Sägäättekö housuja oon ite 12v ja tykkään sägätä housuja aika paljon, välillä jotkut sanoo et nosta housuja yms
Sägäätekkö housuja
9
428
Vastaukset
- Anonyymi
Miten alhaalla sä pidät housuja ja näkyykö sun bokserit paljon?
- Anonyymi
takana sillei et vähän yli puolet pepusta ok ulkona. Edestä just pippelin yläpuolelle
- Anonyymi
Mä en sägää mutta yks mun kaveri tekee sitä ja sen bokserit näkyy jonkin verran. Ollaan molemmat 14v.
- Anonyymi
Minusta kivan näköistä
- Anonyymi
Näyttää naurettavalta, lökäpöksyt jää ilman tyttöjä.
- Anonyymi
kyllä mun tyttöystävä sano et tykkää sitä ku sägään housuja ja bokserit näkyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä mun tyttöystävä sano et tykkää sitä ku sägään housuja ja bokserit näkyy
Joo kyl jotkut tykkää. Millasia boksereita sä käytät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyl jotkut tykkää. Millasia boksereita sä käytät?
Calvin Klein, valkoisia ja mustia
- Anonyymi
Ilman boksereita ei kovin alhaalla viitsi housuja pitää. Tai ehkä sit pitäis olla jotku feikki bokserit joissa ois vaan bokserien se yläosa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19511788- 298194
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586206Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715136- 424891
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474470Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164383- 1183855
- 813343
- 501853