tanssin vaan humppaa ja juna kulkee taas kulkee...
Naiset laitakaa lappu rintaan
5
151
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kukaan tanssi enää humppaa. Jos humppaa soitetaan se mennään esim. buggana.
- Anonyymi
Höpön höpön. Minä tanssin vain humppaa, jenkkaa, valssia myös hidasta, foxia, tangoa.... eli niitä vanhoja perinteisiä lavatansseja ja nykyveivauksia en edes yritä tietystä syystä. Tosin teidän nipottajien takia en enää edes mene lavoille tyrkylle ja käyn enää tanssimassa vain reissuilla tanssiravintoloissa, niissä vielä suvaitaan vanhaan tyyliin tanssijoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpön höpön. Minä tanssin vain humppaa, jenkkaa, valssia myös hidasta, foxia, tangoa.... eli niitä vanhoja perinteisiä lavatansseja ja nykyveivauksia en edes yritä tietystä syystä. Tosin teidän nipottajien takia en enää edes mene lavoille tyrkylle ja käyn enää tanssimassa vain reissuilla tanssiravintoloissa, niissä vielä suvaitaan vanhaan tyyliin tanssijoita.
"Minä tanssin vain humppaa, jenkkaa, valssia myös hidasta, foxia, tangoa.... eli niitä vanhoja perinteisiä lavatansseja ja nykyveivauksia en edes yritä tietystä syystä"
♥️
Ei tarvitsekaan osa kaikkea lajeja...
Mies pulaa tansseissa.
Mies - tanssi ei oo se tärkein juttu.
Moni nainen etsii seuraa lavoilla.
Jos kemiat kohtaa 😋
Rohkeasti ulos viihteelle 💋
Siellä ollaan 💟 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minä tanssin vain humppaa, jenkkaa, valssia myös hidasta, foxia, tangoa.... eli niitä vanhoja perinteisiä lavatansseja ja nykyveivauksia en edes yritä tietystä syystä"
♥️
Ei tarvitsekaan osa kaikkea lajeja...
Mies pulaa tansseissa.
Mies - tanssi ei oo se tärkein juttu.
Moni nainen etsii seuraa lavoilla.
Jos kemiat kohtaa 😋
Rohkeasti ulos viihteelle 💋
Siellä ollaan 💟No, en kyllä pystyis sitä miespulaakaan täyttämään yhtään kun sattuu ne pallit puuttumaan :D :D :D
- Anonyymi
Eipä siihen ole lappuja tarvinnut, aina on toiminut olkalaukku merkkinä että kädenalivääntäjien turha vaivautua hakemaan :D
terv. mummo 70v jolla tansseja takana 58 vuotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on14052- 453933
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai803271Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist303055Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1632811En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛142787- 252349
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?42140Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141778Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231707