Mustesydän

Siis...

Siis lukasin ton kirjan vastikään ja nyt kyselisin lempparihahmoi ja muutaki et mimmonen kirja oli?
Mie tykkäsin Elinorista (No juujuu! Usko pois!) ja kirja oli luettavan arvonen! :D
Tietääks kukaa, millon jatko-osa tulis?!?!

Kiinnostuneille: Nimellä Cornelia Funke

KANNATAN 10000000000000000% NIILLE JOKKA TYKKÄÄ FANTSUSTA!!!!! :D :D :D :D :D :D

18

2216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AnZq^^

      mikä on kirjailijan nimi ?? ei pelkällä kirjan nimel oikein onnistu... haluaisin nääs lukea sen.

      • DevilAngel

        mie myös (siis haluan lukea sen...)


      • jee
        DevilAngel kirjoitti:

        mie myös (siis haluan lukea sen...)

        Joo.. se kirja on musta just best!! se on tooosii hyvä! Musta paras on ehdottomasti Tomusormi!! Kirjailija oli joku Cornelia..


      • Siis...
        DevilAngel kirjoitti:

        mie myös (siis haluan lukea sen...)

        Cornelia Funke

        Siis tosa lopusa... :D


      • Gwin-fani!
        jee kirjoitti:

        Joo.. se kirja on musta just best!! se on tooosii hyvä! Musta paras on ehdottomasti Tomusormi!! Kirjailija oli joku Cornelia..

        Juu oon lukenu!
        Jatkarista ei tietoo... Kato jos googlesta löytys!

        JA GWIN RULEZ! >:)

        Siis päätteletteki jo et oon eläinsekoboltzi...
        ;D


      • titityyy
        Siis... kirjoitti:

        Cornelia Funke

        Siis tosa lopusa... :D

        Luin kirjan viime keväänä etelässä ja kirja on kyllä sen näkönenki, että rannalla tuli luettua. Ihan loistava kirja ja odotan kovasti jatkoa, tosin mistään ei tunnu löytyvän tietoa uudesta osasta...


      • cata
        titityyy kirjoitti:

        Luin kirjan viime keväänä etelässä ja kirja on kyllä sen näkönenki, että rannalla tuli luettua. Ihan loistava kirja ja odotan kovasti jatkoa, tosin mistään ei tunnu löytyvän tietoa uudesta osasta...

        Ehdottoman kannattavaa luettavaa. Tuon taidon kun osaisikin...

        Tomusormi on ihana reppana


      • cata kirjoitti:

        Ehdottoman kannattavaa luettavaa. Tuon taidon kun osaisikin...

        Tomusormi on ihana reppana

        "Lohikäärmeellä ratsastaja", vaikka ei ole jatkoa "Mustesydämeen". Suomennettu myös "Rosvoruhtinas", hyvä kirja Venetsiasta.


      • Dustfinger
        sharyn kirjoitti:

        "Lohikäärmeellä ratsastaja", vaikka ei ole jatkoa "Mustesydämeen". Suomennettu myös "Rosvoruhtinas", hyvä kirja Venetsiasta.

        tulkaa tänne mustesydän foorumiin, se on minun ja yhsen toisen tyypin pitämä : http://p2.foorumi.info/mustesydan/

        :DD


      • jipii

      • hanna.

      • rinco
        cata kirjoitti:

        Ehdottoman kannattavaa luettavaa. Tuon taidon kun osaisikin...

        Tomusormi on ihana reppana

        Tomusormi tottakai! Se on niin ihana... kirjasta tehdään elokuvakin... mutta olen vähän pettynyt siihen että tomusormella on vaaleat hiukset, kun oikeastihan ne on punaiset! mulla on ne molemmat kirjat mustesydän ja musteloitsu, odotain innolla viimeisintä kirjaa... ja viisi tähteä


      • Joku-
        rinco kirjoitti:

        Tomusormi tottakai! Se on niin ihana... kirjasta tehdään elokuvakin... mutta olen vähän pettynyt siihen että tomusormella on vaaleat hiukset, kun oikeastihan ne on punaiset! mulla on ne molemmat kirjat mustesydän ja musteloitsu, odotain innolla viimeisintä kirjaa... ja viisi tähteä

        Ehdottomasti Tomusormi on yksi parhaista henkilöistä. Hiukset tosiaan ovat vaaleat vaikka pitäisi olla punaiset mutta ei kyllä yhtään pahat nuo vaaleat. Bastakin kyllä kuulostaa kirjassa tosi hyvältä henkilöltä, tosin se on paha, mutta hienosti selitetty ne veitsi-kohtaukset :D
        Noita trailereita mitä nyt olen käynyt kyyläämässä koko ajan, niissä Basta ei kyllä näytä yhtään niin hyvältä miltä olin kuvitellut.
        Tomusormi on mitä mainioin henkilö. Aivan paras.
        5 tähteä tulentanssittajalle :)
        Ne jotka siis tykkäävät lukea ja erityisesti fantasia-aiheisia kirjoja, niin ottakaapas Mustesydän käteen ja eikun lukemaan.
        Kannattaa!
        Aivan mahtava kirja. Niin Mustesydän kuin Musteloitsukin.
        Odotan innolla Mustesydämestä tehtyä elokuvaa.


    • kannattas

      Luin sen joskus, kun piti kustantajalle arvostella näytekappale. Oli maailman tylsin ja lapsellisin kirja minkä oon ikinä lukenu. En kyllä taida kyseisen kirjailijan muita kirjoja edes avata.

    • Joku-

      Mutta siitä en nyt ole oikein selvillä milloin sen elokuvan olisi tarkoitus ilmestyä.
      Jossakin oli että se on jo ilmestynyt, mikä ei varmaankaan pidä paikkaansa?
      Jossakin taas oli että ilmestyy maaliskuussa 2010. Ja jossain että 13.4.2009.
      Jos joku tietää niin kertokaa ihmeessä :)

      • Cas

        Elokuva ilmestyy 3.4.2009 ^^
        Itse odotan tuota päivää, kuin kuuta nousevaa xD


      • Joku-
        Cas kirjoitti:

        Elokuva ilmestyy 3.4.2009 ^^
        Itse odotan tuota päivää, kuin kuuta nousevaa xD

        Millonkohan tulee DVDnä. Pakko ostaa, ehdottomasti :)


    • farkku93

      Löysin Mustesydämen, kun tongin kirjaston hyllyjä. Vihdoinkin kirja kirjoista! Ja peräti fantasiaa. Ihastuin kirjaan ikihyviksi. Kaikki hahmot olivat ihania, mutta ehdoton suosikki oli Tomusormi. Pääsisipä joskus tutkimaan Elinorin kirjastoa...
      Kävin katsomassa elokuvan. Se oli hyvä, vaikka juonta oli hiukan muuteltu.
      Suureksi surukseni kirjasto on niin, pieni, ettei siellä ole Musteloitsua. Kirjakaupoistakaan en sitä ole löytänyt. Mutta jos vain joskus saan sen käsiini...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe