KOVAT JÄTKÄT

ritari_1

Olin äsken Paten kanssa urheilemassa eli punttisalilla. Patesta vielä sen verran että hän
on 2 metriä pitkä ja painaa 150 kg ja täyttä on LIHASTA. Vittu Puntti-pate ei ole
mikään kynäniska. Hän on todella MASSIIVIVEN. Salilla lähes kaikki muut oli
täysii kyniksiä. Aluksi vähän lämmiteltiin puhuttiin paskaa ja vittuiltiin niille sotilas-
penkkipunnertajille jotka oli jotain 60 kg kyniksiä. Juotiin siinä omasekoitteista
palautusjuomaa (MALTO HERA). Vittu se oli hyvää. Yhtäkkiä siihen tuli joku
vihainen bodari oli vissiin suuttunu niistä meidän vittuilusta. Se löi Puntti-patea
täysillä mahaan. Sitä ei olisi kannattanut tehdä. Se oli VIRHE. Sillä Paten vatsalihakset
ovat teräksen kovat. En ole nähnyt Puntti-patea koskaan niin vihaisena kun nyt oli
Verisuonet pullistu vaan Paten päässä ja koko kropassa. Silmissä näkyi pelkkää
VIHAA. Pate otti bodaria niskaperseotteella kiinni ja heitti se suoraa ikkunan läpi
ulos. Oli aika karseen näköistä touhua. Bodari jäi sinne makaamaan varmaan kuoli.
Nyt oli aika aloittaa kunnon treenit. Ihmisiä alkoi tulla lähemmäs kannustamaan
Puntti-patea penkkipunnerrukses. Heti kättelyssä laitettiin kunnon painot VITTU
300 kg. Kaikki laski yhteen ääneen Paten toistot. yks kaks kolme neljä………seitsemän
toistoa!!!!!!!! uskomatonta Puntti-pate oli kyllä kovassa vireessä. Jätkä nosti vielä lopuksi
näytöstyyliin 350 kg

ME OLLAA KOKO UNIVERSUMIN KOVIMMAT JÄTKÄT

13

828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei_daa

Hei vittu te ootte vähäx niiq kowii wai?

Tiekkö mäki olin yx witun päivä punttixella sit siihe tuli joku vitun Teinix n00b vittuilee. Vittu vedin sitä turpaa ja heitin niiq seinää. Tais se wittu siihe kuolla, mut who cares? Sen jälkee niiq kaikki siel ylisti mua, niiq jumalaa. Mut mähä oon oon wittu jumala, kyl mua saagi palvoo. Kukaa ei niiq meinannu mitää vaix se yx loju kuolleena siel lattial.

WITTU MÄ OON NIIQ KOKO UNIVERSUMIN KOVIN MIMMI

• sansku

vähän rajaa

• joo

vittu minä nostan kyrvälläni 1000kgtä että revi puntti pate siitä

• Wunder-Vepa

minä nostan yhdellä käden liikkeellä vaikka 15tonnia

• nainen

Kyllä tosimies treenaa lihaksensa raa´alla työllä, eikä missään hikisessä punttisalissa voihkimalla. Ne on neitejä varten! Kyllä minua enemmän kiihottaa miehet, jonka lihakset on kehittyneet kovasta työstä, eikä mitkään podaripellet jotka on vetänyt itsensä täytee jotakin proteiinimössömömmöpirtelöään....

• Boddu16

nyt et oikeen tiedä mistä puhut...
        Nimittäin siinä vasta työtä onkin ruveta treenaamaan oma kroppaa kuntosalilla.ja älä puhu proteiinimössöistä kun ei taida sulla olla niistä hajuakaan.

• nainen
        Boddu16 kirjoitti:

nyt et oikeen tiedä mistä puhut...
        Nimittäin siinä vasta työtä onkin ruveta treenaamaan oma kroppaa kuntosalilla.ja älä puhu proteiinimössöistä kun ei taida sulla olla niistä hajuakaan.

No on se varmaan joo työlästä, kun jaksaa raahautua kuntosalille asti painoja nostelemaan. Ja en minä hirveästi noista pirtelöistä tiedäkkään, vaikka asun yhden podaripelle kassa saman katon alla. Jotakin soijajauhajo se sekottelee ja lisää vielä kananmuan valkuaista su muuta... Kyllä siinä pitää tahdonvoimaa löytyä jos vielä sellaisen litkun juo. HYI!

Kyllä ne tarpeeksi hyvät lihakset tulee ilman mitään ihmejuomia ja jotakin tonikalamaitorahkaraejuustokalanmaksaöljy ruokavaliota.
        Kunnon ruoka se miehen tiellä pitää!

• thatehat
        nainen kirjoitti:

No on se varmaan joo työlästä, kun jaksaa raahautua kuntosalille asti painoja nostelemaan. Ja en minä hirveästi noista pirtelöistä tiedäkkään, vaikka asun yhden podaripelle kassa saman katon alla. Jotakin soijajauhajo se sekottelee ja lisää vielä kananmuan valkuaista su muuta... Kyllä siinä pitää tahdonvoimaa löytyä jos vielä sellaisen litkun juo. HYI!

Kyllä ne tarpeeksi hyvät lihakset tulee ilman mitään ihmejuomia ja jotakin tonikalamaitorahkaraejuustokalanmaksaöljy ruokavaliota.
        Kunnon ruoka se miehen tiellä pitää!

kenen lihakset on punttisalin tuotetta ja kenenkä raa'an työn? kyseletkö miehiltä läpi, että käyvätkö he puntilla?

• nainen
        thatehat kirjoitti:

kenen lihakset on punttisalin tuotetta ja kenenkä raa'an työn? kyseletkö miehiltä läpi, että käyvätkö he puntilla?

Kyllä sen sitten aja mittaa näkee, että miten se oma mies lihaksensa treenaa.

• ketsueki

En ole mikään kova tyyppi... mutta kerskumisesi sai minutkin kertomaan jotain...

Olin itse erään ystäväni luona... En kerro missä, milloin tai kenen luona...

Siellä kaverini lähti aamulla aikaisin töihin ja minun oli määrä tappaa aika yksikseni...

Käveleskelin kadulla ja vastaan tuli juuri tällainen paten tyylinen... painon nostaja vittuilemaan... no minähän olen... kaiketi... kynäniska...

Tyyppi ensiksi nimitteli jotenkin osuvasti...
      Kysyin... tunnetaanko me jostain... Sitten se vain kertoi että tämä alue on sen reviiriä ja siellä eivät mitkään nörtit kävele...

Sitten totesin sille... lapsellista... ei nyt olla amerikoissa... sitten sen taakse tuli lisää porukka kannustamaan sitä bodaria... jatkoin matkaani eteenpäin... tyyppi otti minua olkapäästä kiinni ja kääntöi ympäri ja sanoi... löytyykös taskurahaa? Sanoin:
      joo muttei sulle asti... Sitten se yritti lyödä mua ensin tuijotettua mua hölmistyneenä ja mölisten jotain epämääräistä... Otin kädestä kiinni ja heitin sen n. 7 metriä ettenpäin... no ei se juurikaan sillä tuntunu päätellen siitä että se nousi vielä pystyyn... sitten se rupesi juoksemaan kohti... kamppasin sen ja se toisti äskeisin... se yritti lyödä minua taas monta kertaa... väistelin vain tylysti iskuja ja sitten kun kyllästyin täräytin suoraan keskelle nenää... sen nenä muistutti betoni murska sen jälkeen.. naurion kovaa ja iskin sen seinää vasten... ja mursin sen vasemman puolen kylkiluut yhdellä lyönnillä... se huusi kuin pikkutyttö... sitten potkaisin sen vasemman jalankin sököksi... se juusi kavereitaan apuun...
      No hakkasin ne kaikki... niiltä en murtanut ruumiinosia mutta väänsin muutaman käden sijoiltaan... niitä oli 7... siis kavereita ei käsiä... ne kaikki ulisi kivasti... sitten nauroin kovaa ja astelin muutaman yli jatkaessani matkaa... katsoin vielä taakseni ja näin niiden nilkuttavan pois päin... kaksi näytti vielä keskaria... eivät paskat ymmärää paikkaansa...

Näin se kävi... enkä silti ole kova tyyppi...

• ketsueki

olen toki käynyt muutamia kertoja punttiksella elämäni aikana mutta... mitää proteiini mössöjä en ole tuputtanut... pääasiassa treenaan omilla keinoillani ilman puntteja...

• ketsueki

Patehan se kova jätkä on... et sinä noloo...!

• gaborone

Ihmisillä on ihmekäsitys siitä mikä on ns. "kova jätkä" ja tämä nimikin on ihan väärä, sillä se saa jutut kuulostamaan jotenkin hienoilta, mutta oikeesti... Teillä ei oo muhun mitään vaikutusta. Ällötätte korkeintaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      113
      1650
    2. 105
      1185
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1071
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      969
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      51
      870
    6. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      128
      867
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      240
      838
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      70
      745
    9. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      719
    10. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      55
      709
    Aihe