Innin isäntä se murmottaa lähilehdessä.Laittakaa vaan kiinne,auki miten sattuu.Palaneet leivät on aikansa elänyt.
Aivan sama!
22
1173
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se kunnalla menne.
- Anonyymi
No onaha se nyt oikeasti hanurista, että joku halvatun osuuskunta sabotoi liikeyrityksen toimintaa ja pahimmillaan jopa aiheuttaa sen loppumisen.
- Anonyymi
Ei kai sitä ruosteläjää olis koskaan pitänyt tuoda sinne.
- Anonyymi
Osuuskunta vois maksaa kunnalle ne vuotovedet.Maksajakin selvillä.
- Anonyymi
Päijätsalon osk:sta olikin kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päijätsalon osk:sta olikin kyse.
Päijätsalon Osuuskunnalla ei ole mitään tekemistä valituksen kanssa. Kyse on viereisen kiinteistön omistajan tekemästä valituksesta.
- Anonyymi
Suopellon vesiosuuskunnalla ei ole mitään tekemistä laiturivalituksen kanssa. Kyse on yksityisestä naapurikiinteistön omistajasta.
- Anonyymi
Yksityinen kiinteistön omistaja on laiturivalituksen takana. Näin helppoa on tuhota yritystoiminta.
- Anonyymi
Kyllä se on tuomittu ajat sitten.
- Anonyymi
Eikö yksi naapuri tappanut aikoinaan suviravintolan.Nyt räpyttää sitä kitaraa joka paikassa.
- Anonyymi
Edellinen ei tehnyt yhtään valitusta, mutta uusi omistaja saa valituksia aikaseksi ja vaikutti suviravintolan toimintaan sillon negatiivisesti. On se jännä, että tietyt ihmiset, kun ostaa talon vaikka junaradan vierestä, niin hetken päästä täytyisi jo juna pysäyttää, kun aiheuttaa meteliä. Jos tieten tahtoin ostaa asunnon ravintolan vierestä, niin kyllä äänet tulee aivan varmasti tutuksi.
- Anonyymi
Aikoinaan oli Esan baari ja porukkaa oli.Sitten siihen muutti päävalittaja ja tappoi suviksen.
- Anonyymi
Kyllä ja siinä valitus porukassa oli se naapuri pitkästä punasesta talosta sekä lahdekkeen toiselta puolelta entinen kehitysyhtiö veturi. Nämä sai ravintola toiminnan loppumaan. Pää pirut.
- Anonyymi
Levysoitin ja Esan Baari:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Levysoitin ja Esan Baari:)
Jossa soi aina ku meni pienenä poikana pelaamaan jassoa tai flipperiä kauppaopiston naiset…..aina😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossa soi aina ku meni pienenä poikana pelaamaan jassoa tai flipperiä kauppaopiston naiset…..aina😀
Ei ollu esan baarissa jassoa eikä flipperiä, missähän olet käynyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasikossa vai kestituvassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvää päivää, jasso keskellä takaseinää ja flipperi takakulmassa mut ole sinä sitä mieltä!
- Anonyymi
Esan talon ostanut ei ole laiturivalituksen takana.
Lehdessä ollut ”innin isäntä” on yksi kolmesta osakkaasta.
Päättäjä-/omistajatiedot on julkisia. - Anonyymi
Tappoi suviksen aikoinaan valituksilla.
- Anonyymi
Hyvä ravintola siihen aikaan ja työlisti taksin 10mk kyydeillä per nenä sinne kirkolta ja takasin ja olihan sinne Järvisen bussi kuljetuskin parhaina iltoina. Hyvä meiniki oli Suviravintolassa.
- Anonyymi
Kyllä !
Se valittaja vihervasuri siitä rehulahteem päin täytyy laittaa porukalla lähtemään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831236
Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121699- 25645
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-88454- 3341
Puuilo pittäis tulla Haapaveelle
Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä38326Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090