Sägäättekö housuja oon ite 12v ja tykkään sägätä housuja aika paljon, välillä jotkut sanoo et nosta housuja yms
Sägäätekkö housuja
15
896
Vastaukset
- Anonyymi
Miten alhaalla sä pidät housuja ja näkyykö sun bokserit paljon?
- Anonyymi
takana sillei et vähän yli puolet pepusta ok ulkona. Edestä just pippelin yläpuolelle
- Anonyymi
Mä en sägää mutta yks mun kaveri tekee sitä ja sen bokserit näkyy jonkin verran. Ollaan molemmat 14v.
- Anonyymi
Minusta kivan näköistä
- Anonyymi
Näyttää naurettavalta, lökäpöksyt jää ilman tyttöjä.
- Anonyymi
kyllä mun tyttöystävä sano et tykkää sitä ku sägään housuja ja bokserit näkyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä mun tyttöystävä sano et tykkää sitä ku sägään housuja ja bokserit näkyy
Joo kyl jotkut tykkää. Millasia boksereita sä käytät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyl jotkut tykkää. Millasia boksereita sä käytät?
Calvin Klein, valkoisia ja mustia
- Anonyymi
Ilman boksereita ei kovin alhaalla viitsi housuja pitää. Tai ehkä sit pitäis olla jotku feikki bokserit joissa ois vaan bokserien se yläosa.
- Anonyymi00010
Sägään
yleensä perseen alapuolelle kiristän vyön- Anonyymi00011
Sägääks myös sun kaverit?
- Anonyymi00012
No nyt ku on ollu bokserit alla niin oon pitäny housuja vähän alempana.
- Anonyymi00013
En mä paljoo mutta joskus näkyy vähän housujen alta.
- Anonyymi00014
Joo tykkään ite sägää. Jos on shortsit alla nii sit sägään välil ihan tosi paljon. Jos pelkät bokserit nit sit sillei et siin puolesvälis persettä
- Anonyymi00016
Joo sägään ja oon 16v, riippuu vähän mitä boksereita käyttää mut jos on kuvoidiut PSD bokserit nii sit oikein esittelen niitä ja hosuut on takapuolelta tosi alhaalla, edestä kuitenkin silelin että muna pysyy housujen sisällä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511387- 639600
- 1375475
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243143- 632773
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak742522