Jos poistaa vahingossa tärkeän tekstiviestin niin miten sen saa palautettua? Joutuuko kysymään teleoperaattoreilta vai miten se on mahdollista?
Miten palauttaa poistetut tekstiviestit?
9
176
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyykö myös sen tekstiviestin vastapuolen vastauskin?
- Anonyymi
Ei niitä saa mitenkään palautettua. Karu totuus.
- Anonyymi
Palautus ohjelmalla ken ties tai ehkä ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palautus ohjelmalla ken ties tai ehkä ei.
Ei auta palautusohjelmat tuollaisiin.
- Anonyymi
Minä olen poistanut kännykässä tekstiviesteistä pyyhkäisytoiminnot. Muutama viesti on lähtenyt bittiavaruuteen kun yhdellä kädellä olen käyttänyt puhelinta ja vahingossa swaipannut viestiä.
- Anonyymi
vaikka näillä:
SMS Backup & Restore - Apps on Google Play
Löytyy myös Androidille työkaluja. Saa myös PC:lle halutessaan. Helpoin tapa taitaa olla ohjelma puhelimessa, joka tuottaa XML-dokumentin SMS-viesteistä. Tarvitsee vain siirtää em. tiedosto talteen. Takaisin niitä ei yleensä edes tarvitse siirtää. - Anonyymi
Pyydä lähettäjää lähettämään uudelleen.
- Anonyymi
Ainakin Samsungissa poistetut tekstarit menee roskakoriin ja säilytetään siellä 30 päivää.
- Anonyymi
Ei ne tärkeitä ole kun ei ole varmuuskopioitu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223027- 392617
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381483- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125903- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi28656Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621