Eli kiinnostaa kannattaako alkaa sienestäjäksi. Kuinka halukkaita naisia metsässä pyllistelee? Kuinka heitä tulisi lähestyä, voiko heti esitellä seisovaa kalua vai onko parempi hienovaraisesti kertoa heille isosta tatista jota voisi löytää hyvin läheltä?
Kertokaapa sienestäjät kokemuksianne ja olisi hienoa jos joku nainenkin kertoisi onko saanut kunnon patukkaa mättäällä.
Oletteko saaneet vierasta pillua sienimetsässä?
39
2210
Vastaukset
- Anonyymi
Joka toinen sienestäjänainen menee metsään vain saadakseen vierasta munaa. Sekaan vaan.
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä! Taidan alkaa heti sienestäjäksi . Mitä tarvikkeita himo sienestäjällä kuuluu saksien lisäksi olla ett' näyttää aidolta? Niin ja salaattia tietty, sitä kait kannetaa sieni korissa? Olisko peruna salaatti hyvä siihe tarkoituksii? Imeekö sieni naiset vai ottaako he vai taka päin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä! Taidan alkaa heti sienestäjäksi . Mitä tarvikkeita himo sienestäjällä kuuluu saksien lisäksi olla ett' näyttää aidolta? Niin ja salaattia tietty, sitä kait kannetaa sieni korissa? Olisko peruna salaatti hyvä siihe tarkoituksii? Imeekö sieni naiset vai ottaako he vai taka päin?
peruna salaatti on hyvää kun on nakkeja sen kanssa kuorellisia tietty että napsahtaa purressa sinappia myös särpimeksi olutta
- Anonyymi
Psykoosi-Pekka pöpejä porisee 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Paras on laittaa seisovan kalun päähän sienen lakki ja esitellä sitä sienenä rouville. He nappaavat mieluusti sienen varresta kiinni ja sehän on jo puoli voittoa. Katso vaan etteivät katkaise vartta sieniveitsellään, vaan opasta heitä ottamaan sieni pyörittämällä, nitkuttamalla ja hinkkaamalla vartta.
- Anonyymi
Nyt on niin paljon hirvikärpäsiä, ettei oikein metsäseksi kiehdo
- Anonyymi
Voihan niitä pitää satiaisina, niin eivät häirihe niin paljo
- Anonyymi
Naisten varottava pyllistämistä alushousuista, koska voi tulla karhu ja hypätä selkään😁
- Anonyymi
Satoja ja satoja tunteja olen ollut marjametsässä mutta sieniä en kerää. Ainoastaan yhden kerran olen metsäseksiä saanut ja silloinkin puolitutulta naiselta. Oli herkkua yhtyä halukkaaseen naiseen mustikan varpujen keskellä.
- Anonyymi
Kyllä onnistuu!
Monet kerrat olen saanut pillua metsässä sienireissuilla siellä sattumalta olleilta naisilta. Juttu kannattaa aloittaa kertomalla että ainoastaan mehukkaita karvalaukkuja etsin täältä niin nainen siitä hoksaa mikä on jutun juju. Yksi jopa kerran tässä elokuun puolivälissä vastasi tuohon kommenttiini että hän taas on jo kauan etsinyt pökkösientä muttei ole löytynyt ja minä taas siihen vastasin että tänään onnistuit! Katsokaapa Googlesta miltä näyttää pökkösieni , onneksi olen itse sienitietäjä ja sen lisäksi pillutieteen tohtori.- Anonyymi
Muuttuuko karvalaukku pökkösienen läheisyydessä limanuljaskaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuttuuko karvalaukku pökkösienen läheisyydessä limanuljaskaksi?
Kyllä valkeaa maitiaisnestettä erittyy huomattavat määrät!
- Anonyymi
Olen saanut metsässä vierasta/tuttua, herkkutatistani ratsastettiin maiti ulos kiimaisella pillulla marjastusreissulla kun luonto puuttui onnekkaasti tapahtumaan.
- Anonyymi
Niin mullakin on käynyt oli mustikassa niin pantiin mättäällä pari kertaa oli kyllä hyvä kokemus kun hellepäivä tuuli kivasti hiveli alastomia vartaloitamme?Ja sai laskea vielä sisälle,ihanaa?
- Anonyymi
Jatkoille olen lähtenyt
- Anonyymi
Olen nuorena pannut heinäladossa nuorta tyttöä ja vanhempana palopäällikö emäntää olkien päällä latukassa.
- Anonyymi
Latukka-Lattarauta olikin sellainen peli, että siellä saattoi kasvaa sieniäkin, lattialla ja penkeissä. Se yhdistää tämän superauton pillun saantiin sienimetsässä.
- Anonyymi
Metsät on yhtä täynnä kiimaisia sienestäjiä kuin järvien jäät pilkkiviä hottiksia puputytön asussa. Kannattaa ottaa kalu valmiiksi esille, niin suikkiin ottajia riittää.
- Anonyymi
Viime syksyllä oltiin vaimon ja anopin kanssa puolukassa.
Kyrpä oli semmoset 2-3 tunnin seisokissa, kun kattelin anoppia pyllistelemässä ison perseensä kanssa edessäni.
Tiedän, että teki sitä täysin tarkoituksella, on hiukan lutkahtava akka.
En siis saanu, mutta mielessäni runttasin kyrpää takaapäin anopin isoon perseeseen. - Anonyymi
Minä muistan kun katselin äidin helman alle murkkuikäisenä sienimetsässä. Äiti oli kaikkien kriteereiden mukaan aikamoinen herkkupala noin nelikymppisenä ja minä tirkistelin hänen mekkonsa alle aina kun oli tilaisuus. Jäykästä kankaasta tehty kotimekko nousi kumartuessa takaa niin ylös, että äidin pylly ja pillu näkyivät hienosti. Huomasin että pikkupöksyt kiristyivät pakaroiden väliin äidin kumarrellessa enkä silloin voinut olla runkkaamatta verkkahousuissa seisovaa kikkeliäni . Jossain vaiheessa äiti huomasi verkkareitteni pullottavan etumuksen ja katsoi mietteliäänä sitä. Sekin kiihotti minua.
Lopulta laukesin housuihini äidin pyllistäessä erityisen syvään ja pöksyjen upotessa kapeana viiruna äidin pilluun. Äiti huomasi verkkareiden etumukseen tulleen märän läiskän, mutta ei sanonut mitään.
Illalla halusin että äiti tulee sänkyni viereen sanomaan minulle hyvää yötä . Äiti oli jo yöpuvussa ja hiukan hämmentynyt toiveestani. Sain ihmeellisen halun suudella äitiäni joka puolelle ja hän antoi sen tapahtua. Suutelin poskia, huulia, kaulaa ja kohti ohuen yöpaidan alla pullottavia tissejä. Avasin äidin yöpaidan napit ja toinen pyöreä tissi pulpahti esille. Suukottelin nänninpihaa ja kun nänni kovettui, aloin imeä sitä. Äiti koitti rauhoitella minua, mutta puhui vain kuiskaten. "Älähän nyt, koita alkaa nukkumaan" Lopulta hän vetäytyi luotani ja lähti huoneestani. Kyrpäni oli kohti kattoa ja minä runkkasin sitä useamman kerran, ruiskien spermat pitkin seiniä ja lakanoitani. Uskoin äitini haluavan nussia kanssani. - AnonyymiUUSI
Olin metsässä nauttinut sekä punaista että valkoista kärpässientä ja panetti niin perkeleesti että sekaannuin muutamaankin eläimeen
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1022861Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel542111Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä102077Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien591795Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1551632Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241336- 801001
Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️72994Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘67988Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka130964