Olen seuraillut hänen touhujaan vaivihkaa ja huomannut hänen varanneen ajan posliinipillunsa siistimiseen juuri risteilyn alla. Pöksyjä ja alusasujakin hän on hiljattain hankkinut ja hyvin minimaalisen pieniä, sellaisia etteivät vittua juurikaan peitä. Sama rintsikoiden kanssa, nännipihat jäävät esille ja minun kyrpäni seisoo jo pelkkää alusasujen kokeilua katsellessa. Naida en kuitenkaan saanut.
Pelkkä päivä Tukholmassa ei riitä, vaan hän on varannut huoneen ksekustan alueelta, jossa aikoo olla kaksi yötä.
Epäilen että hän on menossa paneskelumatkalle, jonkun tapaamansa isokyrvän kanssa. Hän on aiemminkin jäänyt kiinni nussiskelusta vieraan kanssa ja luulen että kyseessä on samanlainen tapaus.
Pitäisikö kieltää lähteminen? Harmeja tästä nyt joka tapauksessa tulee.
Luotanko liikaa uskottomuudesta kiinni jääneeseen vaimoon päästäessäni hänet yksi risteilylle?
7
1600
Vastaukset
- Anonyymi
Anna mennä. Muuta sillä aikaa omaan asuntoon.
- Anonyymi
Jätä se ja tässä vinkkejä kuinka jättää nainen
https://youtu.be/TInV0jHWoGM?si=Cl2QZDDzDjltTli3 - Anonyymi
Upota se laiva
- Anonyymi
Ei se pillu nussimalla kulu! Oppii uusia temppuja.
- Anonyymi
Pyydä jättämään ne alusvaatteet pois, niin miehet pitää enemmän kun pillu ja rinnat näkyy paljaina. Hyvää asua ei saa koskaan pilata pukemalla alle alusvaatteita. Sen söpö posliinipillu tulee saamaan kovaa panoa ja paljon.
- Anonyymi
En minä tuollaista ala vaimolle ehdotteleen, se pyllistelee nii paljon lyhkäisessä mekossa. Johan sitä pantaisiin laivajonossa jos tavara olis tarjolla aina kun se siirtää pakaasiaan. Ei sitte löytäisi omaa hyttiäkän kun on ihan kiimassa ittensä näyttelemisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä tuollaista ala vaimolle ehdotteleen, se pyllistelee nii paljon lyhkäisessä mekossa. Johan sitä pantaisiin laivajonossa jos tavara olis tarjolla aina kun se siirtää pakaasiaan. Ei sitte löytäisi omaa hyttiäkän kun on ihan kiimassa ittensä näyttelemisestä.
Kuule, se sinun vaimosi tekee noin ihan ilman sinun kehotuksiakin. Heti kun sillä on mahdollisuus käväistä esimerkiksi vessassa, se riisuu rintsikat ja pikkuhousut pois ja sen jälkeen miehet saa silmäniloa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 433477
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352968Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1422823SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.702307Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s411782Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.861555Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai671084- 511026
- 771007
Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois3837