Kalliojärvi.

Anonyymi-ap

Sinne meni Kalliojärvi, pian( jokunen) vuosi niin luonto ottaa omansa takaisin.🤭

Tuo uusi yrittäisi taisikin tehdä ihan tahallaan ns, karvakäsi tempun🤭
Yrityksiä( pitseerioita) Vaasassa joten keräsi voitot taskuun ja antoi Kalliojärven mennä ns, liikaa työtä nimikkellä.🤔😅

13

1403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitihän toi arvata kuinka käy kun ählyjen kanssa kauppaa käytiin...

    • Anonyymi

      Eikös tyyppi kommentoinut lehtijutussa, että verovelat tulevat kyllä maksettua.

      Mutta joo, kesällä kävin muutaman kerran juomassa jotain viilentävää tai syömässä pitsan. Ihmettelin, että miten parhaaseen sesonkiaikaan oli ravintolasta tuotteet niin pahasti loppu. Esim. juomapuolella ei juurikaan ollut valinnanvaraa kun lähes joka sortista myytiin eioota.

      Toivotaan kuitenkin, että Kalliojärven tarina jatkuu tavalla tai toisella.

    • Anonyymi

      Kalliojärven hiljentyminen vähentää huomattavasti huteran autonajon määrää.

    • Anonyymi

      Kikkailu on In.🤗🤗

    • Anonyymi

      No nythän on taas kova vauhti päällä, verottajan kanssa asiat reilassa, tanssit pyörivät ja yökerhokin on kuulemma tulossa Kalliojärvelle. Sinne sitten varmaan tulee Vaasasta ja Seinäjoeltakin väki yökerhoilemaan, kun esim. Vaasastakin meni yökerho kiinni, joten markkinarako on auki.

    • Anonyymi

      Valittajilta läpi kiinni, jos ihminen ei ole kelan jonossa niin taputan henkilölle ja rehellisesti.

      • Anonyymi

        Odotas nyt tulevaa😅 niin näet mikä on pelinhenki.🤪😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotas nyt tulevaa😅 niin näet mikä on pelinhenki.🤪😜

        Samalla yrittäjällä on myös kaksi Teboil-asemaa. TB ei oikein ole tällä hetkellä myötätuulessa, jos kauniisti sanotaan.

        Toivottavasti hän on pitänyt firmat riittävän hyvin erillään, jotteivät TB:n pakotteet vie tanssipaikkaakin samaan monttuun Putinin luhistuvan öljybisneksen kanssa.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalla yrittäjällä on myös kaksi Teboil-asemaa. TB ei oikein ole tällä hetkellä myötätuulessa, jos kauniisti sanotaan.

        Toivottavasti hän on pitänyt firmat riittävän hyvin erillään, jotteivät TB:n pakotteet vie tanssipaikkaakin samaan monttuun Putinin luhistuvan öljybisneksen kanssa.

        Mun mielestä siinä on ukko paikalla....kyllä bisnestä pitää tehdä jos on mahdollisuus ???
        Välillä onnistuu välillä ei..se on sitä kiertokulkua.eikö sillä ole pari "tebskiä" availussa ja huvikeskus pyörii. laittais ny vaasan jonkun uuden asiallisen baarin ei räkälää tai teinidiscoa
        TV:Huolestunut artturi 65v jurvan närvijoelta


    • Anonyymi00011

      Täällä vaan arvostellaan ihmisiä,jotka yrittää oikeesti jotain.Kyllä kaikkien kannattaisi vaan katsella,mitä itse on saanut aikaan,ei tämä yhteiskunta pyöri,jos kaikki vaan jotain tukikaavakkeita täyttelee,oikeita ja riskinottokykyisiä yrittäjiä tarvittaisiin Kyrööskin lisää.

      • Anonyymi00012

        Juu mun mielestä on hyvä kun joku viittii yrittää ja tuoda kylille tarjontaa oli nyt isokyrö tai joku muu kyläksi nimitettävä...ei haittaa puhutaanko rahan vai perseen pesusta pääasia että juomaa riittää ja laulu soi.... tv: sakari kaulaote


    • Anonyymi00014

      Ei Seinäjoelta ja Vaasasta tuollaiseen paikkaa kukaan lähde, kun nyt avataan Vaasaankin ns, Rytmikorjaamo entisenWärtsiläntiloihin.

      Jos vähäkin on kuin Seinäjoen Rytmikorjaamo niin kyllä väkeä riittää ja lähellä on muutkin palvelut.👏👏

    • Anonyymi00015

      Näyttää olevan konkurssiin asetettu??

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe