Minä kun menen nukkumaan niin tarvisen tietokoneen josta katson jotain videoita kunnes nukahdan. Nyt on menossa Myytinmurtajat. Sama juttu jos otan päiväunet töiden jälkeen. Onneksi en harrasta mitään someja enkä muitakaan vaan puhelimeni mukaan minun ruutuaikani on 1-5 minuuttia viikossa.
Isäni kun menee nukkumaan niin laittaa silmät kiinni ja nukahtaa. Isäni harrastaa myös päiväunia ja nukahtaa heti kun menee sänkyyn.
Haluaisin oppia isäni tavan. Kyllä tämä minun tyylini vain väsyttää mutta ei saa unta muuten. Isäni ei käytä mitään nykyaikaista teknologiaa ja hänellä on edelleen näppäinpuhelin ilman älyä. On kyllä joskus katsonut jotain riista.fi sivuilta mutta silloinkin pyytää toisilta että "avaa se tuolta intternetistä".
Olen todella kateellinen. Onko kohtalontovereita?
Olen kateellinen isälleni
Anonyymi-ap
2
350
Vastaukset
- Anonyymi
Aikuisena ei välttämättä ole sitä energiaa jota nuoremmilla on. Ja on vanhempia jotka eivät jaksa valvoa samalla tavalla kuin lapsensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731177EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616