Hei,
Vanhoja ketjuja syyhystä on siellä täällä, mutta taitaa syyhy olla muuttanut muotoaan vaikeammaksi taltuttaa, joten lähdetään ajankohtaistamaan.
Haluaisin kuulla, miten olette lopulta saaneet pitkittyneen syyhyn pois? Nyt on turha jakaa siivousvinkkejä tms., sillä ongelma on sisäinen. Olen puolen vuoden aikana syönyt ivermektiini-kuurin neljästi, tenutexiä käyttänyt kymmenen kertaa ja viimeisimpänä rikkivaseliinia (ohjeen mukaan kuusi kertaa päivinä 1, 2, 3, 7, 8, 9 ja 24h kerrallaan). Mikään ei tunnu auttavan, sillä aina kuurin/käsittelyn jälkeen noin viikon kuluttua ilmestyy uusia vesikelloja - tämä siitäkin huolimatta, että kesällä toistin tenutexin ja ivermektiinin viikon välein viisi kertaa. Olen kolmesti lähtenyt käsittelyn aikaan matkoille, joten kodista on poistuttu eikä syyhy ole voinut tarttua pinnoista. Päänahkaan olen laittanut kuurin kolmella viimeisellä tenutex-kerralla, mutta ei vaikutusta. Kaikkien todennäköisyyksien mukaan tämän olisi pitänyt jo lähteä, mutta fakta on, ettei lääkkeiden teho riitä minulle. Ivermektiiniä olen ottanut pariin otteeseen myös yliannostuksen (viiden tabletin sijaan kahdeksan, mutta ei silläkään vaikutusta)
Epätoivo alkaa iskeä Suomen hoitosuosituksiin, sillä tämä leviää muihin perheenjäseniin uudestaan ja uudestaan. He ovat saaneet syyhyn pois tenutex-käsittelyllä, mutta eivät hekään enää niin helposti kuin alussa, joten syyhy näemmä kerää resistenssiä myös tenutexiin.
Syyhy vuonna 2025 / miten lähtee pitkittynyt syyhy pois, kun lääkkeet ja voiteet eivät auta
1
159
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Liki vuoden kestänyt syyhy ja sitä on tutkittu myös erikoissairaanhoidossa, jossa väitetään vain, ettei ole syyhyä (kun ei löydy punkkeja eikä käytäviä). Suomessa ainoat syyhyn poishäätökeinot ovat ivermektiini, permitiini, rikkivaseliini ja bentsyylibensoaatti. Kaikki kokeiltu ja syyhy vaan elää, sillä se tarttuu kumppaniin seksin ja samassa sängyssä nukkumisen myötä. Lääkeresistenttiin ei erikoissairaanhoidossa uskota. Kuinkakohan monta vuotta vielä saan pitää etäisyyttä muihin ihmisiin ja säännöllisin väliajoin käyttää hyödyttömiä lääkkeitä ja voiteita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165571
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai954821Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1404774Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3682235- 1202092
- 1081817
- 2561577
- 3711318
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.591151- 2231143