Jos joku näkee sen Möllerin nii sanokaa että poistaa Ankkurituuli mainoksen Koskenkylässä. Turhaan porukka kurvailee tyhjälle pihalle. Samaten vois tuo Savolainen poistaa Saf-Cafe mainoksen moottoritien varrella. Nämä herrat ovat niitä asentaneet. Molemmat paikat suljettu!
Mainos poistettava!
Anonyymi-ap
6
430
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä jos itse laittaisit heille viestiä että keräävät mainoksensa pois? Molempien yhteystiedot takuulla löytyvät netistä.
- Anonyymi
Mölleriä enemmän kututtaa kun Brunbergin puolen kilon lakritsipussi painaa nyt 400gr ja maksaa 1.50€ enemmän.
- Anonyymi
Ai Ankkurituuli on suljettu? Mikäs sille tuli? Vuosi sitten oli burgeripisteen avajaisetkin.
- Anonyymi
Joo on sulki nyt. Tulee uutta porukkaa niin voi monen vuoden jälkeen käydä syömässä.
- Anonyymi
Pakko kehua ruokaa, hyvä vastaava kokki. Mutta isäntä oli outo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604