Näin sanoi arvostamani yritysjohtaja kauan sitten. Hän, ja minä hänen puheita kuunnelleena, vaikken ole koskaan ollut itse kiusaaja, yritämme kannustaa ja rohkaista ihmisiä olemaan se paras versio itsestään.
On kyllä mahtava tunne kun auttaa muita ja saa jonkun pois siitä pahanteosta.
Moni kertonutkin jälkeenpäin, että olisipa joku puhunut noin jo aiemmin..
Kaikki kiusaaminen johtuu kateudesta kun itsellä ei ole asiat hyvin
31
902
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo pitää niin hyvin paikkansa. Tosin kiusaaminen voi johtua myös oman arvontunteen puuttumisesta, eli huonosta itsetunnosta. Silloin täytyy löytää joku johon purkaa pahaa oloaan. Sekin on totta että kiusaajat ja selän takana paskanpuhujat voivat olla todellisia marttyyreja ja itkeä kuinka heitä kohdellaan huonosti ja ovat uhreja. Kaikki syy on aina muissa
- Anonyymi
Itse säälin näitä reppanoita jotka muita haukkuu täällä. Tiedän että heillä itsellään monenlaisia ongelmia. Tiedän että sillä pyritään purkamaan omaa pahaa oloa. Ymmärtäkää että , siitä ei ole hyötyä. Hyvällä saa hyvää aikaan, ollaan positiivisia ja kannustetaan toisia.
- Anonyymi
Tämä juuri!! Olispa mahtavaa jos Kannuksesta saataisiin positiivinen kaupunki eikä vain kateellisten kitisijöiden tyyssija.
Omaan elämään voi vaikuttaa vain itse ja sen elämänlaatuun. Hyvä tulee hyvän luokse.
Positiivista energiaa tulevaan viikkoon ihmiset!
- Anonyymi
Nyt 46-vuotias mies jätti kesken koulut ja armeijan. Ei ole koskaan ollut töissä muuta kun pakollinen kuukausi kerran vuodessa taimitarhalla.
Hän haukkui tuntemaani poikaa kehariksi ja vaikka miksi. Tämä poika on ollut töissä yli 20 vuotta ja hyvä siinä.
Haukkuja itse oli liki 180-kiloinen kunnes laihdutti 122 kiloon.
Kela, Sossu ja Toimeentulotuki (=veronmaksajat) maksavat hänen elämän, Fat-Biket ja ryypiskelyt suvun rantasaunassa.. - Anonyymi
Meno-Monon illoissakin on paljon näitä idiootteja jotka pilaavat monen maksavan illan.
Eikö järjestyksenvalvoja voisi tehdä mitään?! Muuten mennään jatkossa muualle, fiksumpiin paikkoihin..- Anonyymi
Kuinka ne ikävät sinne keräntyy? Miksi järjestyksen valvoja antaa ikävän kiertää ?
- Anonyymi
Varmaan henkilökohtaisia ongelmia.
- Anonyymi
Toisilla ihmisillä on sisällään niin paska olla ja niin huono itsetunto, että painaessaan muut itsensä alapuolelle kokevat siten paremmuutta.
- Anonyymi
Ikäviä ihmisiä, Tylsiä sellaiset jotka väärällä asenteella liikkeellä. Siksi harvoin käyn monossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikäviä ihmisiä, Tylsiä sellaiset jotka väärällä asenteella liikkeellä. Siksi harvoin käyn monossa.
Niin mitä siellä on? Joskus kun käynyt niin aina ollut hyvä meno ja kivaa porukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En puhunut mistään baarista vaan yleisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En puhunut mistään baarista vaan yleisesti
"siksi harvoin käyn monossa" ja et puhunut mistään tietystä baarista?
- Anonyymi
Tässä varmaan tämänkin ketjun aloittaja.
ja epäilen että useampi tämän ketjun "kommentoijakin".sama
kenkilö .............hänkin.......Eli Sama
https://www.youtube.com/watch?v=hczz45SfR3M- Anonyymi
Juu, ja samoin noi uskonnolliset aloitukset on tämän sekopään aloittamia.
Se on vaarallisinta kun sekopää ei itse tunnista olevansa sekaisin vaan hänestä kaikki muut on
- Anonyymi
Eskolassa epäasiallinen käytös ja kyräily on arkipäivää.
- Anonyymi
Eskolassa asuneen en huomannut sitä missään ikäluokassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eskolassa asuneen en huomannut sitä missään ikäluokassa.
Ei sitä huomaa, kun itse kokoaika tekee 😃
- Anonyymi
Ahdasmielisissä lahkoissa tapahtuu tätä samaa. Siellä on todella paljon kateutta sekä pahaa oloa
- Anonyymi
T kateellinen? Meidän suvussa ainaki bisnes rullaa hyvin. Jumalan terve.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T kateellinen? Meidän suvussa ainaki bisnes rullaa hyvin. Jumalan terve.
Tottakai rullaa kun pakkomyytte roskaremontteja vanhoille ihmisille järkyttävän hintaan. T. Jumalan terve
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai rullaa kun pakkomyytte roskaremontteja vanhoille ihmisille järkyttävän hintaan. T. Jumalan terve
Myin mutsis namibiaan. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myin mutsis namibiaan. 👍
Panin aikoinaan äitiäsi, joten olenko nyt isäsi vai isäpuolesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panin aikoinaan äitiäsi, joten olenko nyt isäsi vai isäpuolesi?
Oot pannu korkeintaan naapurin koiraa. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot pannu korkeintaan naapurin koiraa. 🤣
Naiset ovat teillä koiran asemassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset ovat teillä koiran asemassa
Vähä niinkö mutsis. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähä niinkö mutsis. 🤭
Heitätkö tulikeppiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitätkö tulikeppiä?
Tulipalloa jos on syöny tulista ruokaa. 💁♂️
- Anonyymi
SENKÖ TAKIA HALLITUS JATKAA KANSALAISTEN JATKUVAA KIUSAAMISTA
- Anonyymi
Hallituksen kassa on tyhjä. Nyt ei ole mahdollista elättää osaa kansaa sohvalle vuosikausia. Poimi poloinen vaikka marjoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallituksen kassa on tyhjä. Nyt ei ole mahdollista elättää osaa kansaa sohvalle vuosikausia. Poimi poloinen vaikka marjoja.
Just näin!
- Anonyymi
Voi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492388Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on542160Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2071676- 321660
Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681630- 181469
Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok861394Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s81379Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191304Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81291