Hei,
Vanhoja ketjuja syyhystä on siellä täällä, mutta taitaa syyhy olla muuttanut muotoaan vaikeammaksi taltuttaa, joten lähdetään ajankohtaistamaan.
Haluaisin kuulla, miten olette lopulta saaneet pitkittyneen syyhyn pois? Nyt on turha jakaa siivousvinkkejä tms., sillä ongelma on sisäinen. Olen puolen vuoden aikana syönyt ivermektiini-kuurin neljästi, tenutexiä käyttänyt kymmenen kertaa ja viimeisimpänä rikkivaseliinia (ohjeen mukaan kuusi kertaa päivinä 1, 2, 3, 7, 8, 9 ja 24h kerrallaan). Mikään ei tunnu auttavan, sillä aina kuurin/käsittelyn jälkeen noin viikon kuluttua ilmestyy uusia vesikelloja - tämä siitäkin huolimatta, että kesällä toistin tenutexin ja ivermektiinin viikon välein viisi kertaa. Olen kolmesti lähtenyt käsittelyn aikaan matkoille, joten kodista on poistuttu eikä syyhy ole voinut tarttua pinnoista. Päänahkaan olen laittanut kuurin kolmella viimeisellä tenutex-kerralla, mutta ei vaikutusta. Kaikkien todennäköisyyksien mukaan tämän olisi pitänyt jo lähteä, mutta fakta on, ettei lääkkeiden teho riitä minulle. Ivermektiiniä olen ottanut pariin otteeseen myös yliannostuksen (viiden tabletin sijaan kahdeksan, mutta ei silläkään vaikutusta)
Epätoivo alkaa iskeä Suomen hoitosuosituksiin, sillä tämä leviää muihin perheenjäseniin uudestaan ja uudestaan. He ovat saaneet syyhyn pois tenutex-käsittelyllä, mutta eivät hekään enää niin helposti kuin alussa, joten syyhy näemmä kerää resistenssiä myös tenutexiin.
Syyhy vuonna 2025 / miten lähtee pitkittynyt syyhy pois, kun lääkkeet ja voiteet eivät auta
1
219
Vastaukset
- Anonyymi
Liki vuoden kestänyt syyhy ja sitä on tutkittu myös erikoissairaanhoidossa, jossa väitetään vain, ettei ole syyhyä (kun ei löydy punkkeja eikä käytäviä). Suomessa ainoat syyhyn poishäätökeinot ovat ivermektiini, permitiini, rikkivaseliini ja bentsyylibensoaatti. Kaikki kokeiltu ja syyhy vaan elää, sillä se tarttuu kumppaniin seksin ja samassa sängyssä nukkumisen myötä. Lääkeresistenttiin ei erikoissairaanhoidossa uskota. Kuinkakohan monta vuotta vielä saan pitää etäisyyttä muihin ihmisiin ja säännöllisin väliajoin käyttää hyödyttömiä lääkkeitä ja voiteita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1157255Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26524820Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243154Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381317- 501305
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e891138Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.1161048Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi50949Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si27863Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50854