkin, kuinka hän kostui uudestaan ja kunnolla, kosteus tuli housujenkin lävitse.
Hän otti mua tiukasti kädestä kiinni ja lähti taluttaman kiireesti tilaan, minne oli pinottu heinäpaaleja valmiiksi käyttöönottoa varten.
Hän teki yheen kohtaan sopivan korkuisen tason meille, heitti kiireesti loimen päälle ja asettui selälleen makuulle riisuen alapäänsä paljaaksi levittäen jalkansa, jolloin hänen pillunsa tuli kauniisti esille ihailtavakseni. Kaunis, vaaleakarvainen pillu mitä kauneimmilla häpyhuulilla, minkä olen nähnyt.
Otin itsekin kiireesti housuni pois, jolloin erektioni ponnahti vapaaksi heilahdellen ja hän alkoi katselemaan sitä pillu valmiiksi jo kosteana.
Sullahan on yhtä komea seisokki kuin tuolla orillakin.., hän totesi hymyillen ja asetti itseään paremmin paalien päälle. "Tule ja astu mut", hän kuiskasi vähän ilkikurinen ilme kasvoillaan ja mä melkeinpä syöksyin hänen päälleen ja sain sohaistua kaluni melkeinpä kertaheitolla kohdillen, hän avitti hieman kädellään sitä oikeaan kohtaan. Olimme niin valmiita, ettei lämmittelyä tosiaan tarvinnut.
Hän kietoi vielä jalkansa tukevasti jalkojeni ympärille saaden mut pysymään hyvin aloillani ja hän alkoi voihkimaan kovaan ääneen työntöjeni tahtiin. Painoi vielä jotenkin lantioitaan mua vasten paremmin tuntuen vieläkin tiukemmalta kuin mitä hän oli ja mä työntelin kiihkoissani nauttien hänen pillustaan ja siitä, millaisia säväreitä se sai aikaan alapäässäni.
En kestänyt kauaakaan valitettavasti, kun tunsin jo orkun olevan lähellä ja mitään ajatelematta aloin survomaan kovemmin kaluani hänen sisällään edestakaisin ja hän yhtäkkiä jähmettyi aloilleen melkeinpä ulisten, mistä tajusin hänen saavan orgasmin ja sitten tunsinkin siemensyöksyn alkavan, jolloin painauduin niin tiukasti häntä vasten kuin pystyin mulkkuni upoten juurta myöden häneen ja samalla sekunnilla kullini alkoikin sykkimään ja ruiskautteli spermat runsaina ryöppyinä hänen sisäänsä. Tunsin oikein terskallanikin, kuinka ryöpsähdykset levisivät hänen sisälleen, enkä pystynyt muuta kuin makaamaan huohottaen aloillani, kunnes viimeinenkin sykähdys oli ohitse.
Makasimme siinä aloillamme sylikkäin aikamme, kunnes olin rauhoittunut tarpeeksi ja tohdin katsoa häntä. Hän vastasi hymyillen katseeseeni todeten, että sähän olit innokas poika....
Mun vuoro oli punastua, totesin vain, että oli niin kiihottava näky jo nähdä hänet tuon oriin kanssa ja sitten se oli viimeinen niitti, kun asettui eteeni paljastaen pillunsa mulle.
Totesin, että mulle ei kyllä tullut ehkäisy mieleenkään, mutta totesi sen olevan ihan ok ja halusikin mun päästävän sisään. Oli vielä nauttinut siitä suunnattomasti, kun oli tuntenut mun kaluni jäykistelevän sisällään ja oli saanut orkkunsakin siiä hyvästä, kun tajusi mun ruikkivan spermojani häneen.
Vetäydyin hänestä ulos ja nousin hänen päältään jonkin ajan kuluttua ja huomasin, kuinka loimikin oli tahriintunut seksimme jäljiltä. Mutta hän heitti sen pesuun menevien sekaan ja totesi, että tuskin ny tuosta kukaan hoksaa, mitä täällä on touhuttu.
Sainkin häneltä jälkeenkin päin vielä aika pitkään ja useinkin.Joskus mentiin suoraan jomman kumman luo panemaan tai pantiin tallilla. Ja joskus katselin ensin, kun hän touhusi touhujaan oriin kanssa ja pääsin näille "loppuliukkaille", kun hän oli eka runkannut orin tyhjäksi ja sormettanut itsensä orkkuun, sitten antoi mun panna hänelle vielä lisäorkun/-orkkuja. Ja mikä ihaninta, hän antoi aina mun laueta sisään, vaikka käsitin ainakin, ettei hänellä ollut edes pillereitä tm ehkäisyä.
Hän halusi vain tuntea mun siemensyöksyn sisällään ja ottaa spermat pilluunsa. Kuten itsekin aina pyysi mua astumaan hänet, niin sillä kait pitikin päästää sisään.
Harmi, kun touhu loppui parin vuoden päästä, kun lähdettiin eri paikkakunnille kumpikin omista syistä. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Joskus mentiin suoraan jomman kumman luo panemaan tai pantiin tallilla. Ja joskus katselin ensin, kun hän touhusi touhujaan oriin kanssa ja pääsin näille "loppuliukkaille", kun hän oli eka runkannut orin tyhjäksi ja sormettanut itsensä orkkuun, sitten antoi mun panna hänelle vielä lisäorkun/-orkkuja. Ja mikä ihaninta, hän antoi aina mun laueta sisään, vaikka käsitin ainakin, ettei hänellä ollut edes pillereitä tm ehkäisyä.
Hän halusi vain tuntea mun siemensyöksyn sisällään ja ottaa spermat pilluunsa. Kuten itsekin aina pyysi mua astumaan hänet, niin sillä kait pitikin päästää sisään.
Harmi, kun touhu loppui parin vuoden päästä, kun lähdettiin eri paikkakunnille kumpikin omista syistä.🔥
Tuollaista kiimapillua olis upea astua kimpassa - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
🔥
Tuollaista kiimapillua olis upea astua kimpassaNo eiköhän tuossa ollut ihan riittävästi meille kimppaa ilman "kolmata miestäkin".
Mutta ymmärrän kyllä, etä sytyit. Itsekin olin melkeinpä roihuavassa kiimassa aina noissa tilanteissa, kun näin hänet hoitelemassa oria.
Hän oli kyllä itsekin aina niin kiimoissaan sormetuksestaankin huolimatta, että olisi voinutkin kyllä antaa samalla useammankin jätkän naida itseään. Melko varmaan ainakin ja hän olisi kyllä ottanut varmaan tuon orinkin sisäänsä vielä, jos se olisi ollut mahdollista. Sanoi kyllä yhdessä vaiheessa ihan suoraan, että ajatteli aina tuon orin olevan se, kenen mulkku on hänen sisässään, kun panin häntä.
Ja jossain vaiheessa sai orin laukeamaankin ja antoi sen ejakuloida päälleensä, mikä lisäsi vain kummankin himoa. Ori sai odotella siemensyöksynsä jälkeen käytävällä, kun kävimme vielä tämän tytön kanssa naimassa kiihotuksemme pois, ja noilla kerroilla astuin kyllä hänet yleensä kahdesti, joskus jopa 3 kertaa, vaikka toisen ja kolmannen yhdynnän välissä tarvitsinkin jo kohtuullisen palautumisajan.
Oli vain niin kiihottavan näköinen, kun makasi kasvot ja rinnukset orin spermassa allani, kun survoin kaluani kiihkossa hänen pillussan roiskien lopuksi oma spermani syvälle hänen pilluunsa, vielä kun asennosta johtuen näin aina välillä alapäihimme vilkaistessani, kuinka kullini oli hänen sisässään. Ja miten turvonnut ja limainen hänen pillunsa oli samalla. Halusi tosiaan vielä aina, että päästän kaiken sisään, mitä multa tulee.
Yhden kerran otti orin terskan suuhunsakin juuri hieman ennen kuin se alkoi laukeamaan, mikä oli kyllä helvetin rivon näköistä. Kun eihän ne millään sinne mahtuneet kaikki, kun sitä tuli niin helvetisti ja nopeasti paineella. Ja vaikka hän varmasti nielikin osan, niin valuihan sitä hänen suustaan väkisinkin ulos myöskin aikamoisina, paksuina limanoroina.
Oli kyllä kaiken kaikkiaan niin hiton hienot 2 vuotta, ettei tosikaan, ja olen kyllä kaivannut noita aikoja jälkeenkin päin. Ja sain joskus joiltain muiltakin pimuilta pillua, mutta ei se nyt ollut ihan niin hyvää, kuin tuon tallitytön kanssa, vaikka aika usein ajattelin samalla noita kertojamme tallilla samalla, kun painoin jotain muuta muijaa.
- Anonyymi00010
Omat muistot liittyvät myös jossain määrin mun lukioaikoihin ja silloiseen tyttöystävääni.
Me olimme vielä aika epätodennäköinen pari tyttiksen kanssa, hän oli lyhyt ja aika tukevassa kunnossa ja mä taas liki 190-senttinen ja urheilullinen. Huvittikin, kun mä olin häntä yli melki 30cm pidempi ja 10kg kevyempi. Mutta nätti oli silti ja seksikin oli mahtavaa, kun päästiin sen jujusta kiinni. Ja sitä oli paljon.
Mutta erään kerran, maalla kun asuttiin tuolloin, olimme nähneet hevosten astutuksen ja olin nähnyt hänen katselevan joskus muulloinkin parin naapurissa olleen orin kulleja hyvinkin kiinnostuneen näköisenä, kun niillä sattui olemaan erektiot. Yhden kerran, kun hän luuli vielä olevansa yksin, hän meni toisen orin luokse ja kosketteli sen kovaa kulliakin hyvän aikaa. Ei masturboinut samalla tai mitään, mutta luultavasti antoi pillulleen kyytiä myöhemmin..
Erään kerran sitten samana päivänä, kun olimme nähneet tuon astutuksen, ja olimme illalla naapurin aitauksen vieressä, missä toinen ori oli taas kulli kovana.
Hän vilkaisi mua hieman hymyillen tai jotenkin huvittuneena, ja kysyinkin, että aika vaikuttava värkki, mihin vastasi myöntävästi, ujostellen hieman kylläkin.
Sitten yhtäkkiä hiivin häntä lähemmäksi ottaen hänet syleilyyni takaapäin ja aloin hyväilemään hänen vartaloaan hänen tuijottaessaan orin kullia koko ajan. Siinä vaiheessa, kun sain käteni hänen kesämekkonsa alle ja siirsin pikkareita sen verran tieltä pois, että sain sormeni hänen pillunhuulilleen ja aloin hyväilemään häntä. Yllätyin, kuinka hiton märkä hän oli jo valmiiksi.
Älä lopeta, hän voihkaisi huohottaen ja hieman kiemurteli nautinnosta syleilyssäni, kunnes hän sai ekan orkkunsa jalkojensa melkeinpä petäessä alta samalla ja hitto miten hän voihki.
Just noin just noin, hän vielä hoki samalla.
Siinä vaiheessa olin jo itsekin todella kiihottunut, enkä enää välittänyt muusta kuin että pääsisin panemaan häntä.
Niinpä käänsin hänet nopeasti ympäri ja ohjasin hänet pieneen katokseen, mikä oli aitauksen vieressa heinäpaaleja varten, ja astin hänet makuulle niiden päälle. Samalla nostin hänen mekonhelmansa ylös ja hän melkeinpä reipen veti kiireellä pikkarit pois jalastaan edestä pois, kun hän tajusi, missä kiihkossa olin jo siinä vaiheessa, paljastaen tummakarvaisen pillunsa, mikä oli hänen kiihotuksestaan ja ekan orkkunsa jäljiltä vielä limaisen märkänä huulet turvoksissa. Ja mä ein varmaan riisuutumisen ennätyksen, kun heitin kiireellä shortsit jalastani pois.
Ja asetuin vain mulkku kivikovana hänen päälleensä ohjaten terskani hänen pillunhuultensa väliin, ja siinä vaiheessa, kun löysin oikean kohdan ja tiesin kärjen olevan tukevasti hollillaan, tein yhden vahvan työnnön upoten juurta myöden hänen sisäänsä. Ja hän melkein huusi pelkästä nautinnosta ja alkoi voihkimaan kovaa työntöjeni tahdissa. Runttasin mulkkuani samalla kiihkolla, mitä aiemmin päivällä ori oli runtannut omaansa astutuksessa ja pian tunsinkin jo ensimmäiset tuntemukset alkavasta siemensyöksystä.
Sain huohotettua "Multa tulee kohta..", kuten olin tottunut jostain syystä sanomaan hänelle aina just hieman orkkuani. Mutta sillä kertaa ulosvetämisen sijaan hän sanoikin "Päästä sisään, mä haluan tuntea sen.." asettuen samalla parempaan asentoon.
Mä aloin vielä melkeinpä takoen tekemään vikat työnnöt ja sitten, kun tunsin mulkkuni jäykistyvän liikkumattomaksi valmistautuen roiskaisemaan ekan ryöpyn spermaa ulos, painauduin niin tiukasti häntä vasten työntyen mahdollisimman syvälle ja kuiskasin vielä uudestaan "Nyt tulee..!!..". Anna tulla, hän vastasi vielä siinä vaiheessa, kun eka ryöpsähdys ruiskahtikin jo kovalla paineella hänen sisäänsä ja hän alkoi hokemaan hiljaa korvaani koko siemensyöksyni ajan: "Just noin, voi luoja mä tunnen ton...Anna kaiken tulla muhun...". Mikä lisäsi mun orkun voimaa, kuulosti vähän jotenkin rivoltakin ehkä nuoren korvaan, vaikka sitä se ei sinänsä ollutkaan.
Siemensyöksyni jälkeen makasimme vielä päällekkäin puuskuttaen ja liikuttelin vielä mulkkuani hänen sisällään, kun hän ottikin yhtäkkiä poskistani kiinni, nosti päätäni siten, että hän pystyi katsomaan mua silmiin. Hetken kestäneen katsekontaktin jälkeen hän alkoi ujostellen posket hieman punaisina hymyilemään ja totesi hellästi mun astuneen hänet samanlailla kuin se ori tammansa silloin päivällä.
Oli ihana hetki, ja se tuntui hyvältä, kuinka raukea olo tuli sen sietämättömän kiihkon tilalle, mikä meillä oli ennen yhdyntää.
Kysyin vielä, ehditkö yhtään mukaan..? Hän läpsäisi leikkisästi mua olkapäälle ja totesi: "Kehtaat vielä kysyäkin.." Olikin saanut kunnolla, yhden tuplaorkun ja sitten vielä hyvinkin 3 yksittäistä siinä aktin aikana ja sitten en enää ihmetellytkään, miksi hän oli ollut niin äänekäs sen aikana.
Sitten, kun nousin hänen päältään, oli pakko vielä katsoa hänen pilluaan ja tykkäsin kyllä näkemästäni. Spermaakin valui hänestä hieman ulos ja muutenkin.
Kysyi, mitäs pidät näkemästäsi? Ja kun vastasin pitäväni, hän pyysi mun kännykkää itselleen, minkä annoin vähän ihmetellen- Anonyymi00011
takkini taskusta, mikä oli myös lähtenyt päältäni ennen panoamme, ja hän otti muutaman kuvan alapäästään sillä. Muistoksi mulle, kuten sanoi. Halusi itselleenkin kuvansiitä, minkä lähetinkin hänelle myöhemmin.
- Anonyymi00012
Tuo muutern on mahtava kokemus. Siis kiihottua jostakin asiasta niin kovaa, että on ihan räjähtämispisteessä ikä meinaa kestää koskeakaan omaan elimen, ja sitten pääsee panemaan.
Itse myös kiihotuttiin joskus aikanaan oman naisystävän kanssa hevosten elimistä ja astumisista, kun saatiin/päästiin niitä seuraamaan aikanaan eräänä kesänä vuosia sitten.
Muijakin oikein värisi kiihotuksesta ja sai "huuto-orgasmin" jo siitä, kun vähän lipaisin pillua osuen hänen klittaansa ja siinä vaiheessa, kun nousin hänen päällensä, tuntui että taivaskin räjähtää.
5-6 rajun reipasta työntöä ja sperma alkoi lentämään, tuntui ainakin vielä sykäysten perusteella, että sitä tuli ihan helvetisti ja syöksy ei meinaa loppua muutenkaan millään.
Ja muija värisi ja kouristeli oman orkkunsa kourissa allani.
Sanoikin tuolloin, ettei ole tullut niin kovaa ja rajusti, kuin mitä tuli tuolloin, kun panimme heti sen jälkeen, kun näimme hevosten parittelevan.
- Anonyymi00013
Joskus seukkasin yhden aika helvetin kinkyn muijan kanssa, oli kyllä seksin puolesta mahtavaa aikaa.
Yhdessä vaiheessa panimme niin, että hän pyllisti mulle nojaten pöytää tm vasten katsellen samalla hevosseksiä. Siis hän katseli hevosten parittelua joko läppäriltä tai telkusta bluetoothin avulla samalla, kun nain häntä takaapäin.
Oli helvetin kiihottavaa ja sain itsekin lisäboostia siitä touhusta, kun katselin häntä nussiessani samalla jonkun orin astuvan tammaa. Koitin aina rytmittää omat työnnöt orin tahtiin, mistä tämä pimukin pimahti aina ihan täysin. Kuvitteli kai aina olevansa tammana siinä pätkässä, mikä pyöri samalla.
Hitto hän huusi ja ulvoi samalla ja värisi ja ties mitä. Puhumattakaan sitten, kun sai orkkunsa. Sen hän sai viimeistään siinä vaiheessa, kun tein loppusurvaisut ja jähmetyin aloilleni mulku niin syvällä hänen pillussaan, kuin se vain meni sykkien samalla spermasatsia sisään. - Anonyymi00014
Asuttiin joskus todella syrjäisessä paikassa maaseudulla, lähinaapuri oli noin 400m päässä ja oltiin ainoat asukkaat muuten 2-3km säteellä.
Paikka oli muutenkin mahtava kyllä, eikä eristyneisyys tuntunut mitenkään pahalta, vaikka hätätilanteissa tietty olisi ollut hankalaa.
No kuitenkin..
Olin teini-ikäinen ja naapureina oli pariskunta, jonka nainen oli jotain 25-30v ikäinen ja paljon yksinään kotona jostain syystä, kesäisin varsinkin.
Olisin nainut häntä muutenkin mielelläni, mutta en ikinä ujouttani uskaltanut yrittää mitään, vaikka käytiin muutamia kertoja saunassakin kaksistaan.
Mutta, heillä oli 2-3 hevosta, joista yksi oli ori, ja olin joskus kauempaa kalastellessani nähnyt mielestäni jotain metkaa heillä, heidän talo ja laitumet olivat ihan järven rannassa. Mutta asia varmistui kerran, kun menin sinne mitään sen enempiä ilmoittamatta, kuten oli lupa ja tapakin. Elettiin kuitenkin aikaa nnen kännyköitä.
Ja tämä nainen oli tallin pihalla hieman näkösuojassa kaikelta alastomana tämän orin "kimpussa".
Ja hitto, yllätyin ihan totaalisesti ja jähmetyin vain katsomaan mulkku kovettuen, kun tällä orilla oli julmetun kova erektio. Siis TODELLA kova, se ei edes heilunutkaan oikeastaan yhtään, sojotti vain pitkänä kuin joku rautaputki tm. Ja ori steppasi ja hörisi kiihottuneena, oli kuitenkin kai oppinut olemaan varovainen, kun nainen oli ihan täydessä touhussa sen mulkun kimpussa.
Imi sitä, hieroi sitä itseään vasten ja jossain vaiheessa nousi seisomaan sen verran, että sai ohjattua sen haaroväliinsä ja jotenkin onnistui liikuttamaan itseään siten, että sai hierottua sillä orkun itselleen.
Sitten kyykistyi alas taas ja jotenkin hoiteli sen siten, että ori sai siemensyöksyn ja ejakuloi kaiken naapurin naisen päälle. Ja sitä tosiaan tuli, nainen oli spermassa leualta häpykarvoitukseen asti.
Sitten rauhoituttuaan vasta huomasi mut ja näytti vähän säikähtävänkin, meni vielä tummanpunaiseksi oikeastaan kauttaaltaan, hänen vaaleutensa oikein korosti vielä punastusta.
Änkytin jotain pahoittelua tai mitä nyt olikaan, en muista itsekään kunnolla, mutta en lähtenyt mihinkään ja hänkin alkoi todella takellellen selittämään jotain. Lähinnä kai että kun mies on paljon poissa ja hän tykkää muutenkin.. Siihen sain vastattua vaan jotain, että älä nyt, hyvältähän toi näytti.
Sitten taisi vasta huomata itsekin, kuinka valmis olin. Hengitin tosian raskaasti vastatessani ja housuissani pullotti niin, että tuntui räjähtävän hetkellä millä hyvänsä.
Vielä kun hän ei pyyhkinyt itseään mitenkään, vaan katseli mua samalla, kun oli tosiaan sperman peitossa, SIis sitä oli kasvoissa ja rinnoilla ja valui sitä vatsallakin ja pillunkarvoillekin oli päätynyt ainakin jonkinmoinen roisketippa.
Yhtäkkiä hän kysyi viekkaasti katsoen, että "haluaisitko säkin osasi..?" En heti tajunnut, meinasko oria vai itseään, mutta nyökkäsin vain pää punaisena myöntymyksen merkiksi.
Joten heitin vaatteeni kiireesti päältäni pois ja hän talutti mut kädestä pitäen äkkiä 100m päässä olleelle rantasaunalle, missä oli myös aika hyvät makuutilat. Mä vain seurasin kiltisti muna pystyssä sojottaen ja odotin vain, että pääsisin työntämään sen hänen pilluunsa.
Saunatuvassa hän kääntyi ympäri ja antoi mulle oikein himokkaan suudelman, tuntui vähän oudolta ehkä, mutta olin ihan säväreissäni. Vielä kun painoi alapäätään mua vasten ja tunsin, kuinka ihanalta hänen karvoitus tuntui terskaani vasten.
Hän oli jo kostunut uudestaan ja sitten hän menikin selinmakuulle vetäen mut päällensä. Tuntui aika rivolta, kun tunsin limaisen orin sperman välissämme ja maistoin sen suudellessamme, mutta en välittänyt yhtään, olin itsekin niin kiimainen.
Nopeasti hän ohjasi mulkkuni pillulleen ja käski oikeassa kohtaa työntämään ja mä työnnyinkin häneen vaivattomasti yhdellä voimakkaalla työnnöllä.
Ja siinä vaiheessa, kun hän kietoi jalkansa tiukasti ympärilleni, aloin työntelemään ja samalla kiihotin itseäni lisää miettimällä, että hän on astutettavana ja astun hänet tiineeksi tässä..
Hnen pillunsakin oikein litisi, hän oli niin märkä itsekin ja orin sperma oli liukkaana välissämme. Ja imin välillä hänen spermaisia nännejäänkin, mistä hän erityissti tuntui tykkäävän. En kestänyt tosin kauaakaan, kuten ei hänkään. Sain ekat tuntemukseni lähestyvästä siemensyöksystä ja sain nopeasti ähkäistyä, että kohta tulee lisätessäni vauhtia ja voimaa työntöihini. SIinä samassa hän saikin jo orkun ja kietoi jalkansa supertiukasti ympärilleni lukiten mut tiukasti aloilleni samalla, kun vaikeroi nautinnosta. Jouduin 2-3 viimeistä työntöä oikein runttaamaan, kunnes aloin ejakuloimaan. Hän kuiski vaikeroiden korvaani samalla, kun purskauttelin siemeniäni häneen, "just noin, päästä kaikki mun sisään...kulta..".
Kunnes tilanne oli ohitse ja olimme rauhoittuneet sopivasti kiihkosta.- Anonyymi00015
Hän katsoi mua ja sanoi, että nautitkin tosissasi tuosta jutusta..??
Pakkohan se oli myöntää, että meinasin sotkea housuni jo siinä vaiheessa, kun hän "käytti oria seksilelunaan" antaen sillekin siemensyöksyn. Ja että tuo saunapano oli todella ihana lisä koko juttuun. Sanoin vielä, etten olisi ikinä uskonut ylipäätään pääseväni panemaan häntä muutenkaan, vaikka haluja oli ollut jo suurin piirtein siitä lähtien, kun eka kerran näin hänet.
Naurahti hieman yllättyneenä ja näytti olevan mielissään asiasta.
Sanoi, että kyllähän me varmasti jatkossakin voidaan touhuta kaikkea ja saan olla yleisönä myöhemminkin, kun hän hoitelee oriakin, kun sekin kerta kiihottaa.. Totesi vain jotenkin, ettei nyt ehkä ole luopumassa noista touhuistaan orin kanssa, vaikka se onkin ihan täysin oikean(siis ihmiskumppanin ja miehen kullin) seksin korvike hänelle.
Painotti kyllä sitten todella voimakkasti, että näistä ei hiiskuta vahingossakaan kenellekään. Kummastakaan asiasta, että hän vehtaa orin kanssa ja antaa pillua siinä samalla mullekin. Ja jotain ehdotti, että voidaan sopia joskus tarkempaakin ajankohtaa seksille. Sen nyt tiesin, että saisin olla heillä ihan vapaasti yökylässäkin tarvittaessa, sen verran hyvä naapurisopu oli tuolloin.
Sovittiin sitten myöhemmin samalle viikolle "treffit" ja siten, että sain olla heillä yötäkin. Kävi hyvin, kun mun porukat lähtivät vielä jonnekin reissuun muutamaksi päiväksi.
Niin saunottiin kunnolla, naitiin orin kanssa lämmitellen tai ilmankin jne.
Oli kyllä mukavat muutama päivä, kesäaika, saunomista ja reipasta seksiä.
Eka päivä varsinkin oli oikein rietas ja himokas. Naapuri hoiteli ensin itsensä ja orin kunnolla minun seuratessa sivusta ja sitten mentiin panemaan ja "astuinkin" hänet ensimmäisen reilun kahden tunnin aikana 4 kertaa. Tietty kun 17-vuotiaan into ja kunto oli huipussaan.
Eka kerta oli vielä erityisen rivo, kun antoi orin ejakuloida haaroväliinsä, ei sisälle onnistunut, mutta karvoitus ja pillunhuulet sai koko satsin päälleen, eikä hän huuhdellut niitä siinä välissä pois, vaan siirtyi suoraan mun alleni. Pisti mut vielä ensiksi nuolemaan pilluaan. Oli kiihottavaa jotenkin nuolla kauttaaltaan spermassa olevaa elintä. Ja kyllä sitä orin lientä meni varmaan sisällekin viimeistään siinä vaiheessa, kun nousin hänen päällensä ja aloin työntämään mulkkuani sisään. Sotkin oman kalunikin kärjen ainakin sen verran orin spermaankin, että sitä tosiaan meni sen mukana naauprin sisäänkin.
Joskus näin yli 30 vuoden jälkeenkin on kiva muistella noita aikoja. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Pakkohan se oli myöntää, että meinasin sotkea housuni jo siinä vaiheessa, kun hän "käytti oria seksilelunaan" antaen sillekin siemensyöksyn. Ja että tuo saunapano oli todella ihana lisä koko juttuun. Sanoin vielä, etten olisi ikinä uskonut ylipäätään pääseväni panemaan häntä muutenkaan, vaikka haluja oli ollut jo suurin piirtein siitä lähtien, kun eka kerran näin hänet.
Sanoi, että kyllähän me varmasti jatkossakin voidaan touhuta kaikkea ja saan olla yleisönä myöhemminkin, kun hän hoitelee oriakin, kun sekin kerta kiihottaa.. Totesi vain jotenkin, ettei nyt ehkä ole luopumassa noista touhuistaan orin kanssa, vaikka se onkin ihan täysin oikean(siis ihmiskumppanin ja miehen kullin) seksin korvike hänelle.
Painotti kyllä sitten todella voimakkasti, että näistä ei hiiskuta vahingossakaan kenellekään. Kummastakaan asiasta, että hän vehtaa orin kanssa ja antaa pillua siinä samalla mullekin. Ja jotain ehdotti, että voidaan sopia joskus tarkempaakin ajankohtaa seksille. Sen nyt tiesin, että saisin olla heillä ihan vapaasti yökylässäkin tarvittaessa, sen verran hyvä naapurisopu oli tuolloin.
Sovittiin sitten myöhemmin samalle viikolle "treffit" ja siten, että sain olla heillä yötäkin. Kävi hyvin, kun mun porukat lähtivät vielä jonnekin reissuun muutamaksi päiväksi.
Eka päivä varsinkin oli oikein rietas ja himokas. Naapuri hoiteli ensin itsensä ja orin kunnolla minun seuratessa sivusta ja sitten mentiin panemaan ja "astuinkin" hänet ensimmäisen reilun kahden tunnin aikana 4 kertaa. Tietty kun 17-vuotiaan into ja kunto oli huipussaan.
Eka kerta oli vielä erityisen rivo, kun antoi orin ejakuloida haaroväliinsä, ei sisälle onnistunut, mutta karvoitus ja pillunhuulet sai koko satsin päälleen, eikä hän huuhdellut niitä siinä välissä pois, vaan siirtyi suoraan mun alleni. Pisti mut vielä ensiksi nuolemaan pilluaan. Oli kiihottavaa jotenkin nuolla kauttaaltaan spermassa olevaa elintä. Ja kyllä sitä orin lientä meni varmaan sisällekin viimeistään siinä vaiheessa, kun nousin hänen päällensä ja aloin työntämään mulkkuani sisään. Sotkin oman kalunikin kärjen ainakin sen verran orin spermaankin, että sitä tosiaan meni sen mukana naauprin sisäänkin.
Joskus näin yli 30 vuoden jälkeenkin on kiva muistella noita aikoja.Sopivan pervo juttu ja vielä enemmän, jos on täysin totta👍👍👍
Mutta on kumpaa vaan, niin hiton kiihottava tuo on joka tapauksessa🤭😄 - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Joskus näin yli 30 vuoden jälkeenkin on kiva muistella noita aikoja.Helvetti kun oli perverssi muija..:O
Varmaan kiihottui siitäkin ajatuksesta, kun tiesi saavansa orin spermaakin sisäänsä sun liemiesi lisäksi.
Et sentään saanut pantua häntä raskaaksi?
Täytyy myöntää, luettiin tuo sinun tarinasi vaimon kanssa pariin kolmeenkin kertaan läpi ja kiihotuttiin niin paljon, että oli pakko mennä panemaan.
Vaimokin oli niin märkä, ettei tarvinnut lämmitellä yhtään.
Ei muuta kuin nousin syliin, mulkku sisään ja hetken päästä spermat oli jo vaihtaneet kantajaa..;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1166300Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766105Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695770Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3433939Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452335Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1151380- 121211
- 1821052
- 59857