Kun nainen on uhkea. Mua sanottiin just kukkakepiksi. Pahoitin mieleni.
Miksi miehet tykkää
13
309
Vastaukset
- Anonyymi
Niin muakin aina toiset naiset haukkuu laihaksi. Miehiltä ei ole tullut kommenttia.
Kysymykseen vastaan siis: jokaisen maku on erilainen - Anonyymi
Onko sillä oikeasti mitään väliä mitä joku Urpo susta on mieltä. En minäkään tykkään risuparroista ne ovat mielestäni kauheita. Silti miehillä niitä on. Joku muu pitää niistäkin.
- Anonyymi
Toiset tykkää muhkummasta.
- Anonyymi
Mua sanottiin isomunaiseksi nenän perusteella. Pahoitin mieleni. Ei mulla nyt niin iso nenä ole.
- Anonyymi
Kukin tykkää mistä tykkää. Ei kukaan ole sellainen joka on kaikkien makuun.
- Anonyymi
Kukkakeppi nimitys tässä oli tosi loukkaava, ymmärrän että pahoitit mielesi. Aivan asiatonta.
No arvaa kuinka monta kertaa mulle sanottu?
Mutta ei haittaa enää mua. Olkoon mitä mieltä olkoon.- Anonyymi
Miehellähän ei tuo haittaa😂
Mietippä nainen jolla ei mitään muotoja. Onneksi ite satuin paikalle kun näitä ominaisuuksia jaettiin.🤭 Anonyymi kirjoitti:
Miehellähän ei tuo haittaa😂
Mietippä nainen jolla ei mitään muotoja. Onneksi ite satuin paikalle kun näitä ominaisuuksia jaettiin.🤭Jaa, mä kun luulin kun on tää sata- eiku tasa-arvon aikaa.
- Anonyymi
Omaa silmää miellyttää juuri hoikat naiset. Mutta kaikilla meillä, niin naisilla kuin miehillä on omat mieltymykset. Sinäkin olet juuri sellainen vartaloltasi ja muutenkin, joka miellytät jotain toista
- Anonyymi
Luulen että valtaosa miehistä haluaisi hoikan naisen, mutta keskimääräinen suomalainen nainen on ylipainoinen, eli BMI 25.7. Ei riitä kaikille naisia, jos alkaa tarkkaan valikoimaan. Korjatkaa jos jokin meni väärin. Lisää pläskiä saa helposti, joten hoikkuus on harvoin mikään ongelma.
- Anonyymi
Kukkakeppi tarkoittaa noin niinku suunnilleen tasapaksua. Ei mitään kumpuja missään 😂
Kukkakeppi voi olla paksukin - Anonyymi
Minä tykkään pieni tissisistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2463342Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3632988Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,192005Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.821861Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e651778Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?591652MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131553- 1251512
Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4841423Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11414