vanhusten hyväksi käyttö

Anonyymi-ap

Uskonlahkot käyttää vanuksia hyväksi häikäilemäti ,Tässä jutussa hyväksikäytetty on vanha nainen .Joka asuu maalla ääneseudulla tuntee nimekseen kylmä kukka .Hänen kanssaan asuu nuori nainen kotieläimiä lampaita kanoja vihainen koira joka syö epäreheliset uskovaiset muut taloon pyrkivät ,Itse asiaan hänen luonaan käy helluntaiherätyksen naisia lähes päivittittäin kylässä vanhus ei pysty pistämään vastaan antaa vaikka vaatteet päältään .Pitää että he ovat rehelistä porukkaa usko tuo kunnioittuksen .Antaa rahat omasta pussista siellä naiset käyvät ottamassa Tapa on heillä että tullaan maksamaan laskuja omia ja vanhuksen samalla käydään vanhuksen tilillä nostamassa rahaa 1000-2000 euroa kerralla Ollaan pahoillaan että kun vanhuksella on kaveri joka asuu siinnä hänen kanssaan yhtessä ,Mikä rajoittaa toimintaa puhdistaa vanhusta Aina olen ollut sitä mieltä että kyseinen uskonlahko on ahneita kaikki pitää ryöstää

2

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

on jouduttu käymään käräjiä perinnön takia kyseisen uskonlahkon kanssa Kysymys veljekset toinen veli peri toisen Tekemällä väärenetyn testamentin millä lähti oikeuteen hakemaan että hän saa kaikkien omaisuuden omakseen toisin kävi hävisi käräjat Vanhuksen puolesta pitäisi ilmoitaa tehdä rikosilmoitus poliisille .Asiaa aletaan tukimaan poliisin toimesta

• Anonyymi00002

Juu, kokemusta on miten uskonnon varjolla voit tehdä mitä tahansa olematta itse syyllinen mihinkään siihen mitä olet itse sanonut.
      Kerron tositarinan tosielämästä.
      Tämä on neljää sisarusta käsittelevä asia - kolme kuuluu helluntailaisiin ja itse olen kirkkoon kuuluva. Kaksi on saman syntymäajan mukaisesti kaksoset, yhdestä käytän termiä leski.
      Lyhykäisyydessään : Miten kaksoset voi olla "hirviöitä" kun heitä yrittää saada tunnustamaan totuuden.
      Leskenä yksin toisella paikkakunnalla asuvan sisaren kanssa on soiteltu usein ja näin varmistuu myös että kaikki on hyvin. Ajan myötä lesken terveyteen liittyvät asiat ovat osaltaan tuoneet lisää haasteita aika ajoin.
      Suurimman haasteen muodostavat nämä kaksoset. Minä en saisi puuttua lesken asioihin millään tavalla. Kun tiedustelen kaksosilta jotain, en saa normaalia vastausta vaan sieltä tulee mitä ihmeellisempiä syytöksiä.
      Minua kaksoset syyttävät mm. seuraavista: "olen vaarallinen, valehtelen, yritän omaisuutta, ryöstän, haluan rahaa, sillä on joku rikostausta, siitä pitää tehdä rikosilmoitus". Tässä vain osa niistä esimerkkinä. Näistä syytöksistä, mitkä eivät kuulosta millään tavalla järkeviltä eivätkä ole miltään osin totta, kaksoset kieltävät näin puhuneen.
      Olen tivannut totuutta nyt syksystä lähtien -tuloksetta .
      Toinen kaksosista kirjoitti viestissä :
      "hoidan asiat suoraan Jumalan kanssa eikä minulla ole sinulle mitään tunnustettavaa. Sinä et ole Jumalan yläpuolella, ymmärrätkö. Älä sorki meidän sielua".
      Esitinkin kysymyksen: hyväksyykö sinun Jumalasi valehtelun ja ihmisiin kohdistuvat törkeät syytökset ilman että sinun tarvii tunnustaa syyllisyytesi asianomaiselle henkilölle? Aidosti ja oikeasti uskossa olevat ihmiset ei voi syyllistyä tuollaiseen menettelyyn.
      En ole saanut vastausta, mutta en myöskään hyväksy noin törkeitä kuvitteellisia syytöksiä.
      Sanoisin näin, että kaikki se mistä kaksoset syyttävät minua, kalvavat heidän omaa sisintään ilman että sitä itse tiedostavat.
      Väkisin herää paljon kysymyksiä, joihin pyrin kyllä saamaan vastauksia.
      HYVÄKSYYKÖ helluntailaisuus valheiden varjolla ja kustannuksella vääryyden hyväksikäytön?
      Liian paljon on tapauksia joissa lahkouskovaiset ovat käyttäneet tilaisuuksia hyväkseen riistäen
      sairailta ja vanhuksilta kaikki mahdollinen omaisuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      80
      7042
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      134
      6523
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6323
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      364
      4122
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2512
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2419
    7. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      66
      2206
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      143
      1519
    9. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1512
    10. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      198
      1240
    Aihe