Naiset laitakaa lappu rintaan

Anonyymi-ap

tanssin vaan humppaa ja juna kulkee taas kulkee...

6

191

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kukaan tanssi enää humppaa. Jos humppaa soitetaan se mennään esim. buggana.

• Anonyymi

Höpön höpön. Minä tanssin vain humppaa, jenkkaa, valssia myös hidasta, foxia, tangoa.... eli niitä vanhoja perinteisiä lavatansseja ja nykyveivauksia en edes yritä tietystä syystä. Tosin teidän nipottajien takia en enää edes mene lavoille tyrkylle ja käyn enää tanssimassa vain reissuilla tanssiravintoloissa, niissä vielä suvaitaan vanhaan tyyliin tanssijoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpön höpön. Minä tanssin vain humppaa, jenkkaa, valssia myös hidasta, foxia, tangoa.... eli niitä vanhoja perinteisiä lavatansseja ja nykyveivauksia en edes yritä tietystä syystä. Tosin teidän nipottajien takia en enää edes mene lavoille tyrkylle ja käyn enää tanssimassa vain reissuilla tanssiravintoloissa, niissä vielä suvaitaan vanhaan tyyliin tanssijoita.

"Minä tanssin vain humppaa, jenkkaa, valssia myös hidasta, foxia, tangoa.... eli niitä vanhoja perinteisiä lavatansseja ja nykyveivauksia en edes yritä tietystä syystä"
        ♥️
        Ei tarvitsekaan osa kaikkea lajeja...
        Mies pulaa tansseissa.
        Mies - tanssi ei oo se tärkein juttu.
        Moni nainen etsii seuraa lavoilla.
        Jos kemiat kohtaa 😋
        Rohkeasti ulos viihteelle 💋
        Siellä ollaan 💟

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Minä tanssin vain humppaa, jenkkaa, valssia myös hidasta, foxia, tangoa.... eli niitä vanhoja perinteisiä lavatansseja ja nykyveivauksia en edes yritä tietystä syystä"
        ♥️
        Ei tarvitsekaan osa kaikkea lajeja...
        Mies pulaa tansseissa.
        Mies - tanssi ei oo se tärkein juttu.
        Moni nainen etsii seuraa lavoilla.
        Jos kemiat kohtaa 😋
        Rohkeasti ulos viihteelle 💋
        Siellä ollaan 💟

No, en kyllä pystyis sitä miespulaakaan täyttämään yhtään kun sattuu ne pallit puuttumaan :D :D :D

• Anonyymi

Eipä siihen ole lappuja tarvinnut, aina on toiminut olkalaukku merkkinä että kädenalivääntäjien turha vaivautua hakemaan :D
      terv. mummo 70v jolla tansseja takana 58 vuotta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1339
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1246
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      977
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      833
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      723
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      609
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      538
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      498
    10. Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla

Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu
      Ikävä
      33
      475
    Aihe