Varmasti osaavat jo tanssia, ne vanhat vittumaiset ämmät. Tulevat vain kiusaamaan nuoria!
Vastaukset 12
- Anonyymi
Ne saa tanssia vaan tunnin ja kukaan ei hae niitä sen jälkeen.
- Anonyymi
Vanhat vai?
- Anonyymi
Ei ne opi koskaan tanssimaan, kun moni kurssimies on tumpelo eikä osaa viedä.
- Anonyymi
Vanhat yleensä istuu koko illa penkillä. Näin eilen pavilla.
- Anonyymi
Vadelma on jo kasvanut molella umpeen.
- Anonyymi
Puumat pyydystämässä nuorta lihaa...
- Anonyymi
Siltä minustakin tuntuu. En tosin ole ollut kuin kerran toistaiseksi.
- Anonyymi
Kesällä oli yks kuuma puuma pavilla, lähdin hetkeksi leikkiin mukaan ja sitten karkasin kotiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesällä oli yks kuuma puuma pavilla, lähdin hetkeksi leikkiin mukaan ja sitten karkasin kotiin.
Haluan vaan parempaa ja naisen jolle yksi mies riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan vaan parempaa ja naisen jolle yksi mies riittää.
Eikä näitä muuten löydy tanssija naisista, olenhan tanssinut vuosia.
- Anonyymi
Ensin kylyvettään kolognessa että soahaan tenapään kusenhaju peittoon ja sittenpä tuota voikin jo vikitellä nuorempoo jos niitä vanahan silmät ennää näkkee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851283
- 1041028
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7596Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520