Otsikko sanoo jo hyvin
Seksifantasioita
8
2165
Vastaukset
- Anonyymi
Kunnon suihinotto on päivän fantasia (naiselta)😋
- Anonyymi
Ja mieheltä miehelle
- Anonyymi
Masturbointi jäämättä kiinni, niin...!
- Anonyymi
Kun voisi palata ajassa kolmekymmentä vuotta taaksepäin ja asiat etenisivät:
Vaimon ystävätär Sanni valkoisessa vekkiminihameesaan järjestelemässä lakkiaisia meillä. Sanni kumartuu ja näen hänen ihanan pyöreäpakaraisen pikkupyllynsä läpikuultavissa pikkupöksyissä puolen metrin päästä. Sanni tietää että katselen ja nauttii siitä. Ojennan käteni ja hyväilen häntä hameen ja ohuen kesäpuseron alta,. Imen pieniä kauniita tissejä joissa nännit nöpöttivät aivan pystyssä. Upotan hitaasti kaluni takaa Sannin pöksyjen sivusta sisään ja nain häntä koko kyrvän mitalla. Sannin huokailu ja kiljahtelu helkkyy korvissani .... - Anonyymi
Kotimaista nuorta naista setä miehelle nuoltavaksi ja .... Mitä muuta 🤤🔥
- Anonyymi
Nuorempaa opettajatarta haluaisin nuolla siin pöydällä.
Muut jo lähteneet ja seksikäs opettajatar pyytänyt minut auttamaan pulpettien siirrossa.
Yhtäkkiä huomaan hänen piukan farkkupeppunsa pyllistävän vasten opettajanpöytää.
Ja näen kuinka hän avaa vyönsä,pudottaa farkut nilkkoihin .
Vain stringit yllään hän kumartuu taas vasten pöytää ja sanoo: nuole mua!
Tällaista nyt - Anonyymi
Oon keskustelun tekijä ja haluun pidempii seksitarinoi mut kiiiitttii
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001763- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4411126- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84753
- 51708
- 57671