Onko kukaan tilannut Temusta Ryobin akkuja. Kuinka ne ovat yhteensopivia ja miten niiden varauksen kestokyky on. Siellä olisi akut paljon halvempia, kuin mitä täällä Suomessa alkuperäiset akut maksaa. Olisi mielenkiintoista tietää kommentteja tähän asiaan.
Temun tilauksia
4
591
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olisin kyllä varovainen akkujen tilaamisen kanssa Temusta. Ei ole yksi eikä kaksi akkua jotka ovat taloja polttanut kun ovat syttyneet yht´äkkiä palamaan ladattaessa. Homma ainakin hyvä kotivakuutus kylkeen :-)
- Anonyymi
Lataa ulkona vanhan kamiinan sisällä useitten metrien päässä rakennuksista. Tai sitten valvo latausta koko ajan vieressä sammutuspeitteen ja vesiastian kanssa. Koskee kaikkia muitakin akkuja paitsi normaaleja lyijyakkuja.
- Anonyymi
Aiheen vierestä, olen tilannut nimh akkuja amazon.de robotti imuriin. Neljästä akusta yksi oli kuten pitikin, kesti käyttöä yli 2 vuotta, pari akkua kesti vuoden ja yksi 2 viikkoa. Vaikka kauppapaikka oli Saksan Amazon, niin väitetystä takuusta huolimatta kyseinen kauppa hävisi sieltä etenkin tuon akun kohdalla joka simahti kahdessa viikossa. Eli takavalo takuu. Muissa akku kesti juuri yli takuu ajan.
Litium akkuja en ole tilannut. - Anonyymi00005
En suosittele. Tuotteet on "mitäsattuu". Osa voi toimia kuten kuuluukin, mutta yli puolet on roskaa. Joskus suorastaan vaarallisia.
Jos sattuu vakuutuksen piiriin kuuluva vahinko ja vakuutusyhtiö pystyy osoittamaan (ja sehän pystyy), että aiheuttaja oli joku "temulainen" tuote, niin onpahan aika varmaa, että korvaukset ovat ihan minimiä, josko saat yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701439
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311049- 43885
- 39739
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html158735- 48678
- 52561
- 116558
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529557Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521