haluaa aina tanssia rumien ja huonosti pukeutuvien ukkojen kanssa.
Vastaukset 13
- Anonyymi
PAVI OUT
- Anonyymi
Pavi on suomen kommunistisen puolueen tanssilava. out
- Anonyymi
Sama juttu kaikilla lavoilla hyvä aloitus.
- Anonyymi
Eikö tällä aloittajalla ole muuta tekemistä kuin haukkua naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aloittaja ole koira eikä tuossa ole mitään haukkumista, se vaan on tosiasia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat sä tanssia rumien ja haisevien ukkojen kanssa. Ei oo mun ongelma...
- Anonyymi
Persoona ratkaisee, eivät vaatteet. Minusta parhaita ovat miehet, jotka yrittävät löytää yhteyden ja tehdä yhdessä nautittavan tanssihetken tasosta riippumatta. Opettaminen kesken tanssin saa kyllä fiilikset nollaan, sitä varten ovat kurssit, pikkuvinkit voivat olla joskus kohdallaan lempeästi ja pehmeästi sanottuna : )
- Anonyymi
Tunnen kaikki eteläsuomen miespersoonat jotka on kommunisteja ja olevinaan osaa tanssia.
- Anonyymi
Pavi on out.
- Anonyymi
Nyt on Pavin miehellä helppoa: ryhtyy rumaksi ja pukeutuu huonosti! Suosio naisten taholta on taattua, eikö
- Anonyymi
niin se menee, minä komea kookoomus porvari olen hukassa hyvä niin ;DDD
- Anonyymi
Miksi kaikki on aina naisten syytä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901673
- 861433
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..17965- 48939
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43851Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133701Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83676Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30661Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607