Sägäättekö housuja oon ite 12v ja tykkään sägätä housuja aika paljon, välillä jotkut sanoo et nosta housuja yms
Sägäätekkö housuja
17
1058
Vastaukset
- Anonyymi
Miten alhaalla sä pidät housuja ja näkyykö sun bokserit paljon?
- Anonyymi
takana sillei et vähän yli puolet pepusta ok ulkona. Edestä just pippelin yläpuolelle
- Anonyymi
Mä en sägää mutta yks mun kaveri tekee sitä ja sen bokserit näkyy jonkin verran. Ollaan molemmat 14v.
- Anonyymi
Minusta kivan näköistä
- Anonyymi
Näyttää naurettavalta, lökäpöksyt jää ilman tyttöjä.
- Anonyymi
kyllä mun tyttöystävä sano et tykkää sitä ku sägään housuja ja bokserit näkyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä mun tyttöystävä sano et tykkää sitä ku sägään housuja ja bokserit näkyy
Joo kyl jotkut tykkää. Millasia boksereita sä käytät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyl jotkut tykkää. Millasia boksereita sä käytät?
Calvin Klein, valkoisia ja mustia
- Anonyymi
Ilman boksereita ei kovin alhaalla viitsi housuja pitää. Tai ehkä sit pitäis olla jotku feikki bokserit joissa ois vaan bokserien se yläosa.
- Anonyymi00010
Sägään
yleensä perseen alapuolelle kiristän vyön- Anonyymi00011
Sägääks myös sun kaverit?
- Anonyymi00012
No nyt ku on ollu bokserit alla niin oon pitäny housuja vähän alempana.
- Anonyymi00013
En mä paljoo mutta joskus näkyy vähän housujen alta.
- Anonyymi00014
Joo tykkään ite sägää. Jos on shortsit alla nii sit sägään välil ihan tosi paljon. Jos pelkät bokserit nit sit sillei et siin puolesvälis persettä
- Anonyymi00016
Joo sägään ja oon 16v, riippuu vähän mitä boksereita käyttää mut jos on kuvoidiut PSD bokserit nii sit oikein esittelen niitä ja hosuut on takapuolelta tosi alhaalla, edestä kuitenkin silelin että muna pysyy housujen sisällä
- Anonyymi00017
Kyllä mulla melkein aina näkyy alkkarit. Bokserit ja pitkät alushousut vähän ylempänä kuin farkut. Mä pidän vyötä sen verran löysällä et farkut valuu tosi alas. Oon vielä 13v 7cm.
- Anonyymi00018
Jukra sulla on hyvä tyyli. Kyllä mullakin näkyy hyvin silloin kun on pitkät alushousut. Onneksi huppari on edessä. 16v
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1224822Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava1683702Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi463168Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a213143Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut371630Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik391261Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun361157Martinan ex-rakas ulkoilutti Espanjassa koiraa.
No on hyvä asia, että heillä on kuitenkin hyvät välit, vaikka eroneet jo viimme syksynä.3031070Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei231044- 81993