tanssin vaan humppaa ja juna kulkee taas kulkee...
Naiset laitakaa lappu rintaan
6
180
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kukaan tanssi enää humppaa. Jos humppaa soitetaan se mennään esim. buggana.
- Anonyymi
Höpön höpön. Minä tanssin vain humppaa, jenkkaa, valssia myös hidasta, foxia, tangoa.... eli niitä vanhoja perinteisiä lavatansseja ja nykyveivauksia en edes yritä tietystä syystä. Tosin teidän nipottajien takia en enää edes mene lavoille tyrkylle ja käyn enää tanssimassa vain reissuilla tanssiravintoloissa, niissä vielä suvaitaan vanhaan tyyliin tanssijoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpön höpön. Minä tanssin vain humppaa, jenkkaa, valssia myös hidasta, foxia, tangoa.... eli niitä vanhoja perinteisiä lavatansseja ja nykyveivauksia en edes yritä tietystä syystä. Tosin teidän nipottajien takia en enää edes mene lavoille tyrkylle ja käyn enää tanssimassa vain reissuilla tanssiravintoloissa, niissä vielä suvaitaan vanhaan tyyliin tanssijoita.
"Minä tanssin vain humppaa, jenkkaa, valssia myös hidasta, foxia, tangoa.... eli niitä vanhoja perinteisiä lavatansseja ja nykyveivauksia en edes yritä tietystä syystä"
♥️
Ei tarvitsekaan osa kaikkea lajeja...
Mies pulaa tansseissa.
Mies - tanssi ei oo se tärkein juttu.
Moni nainen etsii seuraa lavoilla.
Jos kemiat kohtaa 😋
Rohkeasti ulos viihteelle 💋
Siellä ollaan 💟 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minä tanssin vain humppaa, jenkkaa, valssia myös hidasta, foxia, tangoa.... eli niitä vanhoja perinteisiä lavatansseja ja nykyveivauksia en edes yritä tietystä syystä"
♥️
Ei tarvitsekaan osa kaikkea lajeja...
Mies pulaa tansseissa.
Mies - tanssi ei oo se tärkein juttu.
Moni nainen etsii seuraa lavoilla.
Jos kemiat kohtaa 😋
Rohkeasti ulos viihteelle 💋
Siellä ollaan 💟No, en kyllä pystyis sitä miespulaakaan täyttämään yhtään kun sattuu ne pallit puuttumaan :D :D :D
- Anonyymi
Eipä siihen ole lappuja tarvinnut, aina on toiminut olkalaukku merkkinä että kädenalivääntäjien turha vaivautua hakemaan :D
terv. mummo 70v jolla tansseja takana 58 vuotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607502Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 75842
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745