Miksi miehet tykkää

Anonyymi-ap

Kun nainen on uhkea. Mua sanottiin just kukkakepiksi. Pahoitin mieleni.

13

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin muakin aina toiset naiset haukkuu laihaksi. Miehiltä ei ole tullut kommenttia.

Kysymykseen vastaan siis: jokaisen maku on erilainen

• Anonyymi

Onko sillä oikeasti mitään väliä mitä joku Urpo susta on mieltä. En minäkään tykkään risuparroista ne ovat mielestäni kauheita. Silti miehillä niitä on. Joku muu pitää niistäkin.

• Anonyymi

Toiset tykkää muhkummasta.

• Anonyymi

Mua sanottiin isomunaiseksi nenän perusteella. Pahoitin mieleni. Ei mulla nyt niin iso nenä ole.

• Anonyymi

Kukin tykkää mistä tykkää. Ei kukaan ole sellainen joka on kaikkien makuun.

• Anonyymi

Kukkakeppi nimitys tässä oli tosi loukkaava, ymmärrän että pahoitit mielesi. Aivan asiatonta.

• No arvaa kuinka monta kertaa mulle sanottu?

Mutta ei haittaa enää mua. Olkoon mitä mieltä olkoon.

• Anonyymi

Miehellähän ei tuo haittaa😂
        Mietippä nainen jolla ei mitään muotoja. Onneksi ite satuin paikalle kun näitä ominaisuuksia jaettiin.🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Miehellähän ei tuo haittaa😂
        Mietippä nainen jolla ei mitään muotoja. Onneksi ite satuin paikalle kun näitä ominaisuuksia jaettiin.🤭

Jaa, mä kun luulin kun on tää sata- eiku tasa-arvon aikaa.

• Anonyymi

Omaa silmää miellyttää juuri hoikat naiset. Mutta kaikilla meillä, niin naisilla kuin miehillä on omat mieltymykset. Sinäkin olet juuri sellainen vartaloltasi ja muutenkin, joka miellytät jotain toista

• Anonyymi

Luulen että valtaosa miehistä haluaisi hoikan naisen, mutta keskimääräinen suomalainen nainen on ylipainoinen, eli BMI 25.7. Ei riitä kaikille naisia, jos alkaa tarkkaan valikoimaan. Korjatkaa jos jokin meni väärin. Lisää pläskiä saa helposti, joten hoikkuus on harvoin mikään ongelma.

• Anonyymi

Kukkakeppi tarkoittaa noin niinku suunnilleen tasapaksua. Ei mitään kumpuja missään 😂
      Kukkakeppi voi olla paksukin

• Anonyymi

Minä tykkään pieni tissisistä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      246
      3342
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      363
      2988
    3. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      19
      2005
    4. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      82
      1861
    5. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      65
      1778
    6. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      59
      1652
    7. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1553
    8. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      125
      1512
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      484
      1423
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      1
      1414
    Aihe