Kuumin naiskirjailija?

Anonyymi-ap

Itse diggaan vuodesta toiseen Sofi Oksasta❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

23

760

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse kävin katsomassa tuon Puhdistuksen e-teatterissa. Oli loistava, suomalaiseksi! Melkein selviydyin loppuun asti, mutta sitten tuli se yksi kohtaus ja aloin niiskuttaa... Ihmettelin, kun muut oli niin kylmäkiskoisia!

• Anonyymi

Hyvä kirjailija toki, ei muuten viehätä.

• Anonyymi

No viehättääkö Laura Lindstedt, Tuure Aro, Marjo Niemi, Eeva Turunen, Helena Sinervo, Tiina Tuppurainen?
      Kirjailijat on tosi nyöhäisiä naisiinmeneviä.

• Anonyymi

Nippa, nappa tunnistan yhden tuosta rivistöstä! Siis he ovat kääntäneet kelkkansa, vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nippa, nappa tunnistan yhden tuosta rivistöstä! Siis he ovat kääntäneet kelkkansa, vai?

Tiina Tuppurainen kirjoittaa lesboista ja lesboyhteisöistä.

• Jos nyt näistä (+Sofi) pitäs pohtia kuka eniten ulkonäöllisesti viehättää, niin Tuure sitten. Sofi ei ollenkaan.

• Anonyymi

Ei, kirjailijan tehtävä ei ole viehättää minua, vaan kirjoittaa kiinnostavasti.;) yksityishenkilönä en heitä tunne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiina Tuppurainen kirjoittaa lesboista ja lesboyhteisöistä.

Okei. Hyvännäköinen on! Jäävi vastaamaan muihin taitoihin...

• En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Jos nyt näistä ( Sofi) pitäs pohtia kuka eniten ulkonäöllisesti viehättää, niin Tuure sitten. Sofi ei ollenkaan.

Tuuve 😉

• Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Jos nyt näistä ( Sofi) pitäs pohtia kuka eniten ulkonäöllisesti viehättää, niin Tuure sitten. Sofi ei ollenkaan.

Hyvännäköinen hänkin! Seuraava? Kovin on samiksia Tiinan kanssa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvännäköinen hänkin! Seuraava? Kovin on samiksia Tiinan kanssa...

Fuskasin jo! Ei malta odottaa... Ei jumaliste, että miten hyvännäköinen Laura on!

• Anonyymi

Kirjailijat ovat aina rumia, siksi kirjoittavat eivätkä esimerkiksi näyttele.

• Anonyymi

Tää oli hauska!

• Anonyymi kirjoitti:

Tää oli hauska!

Mikä tuossa oli hauskaa?

• Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Mikä tuossa oli hauskaa?

Noh, eläpä rupea näreäksi.

• Anonyymi

Ilman loistavaa elokuvakäsikirjoittajaa elokuva olisi ns. tyhjän päällä! Katsoessani Tunnit elokuvan ilman ennakkotietoja, niin en tiennyt että Nicole Kidman esitti Virginia Woolfia. Who's she? Pettymys oli suuri, kun paljastui että kyseistä naista ei ollutkaan oikeasti olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman loistavaa elokuvakäsikirjoittajaa elokuva olisi ns. tyhjän päällä! Katsoessani Tunnit elokuvan ilman ennakkotietoja, niin en tiennyt että Nicole Kidman esitti Virginia Woolfia. Who's she? Pettymys oli suuri, kun paljastui että kyseistä naista ei ollutkaan oikeasti olemassa.

Siis mitä? Tietenkin Virginia Woolf oli olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mitä? Tietenkin Virginia Woolf oli olemassa.

Oletin, että Virginia Woolfia näytellyt on joku täysin uusi naisnäyttelijä!

• Anonyymi

Täytyy kehua wlw/naiskirjailijoita siitä, että he on (yleensä) fiksummasta ja kypsemmästä päästä; he eivät ole muusuja, transseja ja ei-naisia, vaan osaavat ajatella kriittisesti eivätkä pelkää sanoja. Hyvä naiset ja lesbonaiset.

• Anonyymi

Toivottavasti en kuulosta natsistiselta, mutta minä itse.

• Anonyymi

Millon seuraava Supermarsu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millon seuraava Supermarsu?

Eri kirjailija 😅 En kirjoita suomeksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      39
      4538
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      52
      2429
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      48
      1462
    4. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      96
      1312
    5. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      28
      1267
    6. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      39
      1204
    7. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      54
      1169
    8. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1004
    9. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      975
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      61
      957
    Aihe