Olen seuraillut hänen touhujaan vaivihkaa ja huomannut hänen varanneen ajan posliinipillunsa siistimiseen juuri risteilyn alla. Pöksyjä ja alusasujakin hän on hiljattain hankkinut ja hyvin minimaalisen pieniä, sellaisia etteivät vittua juurikaan peitä. Sama rintsikoiden kanssa, nännipihat jäävät esille ja minun kyrpäni seisoo jo pelkkää alusasujen kokeilua katsellessa. Naida en kuitenkaan saanut.
Pelkkä päivä Tukholmassa ei riitä, vaan hän on varannut huoneen ksekustan alueelta, jossa aikoo olla kaksi yötä.
Epäilen että hän on menossa paneskelumatkalle, jonkun tapaamansa isokyrvän kanssa. Hän on aiemminkin jäänyt kiinni nussiskelusta vieraan kanssa ja luulen että kyseessä on samanlainen tapaus.
Pitäisikö kieltää lähteminen? Harmeja tästä nyt joka tapauksessa tulee.
Luotanko liikaa uskottomuudesta kiinni jääneeseen vaimoon päästäessäni hänet yksi risteilylle?
7
1650
Vastaukset
- Anonyymi
Anna mennä. Muuta sillä aikaa omaan asuntoon.
- Anonyymi
Jätä se ja tässä vinkkejä kuinka jättää nainen
https://youtu.be/TInV0jHWoGM?si=Cl2QZDDzDjltTli3 - Anonyymi
Upota se laiva
- Anonyymi
Ei se pillu nussimalla kulu! Oppii uusia temppuja.
- Anonyymi
Pyydä jättämään ne alusvaatteet pois, niin miehet pitää enemmän kun pillu ja rinnat näkyy paljaina. Hyvää asua ei saa koskaan pilata pukemalla alle alusvaatteita. Sen söpö posliinipillu tulee saamaan kovaa panoa ja paljon.
- Anonyymi
En minä tuollaista ala vaimolle ehdotteleen, se pyllistelee nii paljon lyhkäisessä mekossa. Johan sitä pantaisiin laivajonossa jos tavara olis tarjolla aina kun se siirtää pakaasiaan. Ei sitte löytäisi omaa hyttiäkän kun on ihan kiimassa ittensä näyttelemisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä tuollaista ala vaimolle ehdotteleen, se pyllistelee nii paljon lyhkäisessä mekossa. Johan sitä pantaisiin laivajonossa jos tavara olis tarjolla aina kun se siirtää pakaasiaan. Ei sitte löytäisi omaa hyttiäkän kun on ihan kiimassa ittensä näyttelemisestä.
Kuule, se sinun vaimosi tekee noin ihan ilman sinun kehotuksiakin. Heti kun sillä on mahdollisuus käväistä esimerkiksi vessassa, se riisuu rintsikat ja pikkuhousut pois ja sen jälkeen miehet saa silmäniloa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918485
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on978133Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1736190- 145653
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585248En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234285Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?54100- 384053
- 373849
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..623720