jos niistä joku nautinnon saa niin pitäkää ne vaan itsellänne ja jos minä saisin päättää niin ne olisi kielletty lailla jo ajat sitten olkoon kuninkaan pää sitten itään tai länteen
METSÄNKUNINKAAN tappo kuvat !
41
359
Vastaukset
- Anonyymi
Tuntevat itsensä ramboksi ,vaikka ovat todellisuudessa täys juntteja
- Anonyymi
Herra metsästyksen vastustajan uus trolli on ristiriitainen kuten aina. 😂 Jos metsästäjä heittäisi saaliinsa turkin pään yms tunkiolle se olisi riistan haaskuuseen ampumista ja uusi valituksen aihe, mutta kun he ottavat turkin kallon yms talteen ja muokkauttavat nahat niin sekin on jo väärin. 😂
Koittakaa jo päättää mitä te haluatte muuta kuin sen minkä kaikki tietääkin eli kaiken metsästämisen kieltämistä missä ette tule koskaan onnistumaan. 😂
Ps. Omaan viestiin vastaaminen on edelleenkin koomista ja surullista vai mitä herra vastustaja? 🤭- Anonyymi
Nyt on netti sheriffi taas elementissään ,joka metsästys palstalla käy vuorotellen öyhöttämässä ,no sen ulinat on nähty ei mitään vaikutusta mihinkään .🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on netti sheriffi taas elementissään ,joka metsästys palstalla käy vuorotellen öyhöttämässä ,no sen ulinat on nähty ei mitään vaikutusta mihinkään .🤣🤣🤣🤣
Näkyy vaikutusta olevan, kun herra metsästyksen vastustaja älähtää joka kommenttiini. 😂
Montakos metsästys palstaa täällä on? 😂😂 - Anonyymi
Kommentoi herra kansakoulunsa keskeyttänyt metsästyksen vastustaja ja näyttää näillä vastauksillaan sivistyksensä tason. 😂🤭
- Anonyymi
aloittajana voin sanoa että meillä on ollut lihantuotantoa tilalla aikoinaan ja joskus vaan joutui sairaan eläimen lopettamaan eikä se minulle niitä mieleisiä hommia ollut mutta se että niistä hetkistä olisin alkanut kuvia ja videoita ottamaan medialle niin ei jumalauta ei että pitääkää vaan ne tappokuvanne omissa albumeissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aloittajana voin sanoa että meillä on ollut lihantuotantoa tilalla aikoinaan ja joskus vaan joutui sairaan eläimen lopettamaan eikä se minulle niitä mieleisiä hommia ollut mutta se että niistä hetkistä olisin alkanut kuvia ja videoita ottamaan medialle niin ei jumalauta ei että pitääkää vaan ne tappokuvanne omissa albumeissa
Miksi herra äidinkielentaidoton metsästyksen vastustaja yrittää jälleen piilotella identiteettiään näiden keksittyjen trolliensa taakse? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi herra äidinkielentaidoton metsästyksen vastustaja yrittää jälleen piilotella identiteettiään näiden keksittyjen trolliensa taakse? 😂
Tässä huomaa kun ihmisen mielenhäiriö on pahimmillaan luulee kaikkia yhdeksi .🫡🫡🫡🫡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä huomaa kun ihmisen mielenhäiriö on pahimmillaan luulee kaikkia yhdeksi .🫡🫡🫡🫡
Miksi herra metsästyksen vastustaja sitten älähtää kommenttiin, jos kerran et itse ole trolliavauksen takana? 😉😂😂
Toki järjestöllänne on täällä 3-4 ammattimaista metsästys vastaista trollia, mutta ei se silti poista että olette yksin osallisia kaikkiin metsästys vastaisiin trolleihin täällä. 😂 - Anonyymi
Tuota uhkailuahan herra metsästyksen vastustaja kylvää täällä yhtenään, kun kaikki argumenttisi on käytetty trolliesi puolustukseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota uhkailuahan herra metsästyksen vastustaja kylvää täällä yhtenään, kun kaikki argumenttisi on käytetty trolliesi puolustukseksi.
Olen vastuussa siitä mitä kirjoitan ,en siitä miten asian ymmärrät .☝️☝️☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki loppuu aikanaan hyväksyt tai et .🫠🫠🫠🫠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vastuussa siitä mitä kirjoitan ,en siitä miten asian ymmärrät .☝️☝️☝️
Todellakin olet herra metsästyksen vastustaja vastuussa kommenteistasi itse ei kukaan muu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin olet herra metsästyksen vastustaja vastuussa kommenteistasi itse ei kukaan muu.
No niihän minä totesin ,hyvä kerrakin samaa mieltä jostakin .👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
- Anonyymi
Kuka se väitti minä en ole koskaan ollut metsästyksen vastustajien palstalla ,no herra haamu yrittäjähän se ihan ite täällä öyhöttää.😡😡😡😡
- Anonyymi
Iloinen harrastus on Metsästys kun se aina päättyy Kuolemaan
- Anonyymi
Se on yhtä suuri osa kaikkien elollisten elämän kulkua kuten syntymäkin. Vain kaltaisenne metsästyksen vastustajat jotka ovat luonnosta erkaantuneita ei käsitä tätä luonnon kiertokulkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on yhtä suuri osa kaikkien elollisten elämän kulkua kuten syntymäkin. Vain kaltaisenne metsästyksen vastustajat jotka ovat luonnosta erkaantuneita ei käsitä tätä luonnon kiertokulkua.
tuohon ensimmäiseen pisteeseen saakka olet ihan oikeassa loppu on kirjoituskoneen musteen tuhlaamista ja vieläkin pysyn sanoissani. metsästys on HARRASTUS ja iloinen asia jollekin joka päättyy aina kuolemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuohon ensimmäiseen pisteeseen saakka olet ihan oikeassa loppu on kirjoituskoneen musteen tuhlaamista ja vieläkin pysyn sanoissani. metsästys on HARRASTUS ja iloinen asia jollekin joka päättyy aina kuolemaan
Loppu on totta ja kertoo teidän metsästyksen vastustajien todellisen luonteen ja kyvyttömyyden ymmärtää kokonaisuuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loppu on totta ja kertoo teidän metsästyksen vastustajien todellisen luonteen ja kyvyttömyyden ymmärtää kokonaisuuksia.
Todellisen luonteen ja kyvyttömyyden ymmärtää asioita kokonaisuuksia on aika laaja käsite kaikkineen mutta myönnä vaan ukko/akka hyvä tai paha että teidän harrastus päättyy aina siihen jonka sanoin. siitä et pääse mihinkään selitä vaikka ummet ja lammet tai vaikka mitä niin se vaan on kaunis on kuolla mutta kauniimpi on elää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellisen luonteen ja kyvyttömyyden ymmärtää asioita kokonaisuuksia on aika laaja käsite kaikkineen mutta myönnä vaan ukko/akka hyvä tai paha että teidän harrastus päättyy aina siihen jonka sanoin. siitä et pääse mihinkään selitä vaikka ummet ja lammet tai vaikka mitä niin se vaan on kaunis on kuolla mutta kauniimpi on elää
Kommenttisi herra metsästyksen vastustaja on yhtä typerä kuin yrittäisit filosofoida mitä tapahtuu, kun autosta loppuu bensa. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommenttisi herra metsästyksen vastustaja on yhtä typerä kuin yrittäisit filosofoida mitä tapahtuu, kun autosta loppuu bensa. 😂
ai auto puolleko jo mennään etkö pysty myönny vastaamaan enää tosi asiohin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai auto puolleko jo mennään etkö pysty myönny vastaamaan enää tosi asiohin .
Mites se eroaa herra metsästyksen vastustajan logiikasta, jos puhutaan esimerkiksi sudesta ja sen uhasta alat luettelemaan muita tapoja kuolla, joten kaksoisstandartit kukoistaa jälleen kovin vastustajan puheissa. 😂
Minkäs osuman "ego" sai ja määrittele termi narsismi? 🤭 - Anonyymi
Kerran herra metsästyksen vastustaja jätti äidinkielen tunnit kesken mikä näkyy myös kirjallisen tulkinnan ulosantina, niin ei yllätä yhtään että et ymmärrä etenkään itseesi kohdistettua kritiikkiä. 😂
- Anonyymi
Ethän sinä edes "kritisoi", vaan uliset ja itket kuin pikkulapsi, joten eipä kommentteihisi reakoiminen tarkoita muuta kuin naurua ja myötähäpeää ja lähinnä mietintää siitä mikä onkaan suomessa mielenterveyspalveluiden taso, kun kaltaisesi ei saa edes mitään hoitoa syvään juurtuneeseen metsästäjä vihaansa. 😂
- Anonyymi
Ai teidän evr.n metsästys palstan trolliporukka? 😂
Kolehtia kerätessänne teidän onkin hyvä pohtia kummalle tämä metsästys palsta kuuluukaan sinulle metsästys vastaiselle trollille vai meille metsästäjille? 😂
Eiköhän tuo ikuinen trollaaminen vihaamiasi harrastajia vastaan ja päivittäinen s24 öyhöttämisesi ole enemmän mielenterveyspalvelujen asia. 🤭 - Anonyymi
nyt ei enää herra äidinkielen opettaja pysty vastaamaan edes rakkaan lajinsa kysymyksiin että mitä ne keltaset pallot on kirjoituksissa jotka juttusi jatkoina on .SIVISTYStäkö ??? etkä pystynyt vastaamaan edes aloitukseeni saati siihen kun aloin ehdotella pientä iskulausetta harrastus toiminalle mutta sille linjalle en lähde saat sen hoitaa ihan itse,luuletko ihan tosissa että muut ei ymmärrä luontoa ja arvosta sen kiertokulkua ja sen jatkuvuutta,sinun suurin ongelmasi on nyt että väistät kaikki kysymykset ja muutat asian äidinkielen huonoon osaamiseen kaikkine keltaisine palloineen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt ei enää herra äidinkielen opettaja pysty vastaamaan edes rakkaan lajinsa kysymyksiin että mitä ne keltaset pallot on kirjoituksissa jotka juttusi jatkoina on .SIVISTYStäkö ??? etkä pystynyt vastaamaan edes aloitukseeni saati siihen kun aloin ehdotella pientä iskulausetta harrastus toiminalle mutta sille linjalle en lähde saat sen hoitaa ihan itse,luuletko ihan tosissa että muut ei ymmärrä luontoa ja arvosta sen kiertokulkua ja sen jatkuvuutta,sinun suurin ongelmasi on nyt että väistät kaikki kysymykset ja muutat asian äidinkielen huonoon osaamiseen kaikkine keltaisine palloineen
Montakos palloa herra äidinkielentaidoton metsästyksen vastustaja on jälleen näihin puolenkymmeneen eri älähdykseen laittanutkaan, joten alkoi näemmä jälleen oman toimintasi projisointi ulkopuolisiin. 😂
Ensin en ole metsästäjä sitten salametsästäjä yms kommenttiesi mukaan, joten näemmä mitä enemmän itket ja uliset sitä enemmän viha sotkee päätäsi. 😂🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montakos palloa herra äidinkielentaidoton metsästyksen vastustaja on jälleen näihin puolenkymmeneen eri älähdykseen laittanutkaan, joten alkoi näemmä jälleen oman toimintasi projisointi ulkopuolisiin. 😂
Ensin en ole metsästäjä sitten salametsästäjä yms kommenttiesi mukaan, joten näemmä mitä enemmän itket ja uliset sitä enemmän viha sotkee päätäsi. 😂🤭Ha ha pääsin taas taas narsistin ihon alle ,aina kun osuu alkaa selittely huonosta äidinkielen osaamisesta ,se on hyvä merkki siitä että kommentti menee oikeaan osoitteeseen .🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin en ole metsästäjä sitten salametsästäjä yms kommenttiesi mukaan, joten näemmä mitä enemmän itket ja uliset sitä enemmän viha sotkee päätäsi. 😂🤭Kuten huomaa yleisen seikan narsistin tavasta toimia on että hän luulee ja olevansa fiksumpi ja parempi kuin muut .🫡🫡🫡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin en ole metsästäjä sitten salametsästäjä yms kommenttiesi mukaan, joten näemmä mitä enemmän itket ja uliset sitä enemmän viha sotkee päätäsi. 😂🤭Herra haamu yrittäjän äidinkielihän on heikkoa ,koska äidinkielesi huonoisuus näkyy siinä että käytät samoja lauseita vuosi toisen jälkeen kommenteissa ,se on sitä äidinkielen osaamattomuutta.🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ha ha pääsin taas taas narsistin ihon alle ,aina kun osuu alkaa selittely huonosta äidinkielen osaamisesta ,se on hyvä merkki siitä että kommentti menee oikeaan osoitteeseen .🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Jos olet erinomainen mielestäsi äidinkielessä herra metsästyksen vastustaja, niin kerro mikä kommentissasi oli kieliopillisesti täydellistä? 🤭
Et sinä minun ihon alle pääse koskaan lapsellisella öyhöttämiselläsi, mutta minä näytän pääsevän sinun ihon alle, kun käytät koko päivän kommentteihini älähtäen 5-10 kertaa per kommentti. 😂😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet erinomainen mielestäsi äidinkielessä herra metsästyksen vastustaja, niin kerro mikä kommentissasi oli kieliopillisesti täydellistä? 🤭
Et sinä minun ihon alle pääse koskaan lapsellisella öyhöttämiselläsi, mutta minä näytän pääsevän sinun ihon alle, kun käytät koko päivän kommentteihini älähtäen 5-10 kertaa per kommentti. 😂😂Ei kukaan ole missään täydellinen ,et sinä enkä minä ,ei Jumalakaan ollut täydellinen kun loi kusiaiset ,ikäviä otuksia ,joten näillä eväillä jatketaan ,tai ei .🫡🫡🫡🫡
- Anonyymi
nyt menee kyllä niin ristiin rastiin nuo jutut mitä herrat tuolla toisilleen jakaa että kyllä minä aloittajana kyllä taidan tän homman tähän lopettaa mutta tälle herra äidinkielen opettajalle kyllä vielä voisi sanoa että kyllä vaikka niin intohimolla ja rakkaudella tuota metsästys harrastusta puolustatkin niin kyllä tosi asiat vaan joskus myönnettävä vaikka olisitkin opettaja ihminen.kuvilla juttuni aloitin ja niistä sanoistani pidän kiinni .tappokuvat pois suurenyleisön silmistä ja lapsilta etenkin mutta jos niistä joku nautinnon nappaa niin työntäkää ne sinne mihin ei aurinko paista
- Anonyymi
Herra äidinkielentaidottoman välimerkittömän miehen tuskin kannattaa identiteettiään häivyttää, kun paljastat pelkällä kirjoitustaidottomuudellasi olevan näiden metsästys vastaisten trollien takana. 😂
Vai eikö trollaaminen ota onnistuakseen, kun pitää yrittää multinikkaamalla ja itsensä kanssa keskustelemalla saada mielikuvaa, että kanssasi olisi joku samaa mieltä? 😂🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra äidinkielentaidottoman välimerkittömän miehen tuskin kannattaa identiteettiään häivyttää, kun paljastat pelkällä kirjoitustaidottomuudellasi olevan näiden metsästys vastaisten trollien takana. 😂
Vai eikö trollaaminen ota onnistuakseen, kun pitää yrittää multinikkaamalla ja itsensä kanssa keskustelemalla saada mielikuvaa, että kanssasi olisi joku samaa mieltä? 😂🤭Voi Jeesus kun on apukoululainen sekasin .🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai eikö trollaaminen ota onnistuakseen, kun pitää yrittää multinikkaamalla ja itsensä kanssa keskustelemalla saada mielikuvaa, että kanssasi olisi joku samaa mieltä? 😂🤭Patologinen valehtelija ja sairaanloinen narsisti ,miltä tuntuu elää harhakuvitelmien maailmassa, antoisaa vai kuinka.🤔🤔🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai eikö trollaaminen ota onnistuakseen, kun pitää yrittää multinikkaamalla ja itsensä kanssa keskustelemalla saada mielikuvaa, että kanssasi olisi joku samaa mieltä? 😂🤭vaikka minä tulisin tälle palstalle ja sanoisin sinulle TERVE niin koet minut aina ja aina vain metsästyksen vastustajaksi mutta minä sentään pysyn sanoissani omasta aloituksestani ja myönnän että ei ole oma kirjoitukseni eikä mene äidinkielen oppikirjan mukaan mutta sin et äidinkielen opettajana pysty edes myöntämään /sanomaan mitä ne keltaiset pallot on siinä on sinun kirjoituksissa. asia minun kohdaltani ihan selvä sinun suhteen. ota sinä vaan oikein kunnon KAATOKÄNNI ryypyt ja nollata koko jutut eikä tekisi yhtään huonompaa vaikka pitäsit parin viikon huilin näistä karkeloista ja jos syytä kysyt miksi niin kun alat nähdä vain kolmen ihmisen sijaan vain yhden ja sinä torvelojutuillasi pilaat koko teidän harrastuskuntanne maineen . siis minä aloitin tän palstan enkä ole se joksi taas jonkun luulet olevaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaikka minä tulisin tälle palstalle ja sanoisin sinulle TERVE niin koet minut aina ja aina vain metsästyksen vastustajaksi mutta minä sentään pysyn sanoissani omasta aloituksestani ja myönnän että ei ole oma kirjoitukseni eikä mene äidinkielen oppikirjan mukaan mutta sin et äidinkielen opettajana pysty edes myöntämään /sanomaan mitä ne keltaiset pallot on siinä on sinun kirjoituksissa. asia minun kohdaltani ihan selvä sinun suhteen. ota sinä vaan oikein kunnon KAATOKÄNNI ryypyt ja nollata koko jutut eikä tekisi yhtään huonompaa vaikka pitäsit parin viikon huilin näistä karkeloista ja jos syytä kysyt miksi niin kun alat nähdä vain kolmen ihmisen sijaan vain yhden ja sinä torvelojutuillasi pilaat koko teidän harrastuskuntanne maineen . siis minä aloitin tän palstan enkä ole se joksi taas jonkun luulet olevaan
Tuo on totta mitä kirjoitat äidinkielen opettaja ,tai haamu yrittäjä ,narsistiseen tapaan kehuu itseään ,näin hänen oma ego kuvitteellisesti säilyy ,ja luulee olevansa parempi muita ,no se narsismin yksi perus oire ,ja tosiaan aina luulee kaikkia samaksi henkilöksi ,ps serkku tytön neuvoa pitäisi harkita ,patologisen valehtelijan ja narsistisen kanssa keskustelu on ajan hukkaa ,se ei myönmä koskaan mitään omia valheita.🫡🫡🫡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaikka minä tulisin tälle palstalle ja sanoisin sinulle TERVE niin koet minut aina ja aina vain metsästyksen vastustajaksi mutta minä sentään pysyn sanoissani omasta aloituksestani ja myönnän että ei ole oma kirjoitukseni eikä mene äidinkielen oppikirjan mukaan mutta sin et äidinkielen opettajana pysty edes myöntämään /sanomaan mitä ne keltaiset pallot on siinä on sinun kirjoituksissa. asia minun kohdaltani ihan selvä sinun suhteen. ota sinä vaan oikein kunnon KAATOKÄNNI ryypyt ja nollata koko jutut eikä tekisi yhtään huonompaa vaikka pitäsit parin viikon huilin näistä karkeloista ja jos syytä kysyt miksi niin kun alat nähdä vain kolmen ihmisen sijaan vain yhden ja sinä torvelojutuillasi pilaat koko teidän harrastuskuntanne maineen . siis minä aloitin tän palstan enkä ole se joksi taas jonkun luulet olevaan
Lukutaidotonhan sinäkin sitten olet, kun tuuttaat näitä metsästys vastaisia öyhötyksiäsi metsästys palstalle etkä metsästyksen vastustajiin johon ne kuuluu ja johon ylläpito näitä onneksi myös siirtää.
Kiitos, mutta ei kiitos kuten olen sinulle ennenkin sanonut en käytä päihteitä joten jätän nuo kännitouhutkin edelleen teidän metsästyksen vastustajien huoleksi samalla, kun murehditte "pahojen metsästäjien" harrastusta. 😂🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta mitä kirjoitat äidinkielen opettaja ,tai haamu yrittäjä ,narsistiseen tapaan kehuu itseään ,näin hänen oma ego kuvitteellisesti säilyy ,ja luulee olevansa parempi muita ,no se narsismin yksi perus oire ,ja tosiaan aina luulee kaikkia samaksi henkilöksi ,ps serkku tytön neuvoa pitäisi harkita ,patologisen valehtelijan ja narsistisen kanssa keskustelu on ajan hukkaa ,se ei myönmä koskaan mitään omia valheita.🫡🫡🫡
Mitäs "serkkutyttösi" on tuumannut sinun päivittäisestä ja vuosia kestäneestä metsästys palstan trollaamisesta mikä ei edes sinulle kuulu? 😂
Onko tervettä? 😂🤭
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827076Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163447Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370