Elikkä kaveri tuli tossa 30kmh alueella noin vähä yli 90kmh ja siihen olivat pakun jättäneet tutkaamaan ja se tietenkin välähti, niin mietittiin vaan kun mopossa eiole edessä kilpiä että mitenkä tämä tästä sitten etenee ja miten tunnistavat?
Mopolla peltipoliisin tutkaan
7
128
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä robottikamerat nykyään tunnistaa ihmisetkin hyvin. Voi olla, etä otti kuvan vielä ohiajotilanteessa ja näkyy se rekkari myös. Eiköhän sieltä tule kutsu poliisilaitokselle kuulusteluun.
- Anonyymi
Eiköhän siellä pakun kabiinissa istunut joku valvomassa kuvaamista ja otti kilven tiedot ulos. Nyt vain odota kutsua, jos eivät käy kotonasi.
- Anonyymi
Tuommosen tollon saisivat viedä putkaan yöksi pamputettavaksi.
- Anonyymi
Jos ei kuitenkaan väkivaltaa, mutta kampe valtiolle ja muutaman tuhannen euron sakot. Lisäksi autokortti siirtyy vaikka viidellä vuodella. Yhdyskuntapalvelusta puoli vuotta iltaisin ja viikonloppuisin ulkoiluttamaan vanhuksia hoitolitoksiin.
- Anonyymi
Tuskimpa mitään kuuluu.
Iso finni voi näkyä kuvassa mutta niitähän on kaikilla.- Anonyymi
Aivan varmasti kuuluu, poliisilla ruuhkaa selvitellä kameran kuvia.
Kannattais ite ottaa poliisin yhteyttä ja kertoo rehellisesti että minä se olin joka ajoi ylinopeutta, rehellisyys voi tai alentaakin tuomiota huomattavasti.
- Anonyymi
Tuppukylän ainoa mopedi kuljettaja voi nyt piiloutua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....638778Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3066604Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995917- 1523810
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283213Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623119- 1541944
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171766- 321458
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191216