tanssin vaan humppaa ja juna kulkee taas kulkee...
Naiset laitakaa lappu rintaan
6
184
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kukaan tanssi enää humppaa. Jos humppaa soitetaan se mennään esim. buggana.
- Anonyymi
Höpön höpön. Minä tanssin vain humppaa, jenkkaa, valssia myös hidasta, foxia, tangoa.... eli niitä vanhoja perinteisiä lavatansseja ja nykyveivauksia en edes yritä tietystä syystä. Tosin teidän nipottajien takia en enää edes mene lavoille tyrkylle ja käyn enää tanssimassa vain reissuilla tanssiravintoloissa, niissä vielä suvaitaan vanhaan tyyliin tanssijoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpön höpön. Minä tanssin vain humppaa, jenkkaa, valssia myös hidasta, foxia, tangoa.... eli niitä vanhoja perinteisiä lavatansseja ja nykyveivauksia en edes yritä tietystä syystä. Tosin teidän nipottajien takia en enää edes mene lavoille tyrkylle ja käyn enää tanssimassa vain reissuilla tanssiravintoloissa, niissä vielä suvaitaan vanhaan tyyliin tanssijoita.
"Minä tanssin vain humppaa, jenkkaa, valssia myös hidasta, foxia, tangoa.... eli niitä vanhoja perinteisiä lavatansseja ja nykyveivauksia en edes yritä tietystä syystä"
♥️
Ei tarvitsekaan osa kaikkea lajeja...
Mies pulaa tansseissa.
Mies - tanssi ei oo se tärkein juttu.
Moni nainen etsii seuraa lavoilla.
Jos kemiat kohtaa 😋
Rohkeasti ulos viihteelle 💋
Siellä ollaan 💟 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minä tanssin vain humppaa, jenkkaa, valssia myös hidasta, foxia, tangoa.... eli niitä vanhoja perinteisiä lavatansseja ja nykyveivauksia en edes yritä tietystä syystä"
♥️
Ei tarvitsekaan osa kaikkea lajeja...
Mies pulaa tansseissa.
Mies - tanssi ei oo se tärkein juttu.
Moni nainen etsii seuraa lavoilla.
Jos kemiat kohtaa 😋
Rohkeasti ulos viihteelle 💋
Siellä ollaan 💟No, en kyllä pystyis sitä miespulaakaan täyttämään yhtään kun sattuu ne pallit puuttumaan :D :D :D
- Anonyymi
Eipä siihen ole lappuja tarvinnut, aina on toiminut olkalaukku merkkinä että kädenalivääntäjien turha vaivautua hakemaan :D
terv. mummo 70v jolla tansseja takana 58 vuotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3282737Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."782475SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552222Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj771913- 1251692
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1401492
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731338Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.891172Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli771134